son cümle acaba ne olabilir harika bir etkinlik üzerinde çalışıyorlar ![]()
459 kişi için yakıyoruz ![]()
Son güne bırakmasalardı ![]()
Simülatör dorsesinin markası bile Krone ![]()
şaka maka adamların tırı var çekici kiralıktır tabi belki de aldılar? ahahahah ![]()
mercedes bir güzellik yapıp indirimli vermiştir yada anlaşma gereği böyledir bizim tırımızla gideceksin etkinliklere lisans anlaşması gereği böyledir
Güncelleme geldi mi sizede ?
o değilde cukurdan gecerken filan bu şey tersane fabrikasında niye hissetirmiyor ve kütükten gecerken ? ats hissetiriyor
247.3 MB geldi, ATS için ise 115.8 MB geldi.
aynen hocam 140 mb bir güncelleme geldi. Sürüm numarası 1.31.0.81 oldu.
1.31 in betadan tam sürüme geçişiyle ilgili tarih var mı şu anda arkadaşlar
Selamlar aranızda yeniyim sizce Yeni Scania serileri haricinde SCS nin en iyi yaptığı araç hangisidir ?
Ayrıca güncelleme ile ilgili bilgi tartışma vs. 1.31 güncelleme konusunda yapınız.
Volvo 2012 fh serisi ya da M-B actros mp4
Bugün (Krone, Baltık ülkeleri vs.) bir blog yazısı paylaşılır mı sizce?
Bilinmez bir ufuktayız bekleyip görecez bakalım
Bugün kesin blog paylaşılacak ama konusu ve içeriği ne olur bilinmez akşam göreceğiz
dolar olmuş 4,28 isterse ecs fotosu paylaşsınlar


