Merhaba bişey Bursa İnegöl Ets 2 1.57 hata mi
57 ye güncellemedi sanırım.
güncelleme saniyelik iş ama bozüyük hattıyla birlikte harita dolu dolu oldu, büyük organize sanayi bölgeleri eklendi, uzun düzlüklerdeki tali yol detayları yapıldı, eski assetler yenilerle değişti kavşaklar birebir elle yapıldı vb. şimdi eski boş haliyle gözüksün istemiyorum.
bir de 1.56’da çizmeye devam ediyorum, modlardan dolayı sürüm güncellemeyip eski sürümde kalan çok insan olduğunu farkettim, yeni sürümde çizince eskiye dönmek teknik olarak mümkün değil.
900 küsür metre rakımlı Bozüyük yollarında çalışmak çok zor yalnız, yollardaki node sistemi bile sapıtıyor, zoom yapmadıkça gözükmüyor, işkence valla.
Merhaba Abim Türkiye Map Free mi 1.57 bekle
free ama belki de 1.57 by geçip 1.58 için hazır olur.
Eskişehir harita mi
Kral duolingoya başla
Evet Eskişehir’e kadar gidecek.
Merhaba Abim Bişey [ETS 2 - 1.58 Güncellemesi ] haber yok tarih gün mi
Tarih henüz belli değil. Birkaç ay içinde gelir diyelim.
Merhabalar abim bisey harita balikesir manisa ve izmir mi
Merhaba Fatih.
Bozüyük’ten sonra Eskişehir kesin. Ondan sonra ya Balıkesir tarafı ya Bilecik’ten yukarı Karadeniz’e doğru ya da Akdeniz’e doğru iner. 3 ihtimal var. Ankara düşünmüyorum.
Merhaba Abim Geldi 1.58 Türkiye Harita free indir mi
Merhaba. 1.58 belki de olmayacak, yeni sürüm 1.59 ile ya da Coach dlc ile gelecek.
Sıkıldım var
Kolay gelsin öncelikle bu haritayı ilk çıktığında oynamıştım ve gayet beğenmiştim öncelikle eline sağlık. Harita geliştirilmeye devam ediyor mu diye merak ettim? 1.59’da Bozüyük’ü görebilecek miyiz? Ankara’yı yapmamak isabetli olmuş şayet çok uzun bir yol, ardından büyük ve detaylı bir şehir üstüne aşti gibi modelleme gerektiren bi otogar var. Yani baya uzun bir geliştirme süreci ve zor bir rota olur. Şuanda gerek yok bence de. Ben şahsen naçizane görüşümü belirteyim Eskişehir bittikten sonra harita için 3 ihtimal belirtmişsin. En keyifli rota Bursa’yı yeni otoyoldan Balıkesir’e bağlayıp ordan ege kıyılarına inmekle olur. Balıkesir daha güzel ve otogarı gene bir nebze scs prefablarıyla bile yapılabilir gibi. Yolda ortalama 1 buçuk saat sürüyor. Sonrasında edremit karaağaç gömeç burhaniye Ayvalık sarımsaklı altınova dikili gibi gidersen veyahut akçay altınoluk küçükkuyu gibi hem Edremit’ten sonra ilçeler hep birbirine yakın ve küçük. Yollarda çok keyifli ve manzaralı. Uzun zamandır yeni yapılmış ve güzel bir ege haritası görmedik. Gelişim planı bu yönde olursa ben şahsen mape baya sararım çok da güzel olacağını düşünüyorum. Gelişmeleri merakla takip edeceğim.
Merhaba Mehmet. Müjde olarak Bozüyük bitti ama ben de bittim. Çünkü çok detaylı oldu. 1:1’de detaylı gitmek çok yoruyor, bitmek bilmiyor. Üstelik scs’nin 720 metre üstünde rakıma geçince nesneleri kaybetmesi sorunu 900 metre bozüyük dağlarında beni mahvetti. Önce aşağı rakımda çizip sonra bütün haritayı yukarı çekip birleştiriyorum.
Şimdi de bakınca İnegöl öncesi sönük kalıyor o yüzden o kısımlara rework düşünüyorum. Belki de önce Bozüyük kısmını salıp sonra rework yapılabilir. İnegöl sanayi bölgesinde 15-20 fabrika yaptım mesela. yol boyunca da gerek yol üstü gerek kavşaklardan biraz çıkınca bulunan Bozüyük’e kadar 15 adet fabrikayı yerleştirdim, sanırım 1’e 1 hepsi yapılmış oldu. Otobüsten çok tırcı haritası oldu. Benzinlikleri bile kaldırımlarına kadar 1:1 üstünden ölçü alarak yaptım. Her biri birbirinden farklı olmayı nasıl başarmış bilmiyorum ama çok uğraştırıcı.
Rota olarak daha önce yapılanı yapmama düşüncesiyle başladım ki insanlar aynı yolların değişik yorumlanmış versiyonlarıyla değil de değişik yollarda sürsün. İnegöl Bozüyük arası gerçekten tr’nin en iyi rotalarından, ne çok dik ne yatay, ne çok virajlı ne çok düz.
Bu yüzden buna yakın daha önce yapılmayan Bilecik, Domaniç gibi virajlı yollara yönelebilirim. Söylediğin rotalar da aklımdan geçiyor, Eskişehir hariç, ondan vazgeçtim gibi, çok düz be abi.
Ama aklımda Bursa-Gemlik için (otoban kullanmadan eski dürdane virajlarıyla) tutorial videosu çekmek de var. Varsa yoksa şunu nasıl yaparım soruları geliyor çünkü.
Şimdi bir de Türkiye dlc söylentileri var, gelirse tr yol dokuları gelecek (belki de yolları karadeniz dlc’sinden yapacaklar belli değil), yeni doku yaparlarsa tüm haritayı elden geçirmek ölüm. Sırf bu yüzden dlc gelene kadar harita dondurulabilir de. Ama çok geç gelecekse gerek yok. dlc blke ve blkw yolları tr ile gayet uyumlu diye düşünüyorum.
Bakalım zaman ne gösterecek.
şimididen emeğine sağlık.
Eline sağlık merakla bekliyoruz. Ben Türkiye dlcsinin 2028 başından önce yayınlanmayacağından eminim. Resmi duyurularla biraz daha tahmin yürütmek kolaylaşacak. Scsnin blog ve postları bir süre takip etmek gerek.