hiç uğraşmamanı ve iade etmeni öneririm, güzelcede olumsuz yorum döşe ardına bile bakma.
Belki bu ayarlar işine yarar ama hoşuna gitmiyorsa bence de iade et.
bas iadeye gitsin, uğraşılmaz.
iade iade iade iade
ben kurtuldum sen de kurtul hemen bence
Ben böle beklemiyodum. youtube da çok güzeldi iaşsldkasd Ben aldıktan sonra bu aya özgü 17 gün girmedim iade edemem artık ya ![]()
Şu son güncellemelerle biraz toparlamış gibi geldi bana. Bugün öylesine girip biraz takıldım, önceye göre gayet akıcı geldi. Dlss dlaa frame generation aktifleyince iyi oluyor. FPS ortalama 85-95 arası seyrediyor, haritada bazı noktalarda takılıyor 70 küsürlere iniyor (önceye göre çok iyi yine), bazı yerlerde 100 ve üzeri gördüğüm oldu. Ayarlarımı bırakayım.
Scania Citywide Ego kaplaması yapma fikri kimden çıktı acaba, resmi hesap paylaşmış ![]()
fernbus’tan itibaren livery yapan adam çok the bus ile gayet normal
Kaplama yapanlar var. Ego kaplaması görmek şasırtıcı değilde bunu Aersoft resmi hesabı paylaşması şasırtıcı. Aersoftun paylaşması ne kadar doğru bilemedim sonuçta bu videoyu gören kullanıcı kaplamanın resmi bir şekilde geldiğini düşünecek.
Link →
Bugün paylaşılmış Steam’de. Aşama/faz (Phase) 3 ile ilgili aslında bilinen şeyleri tekrar etmişler ve derlemişler.
Zaten Oyunda
Solaris Urbino IV Elektrikli
147 Numaralı Otobüs Hattı
Yeni NPC Modelleri
YZ Otobüsleri
Ayakta Yolcular
Bu eklemeler Berlin simülasyon deneyimine daha fazla canlılık ve çeşitlilik katıyor.
Şu anda geliştirme aşamasında
Ekonomi Sistemi (Şirket, Araçlar, Personel, Tamirhane, Bilet Satışları)
Performans İyileştirmeleri
Fizik Geliştirmeleri
Ses Yenilemesi
Hata Düzeltmeleri ve Parlatma
Araç Modifikasyonu
Ekip, ekonomi sistemini tamamlamak ve gelecek güncellemelerin temelini oluşturacak teknik iyileştirmeler üzerinde yoğun bir şekilde çalışıyor.
Ayrıca oyunun atmosferini ve görsel kalitesini daha da artırmak için aydınlatma sisteminde kapsamlı bir yenileme üzerinde çalışıyoruz.
Erken erişimin 2026’nın ilk çeyreğinde biteceği resmen açıklandı. Ayrıca erken erişim biter bitmez oyun konsollar için de çıkacak.
Kalanlar: Ekonomi yönetimi, ses ve fizik (kısmen eklendi) iyileştirmeleri, araç modlaması (kısmen eklendi), serbest oynanış menüsünün yenilenmesi
alınır mı sizce indirimlerde mutliplayer olayı nasıl acaba omsi 2 ye devam mı etmeliyiz
Görsel açıdan bence çok güzel sürüş fiziğini beğenmiyorum.
Bu oyunun online sistemi hakkında bilgisi olan var mı acaba online de hani kendi otobüsümüzü vs alıp bus company dlc si gibi mi ilerliyor yoksa daha mı farklı
Servera girdikten sonra hangi rotada sürmek istediğini seçip rotanın ilk durağına ışınlanıyorsun.
herhangibir otobüs kiralama veya satın alma harita ruhsatı gibi özellikleri yok mu
The Bus için en kritik yıl 2026 olacak gibi. Çünkü finale 2 ay kalmasının yanında, -büyük sıçrama beklenmese de- en çok el atılması istenen şeyler olan fizik ve seslere el atılacak. Gerçekten iyi bir sonuç olursa OMSI’ye bir daha döneceğimi sanmıyorum çok daha iyi grafikler ve yine kat kat iyi optimize varken özellikle. Çok iyi bir sonuç olmasını da kimsenin beklediğini sanmıyorum. Şu ankinden bariz iyi olsa yeterli.
Gerçekten The Bus’ın atmosferi bir başka. OMSI’de kaldığım sürece iyice özlüyorum The Bus’ı.
Bir de atölyede son haftalarda pek alışkın olmadığımız türden modlar çıkmaya başladı. Özelleştirme giderek oyunun geneline yayılıyor çünkü.
Özellikle ayna modu beni çok şaşırttı. Nihayet saçma sapan aynalarda kurtulabiliyoruz. Abone olsam da girmedim oyuna ama. ![]()
Şöyle çok garip bir video var ayrıca. Cidden değişik şeyler olmaya başladı olumlu anlamda.
O kadar beklemeye değecek mi göreceğiz. Bence içerik olarak büyük bir eksik yok ve zaten zamanla yeni içerikler görüyoruz ücretli ve ücretsiz.
Geçen haftalarda yeni sıkıştırılmış hava sistemini tanıtmışlardı. Daha çok teknik içeriyor tabi. Bakalım sürüşe nasıl yansıyacak ve ne zaman göreceğiz.
Modlarda çok fazla haritalar varmış. Çok güzel daha fps e yönleik güzel haritalar da var. Hamburg DLC almaya gerek kalmıyor snaırım ![]()




