Farming Simulator 22 Multiplayer - SimülasyonTÜRK Kasabası 🚜

Sunucu şu an açık ve ModHub’daki traktör, ekipman vb. modlar kuruldu. Yakıt tüketimini yükselten mod da kuruldu.

ModHub’da olmayan Increased Fuel Usage modunu aşağıdan indirebilirsiniz.

http://51.68.187.96:4242/mods.html

2 Beğeni

Duyuru! Yeni bir FS22 sunucusu açılabilir. Tek bir çiftlikte birlikte oynanacak. Eski oyuncular ve simülasyonpark ve YouTube Katıl aboneleri öncelikli olacak. Elmcreek haritasında belli bir para ile başlanacak.

Hasan abi ineklerin yemi 0 kalmış.

Yapma yav gelicem tıraştayım kalsın ben videoda göstermek istiyordum eğer gündüz ise video çekerim gelince :slight_smile:

1 Beğeni

Nisan ayında gündüzdü ben girdiğimde.

1 Beğeni

saatler olsun Hasan :smiley:

1 Beğeni

Sağol beyazlayanlar yaşlı gibi gösteriyor ssgsgdfdg

1 Beğeni

Merhaba ST Kasabası çiftliğine katılmak istiyorum

1 Beğeni

Selamlar , yer olursa yeni açılacak sunucuya katılmak isterim.

1 Beğeni

Selamlar, yer olursa bende bu topluluk oyununa katılmak isterim. Troll yapmam asla. Yapılacak işi yaparım. fs22 de bir topluluk ile oynamak eğlenceli olacaktır elbet.

1 Beğeni

Hasan abiiii. Hayvanlar aaaaaaççççç.

şu an giremem gebersinler :smiley: @Emre54 girecekmiş yardım edersiniz.

İneklere kalan yemi boşalttım ama tavuklar aç.

İkinci sunucu geliyor. Akşam yayın açarsam her şeyi hallettikten sonra yayında hallederiz. Şu an cenazaedryim dönüşte truckers of europe3 videolarını hazırlıcam. ++ dün gece emre ilr birkaç garip video çektim. Onlar da hazır

4 Beğeni

Başın sağolsun abi.

sağol

istersen sunucuda girip inekleri silajla besleyebilirsin balya almaya gerek yok şu an

1 Beğeni

Abi silaj sadece kabul etmedi.

Ümitle bekliyor olucam. Troll olmadan zevkle oynamayı diliyorum.

1 Beğeni

Bende öyle

Basın sağolsun abi

1 Beğeni