https://x.com/TheLucyShow1/status/2000692731488747606
farming simulator oynarken biz
https://x.com/TheLucyShow1/status/2000692731488747606
farming simulator oynarken biz
Her tarım fuarına giden ben ![]()
arkadaşlar oyunda zamanı hızlandırma tuşu hangisi ayarlarda göremedim yoksa mod mu?
7 ya da 8 olması lazım. Biri geriye diğeri ileri sarar
teşekkürler
merhaba ben oyunu yeni indirdim ancak bulanıklaşma var mesela oyunda ki ikonlar göstergeler traktör markaları vb şeyler bulanık oluyır oyuna girdikten yaklaşık 5 sn sonra oluyor bunun çözümü nedir ekran kartım rtx 3050
farming simulator 26 duyurulmuş(mobile için)
4 Kişi 4 farklı çiftlikte serverda oynuyoruz şuan 12 kişiye kadar yerimiz var gelmek isteyen olursa 200+ saat üstü arkadaşları serverimıza beklerim herkes için ayrı çiftlik oluşturulacaktır
yuhhh ben 1.5 yıldır girmiyorum bile
Adamlar oynuyor aga vay be ![]()
Epic beleş vermez mi? ![]()
haziran ayında genelde öyle bir çılgınlık olabiliyor
Evet FS17 Estancia Lapacho haritasına benziyor 19a modlanmıştı
İspanya kıyılarında bir bölge temasını duymuştum daha önce olabilir belki çok da güzel atmosferi olur valla
bana da o taraflar geliyor. ispanyol kolonyal mimarisi zaten ama işte kahve mahve üretimi ayağına bu mimari ile portekiz ispanyolların güney amerika’da ilk ele geçirdikleri ortamda da geçebilir.
yine de manzara süpermiş.