Tam paylaşacaktım.
TML yardırıyor valla.
ağlama şçş napalım kaderde böyle olmak varmış
Yapıyorlar da bunu düzeltip başka taraf bozuluyor işte
ama asfalt dokusu güzel görünüyor darısı fernbusa inşallah
Steam Atölyesi::Ultimate Weather Mod by DrewK
Neler oluyor, ben Tayvan’dayım. ![]()
İyi gidiyor dedik, bu nedir? Gördüğüm en boş paylaşım olabilir. Yani basit düzeltmeleri de geliştirme notu diye yayınlamazsın be sanki yayınlayacak bir şey bulamamış gibi.
Önemli değişiklikler:
- Unreal Engine 5.6 güncellemesi
- Güncellenen FSR ve DLSS
- Yeni gökyüzü ve hava durumu sistemi
- Haritanın tamamına kar eklendi
- Araç hava basıncı sistemi eklendi
- Araç sürtünmesi, artık zemin ve hava koşullarından etkileniyor
Yaklaşık 5 ay aradan sonra girip bakalım nasılmış. ![]()
34,9 GB mi?
35 değil ama sadece ve sadece 34,9! ![]()
Bi ara eve geçersem bende bakarım ![]()
Sürüşte hiçbir fark göremedim. Gerisinin önemi yok bu durumda bana göre. Sürüşe el atmadıkları sürece OMSI 2’den devam. 35 GB indirmeye değecek hiçbir şey yok yani. Saçma sapan vites geçişleri ve anlamsız yavaşlama/hızlanma olduktan sonra ne yapayım karı, yağmuru? 10 senedir (Fernbus çıktığından beri) fizikten anlayan bir tane adam bulamadılar sanırım ya da ciddi bir art niyet var.
Otobüste lazım oyuna, hep elektrikliler var dizel/hybrid araç çok az
ekonomi modu için kısa sneak peekler
videonun başı efsane adam ata biniyor ilk defa böyle şey gördüm
değerin bilinmiyor eyyyy TML
![]()
Yeni bir beta geldi. Final öncesi son beta. Ekonomi ve başarımlar eklenmiş, menü renkleri yenilenmiş vs. Kurdum betayı da ekonomi pek benlik değil ben işin sürüş kısmıyla ilgilendiğim için.
Yalnız uzun süredir OMSI 2 deneyiminden sonra küresel ışıklandırmalı The Bus gözüme harika geldi. Resmen çağ atladım.
Küresel ışıklandırmaya da el atmışlar gibi, zaten böyle bir şey deniyordu, çok iyi duruyor. Yüksek ayarda.
Yakındır değerinin bilinmesi ![]()
Biraz Daha Geliştirilip Modlama Desteği Gelse Daha Çok Kişi Oynamaya Başlar
Mod desteği var da sadece araç modlaması yok. O da olsa tadından yenmez. Son güncellemelerle çağ atladı özellikle dinamik hava durumu etsden bile güzel. Yağmur ve kar fırtınası gerçek hayat gibi insanı cezbediyor
Steam :: The Bus :: The Bus – Release FAQ
Bazı soruları soranların zeka seviyesini merak ettim. Ciddi ciddi final yayınlandıktan sonra geliştirilmeye devam edilecek mi diye soran olmuş mu mesela? Yok kardeşim, 1990 yılındayız, güncelleme falan gelmez, boşa bekleme. (!) Hangi hatlar ve otobüsler olacak diye sorulmuş. Cevap: Şimdiye kadar hangileri varsa.
Sanarsın oyun yeniden yapılıyor, bu nasıl sorular. Final sürümünü özel bir şey sanıyorlar galiba. Gerçekten garip. Ben anlamıyorum bu kafaları. Arkadaş ömrünüzde ilk defa mı bilgisayar kullanıyorsunuz?
Bir de her nedense kimse fizik ve ses konusunda ciddi baskı yapmıyor. Bunlar düzelene kadar ben ciddi anlamda geri dönmeyi düşünmüyorum. Arada bakıp geçiyorum. Son 1 senede attığım sefer sayısı 5 bile değil. Grafik ve optimize konusunda şikayetim yok. Birçok konuda iyi durumda zaten. Ama şu freni, gazı gerçekçi yapmak ne kadar zor arkadaş? Yapay zeka da gelişti yani bari ondan faydalanın. Şirkette kimse demiyor mu aga bu ne? Fernbus çıkalı 10 sene oldu halen aynı şeyler.
O kadar harita modu var, bunları yapanların emeğine acıyorum. Büyük bir potansiyel hiç oluyor resmen. Halen DX9 ile çalışan, GTA SA ayarında grafikli OMSI 2’ye mahkum kalıyoruz ya TML sana ne diyeyim ben. CTS rakip olur dedik onlar da bir tane düzgün harita çıkaramadılar, her şeye de para istiyorlar. Ötekiler zaten çizgi film grafikli, simülasyonla sıradanlık arasında sıkışıp kalmış yapımlar. Bir tane babayiğit çıkıp da şöyle “olmuş bu” diyebileceğimiz simülasyon yapamadı. Sanırım böyle bir derdi yok kimsenin, yavaş yavaş ikna oluyorum.
Tam sürümü çıkmış. İnceleme fırsatım olmadı ama bir çok kişiden son güncellemelerden sonra hep olumlu dönüş aldım.
Oyunda saati ileri alma var mı. Seferim erken bitiyor bir sonraki sefere kadar beklemem gerekiyor vakitte hic geçmiyor.
Esc’ye basınca sağ tarafta saat işareti var ona basınca saat ileri alıyor
Ps5 sürümünde multiplayer olmaması ne alaka ya? Bi açıklamaları varmı bunla alakalı acaba? Arkadaşla alıcaktık vazgeçtik bu sebepten şimdilik


