Dx11 oyun acılmıyor

Beyler dx11 geçmek istiyorum fakat açılmıyor her denileni yaptım hatta dx9 geri geçtim acıldı fakat dx11 acılmıyor malesef nedir sorun betadan mı tüm denilen şeyleride yaptım ats ve ets2 de acılmıyor dx11 de

Sistem güncel uptade ettim dx11 destekliyor ekran kartı sistemde dx11 şaun herşey güncel belki win7den kaynaklıdır

Kardeş bende dx11 oyun acılmıyor sildim yükledim yine aynı bi cözüm yokmu arakadaş oyun dx9 acıyor dx11 yaptığımda o hata cıkıyor karşıma biri yardım etsin arakdaş

eğer yukarıda attığım link bir işe yaramıyorsa çözüm windows 10.

ayrıca sorun için yeni başlık açabilirsin ana sayfada.

Benim anlamadığım şey şu 1.diyorki sistem minumun desteteği karşılıyor mu baktım evet karşılıyor
direcxt güncel mi diyor güncel dx11 yüklü en son 3 opengl ile açtığımda dx9 la çalışıyor o zaten noramlde dx 9 hertürlü acıyor oyunu o da tamam 5. config diyor klosörü komple sildim yükledim hatta oyunu baştan sildim yükledim dx11 de acılmıyor oyun dx9 acılıyor deneyesel beta yüzünden olsa herkesde değilde bazılarında acmaz windows 10 orjinal alıyım diycem pahalı anasını :smiley: artık win7 oyunları desteklemiyor zaten dx12 yüklemek lazım şimdi alacam gidip bide yine acmazsa varya deli olurum 1000tl windows 10 arkadaş pro olan

hd7850 kullanıyorum, birazdan experimental betayı yükleyip deneyeceğim

1 Like

Denedim. aynı ekran kartı dx11 ile çalışıyor hiç bir sorun yok. Windows 7’de patch atman gerekiyor olabilir. Windows 10 ltsb kullanıyorum.

Şunu bi dene
https://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=36805&fbclid=IwAR07QZEMLcw2xiqQasTg1gRmTOa2fpX826Blvz1g4D1W1kdU1x-M0taT9-4

1 Like

Kardeş bunu denedim en güncel sürüm diyor herşeyi yaptım yine acılmıyor windows uptade yaptım hepsini yaptım yine aynı hata cıkıyor arkadaş oyunu sildim tekrar yükledim yine aynı

Oyun Beta’da olduğu için uyumsuzluk çıkarıyordur Beta tamamlandığında açacaktır eminim.

Yine olmazsa temiz format atıp Win 10 kurabilirsin. Ben 15 liraya key aldım orijinal kullanıyorum

Öylede kardeş bide win10 da acmazsa yine yalan olur delirecem arakdaş

Beta bitince yani normal sürümde Windows 7 de dx11 ile açılmaz mı oyun :thinking:

Kardeş bi ara bişey diyorlardı win 10 cıktıktan sonra artık win7de bazı oyunlar acılmıycak mış

Gerçi steam de Windows 7 desteğini kesicek diye biliyorum bakalım

Bende acmıyor şuan herşey güncel aynı ekran kartını kullanan var ama onda acıyor bende acmıyor

1 Like

Korsan olsa açmayabilir belki ama Steam’deki orijinal oyun açacaktır eminim. Beta olduğundan bu sorunu yaşıyorsunuz bence.

Steam oyun korsan kullanmıyorum sırf dx11 de acılsın diye beklyiorum oynamıyorum deli oldum

henüz açık beta bile olmamış güncellemede sorun yaşaman normal yeni güncellemeleri bekle ve sürekli yazman çözüm getirmeyecek

Tamam başkan

Merhabalar aynı sorun bende vardı çözdüm. Windows 7 directx 11.1 güncellemesi yapman lazım. Alttaki verdiğim linkten ilgili güncellemeyi direkt yükleyebilirsin. Config dosyasını silmeni de öneririm.
https://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=36805