Farming Simulator 25 [Ana Konu]

https://x.com/TheLucyShow1/status/2000692731488747606

farming simulator oynarken biz

3 Beğeni

Her tarım fuarına giden ben :sweat_smile:

1 Beğeni

arkadaşlar oyunda zamanı hızlandırma tuşu hangisi ayarlarda göremedim yoksa mod mu?

7 ya da 8 olması lazım. Biri geriye diğeri ileri sarar

teşekkürler

merhaba ben oyunu yeni indirdim ancak bulanıklaşma var mesela oyunda ki ikonlar göstergeler traktör markaları vb şeyler bulanık oluyır oyuna girdikten yaklaşık 5 sn sonra oluyor bunun çözümü nedir ekran kartım rtx 3050

2 Beğeni


GeForce Now sağolsun yola devam :upside_down_face:

4 Beğeni

farming simulator 26 duyurulmuş(mobile için)

3 Beğeni


vay be :smiley:

5 Beğeni

4 Kişi 4 farklı çiftlikte serverda oynuyoruz şuan 12 kişiye kadar yerimiz var gelmek isteyen olursa 200+ saat üstü arkadaşları serverimıza beklerim herkes için ayrı çiftlik oluşturulacaktır

yuhhh ben 1.5 yıldır girmiyorum bile

Adamlar oynuyor aga vay be :slight_smile:

Epic beleş vermez mi? :smiley:

haziran ayında genelde öyle bir çılgınlık olabiliyor


hangi yer la bu güney amerika zart zurt mu gene meksika da olabilir

Evet FS17 Estancia Lapacho haritasına benziyor 19a modlanmıştı

İspanya kıyılarında bir bölge temasını duymuştum daha önce olabilir belki çok da güzel atmosferi olur valla

bana da o taraflar geliyor. ispanyol kolonyal mimarisi zaten ama işte kahve mahve üretimi ayağına bu mimari ile portekiz ispanyolların güney amerika’da ilk ele geçirdikleri ortamda da geçebilir.
yine de manzara süpermiş.

1 Beğeni