Euro Truck Simulator 2 [Ana Konu]

Hayvan gibi dorseler ile bir (1) tanecik taşıyabileceğimiz makineler hayırlı olsun
bundle gelirse alınır

4 Beğeni

@ufakparantez

3lüde varmış. Ama ufacık.

1 Beğeni
1 Beğeni

https://x.com/i/status/2028158604281319867
Yasaklanan yükleme boşaltma olayları :sweat_smile:

3 Beğeni

12 Mart büyük gün. SCS Future Games Show fuarına katılacakmış. Muhtemelen konsol ile ilgili bilgiler, çıkış tarihi vs. açıklarlar. Yine ETS ve ATSnin beklenen otobüs ve araba dlc çıkış tarihi açıklar diye düşünüyorum.

1 Beğeni

1.58 sürümüne geçtikten sonra tıra dorse taktıktan sonra oyun donup kalıyor oyunum orjinal tek tek tüm modları pasif edip tekrar tekrar denedim ama sonuç yine aynı sebebi ne olabilir bilen var mı ?

Modsuz temiz bir save de sorun oluyor mu?

Ona bakmadım gerek duymadım çünkü hep kullandığım modlar diye

E buna gerek duymayıp yapmayıp sadece modları tek tek kaldırıp sorunun çözülmesini beklerken sorun hala devam ediyorsa diğer seçenekleri de yapman gerekmiyor mu sorunu gidermek için? Ne bilim temiz save kurmak, dosya doğrulama, oyunu silip tekrar yükleme vs.

1 Beğeni

Arkadaşlar, önerebileceğiniz güzel bir save editör programı var mı? Bende vardı ama silinmiş, bulamıyorum bir türlü.

2 ay girmedim fizik mi değişti? c-d yolunda kod değiştirenler gibi tırın kıçı başı ayrı oynuyor çok savruluyor.

bu sefer de benden olsun :smiley:

3 Beğeni

Görünen köy kılavuz istemez demişler belliydi 1.59 ile geleceği. Bu arada Volvo Trucks Experience Center’ın ekleneceği yer NS Oil in aşağısında kalıyor;

5 Beğeni
1 Beğeni

Bugün, #EnİyiTopluluğumuzla paylaşmak isteriz ki, World of Trucks etkinliklerimizi geçici olarak durduracağız.

Bu ara bizim için önemli bir adım. Etkinlikleri ilerletmek için, onları destekleyen temel sistemleri ve altyapıyı geliştirmeye zaman ayırmamız gerekiyor. Bu, etkinliklerin perde arkasında nasıl işlediğini ve oyun içinde nasıl deneyimlendiğini yeniden düzenlemek anlamına geliyor.

Bunun bir parçası olarak, etkinlik deneyiminin çok daha fazlasını doğrudan oyunun içine getirmek istiyoruz. Bu, ödülleri görüntüleyebilmeyi ve kullanabilmeyi, başarılar kazanabilmeyi ve görüntüleyebilmeyi ve etkinlik ilerlemesini ve topluluk kilometre taşlarını doğrudan oyun içinde takip edebilmeyi içeriyor.

Bugün, #EnİyiTopluluğumuzla paylaşmak isteriz ki, World of Trucks etkinliklerimizi geçici olarak durduracağız.

Bu ara bizim için önemli bir adım. Etkinlikleri ilerletmek için, onları destekleyen temel sistemleri ve altyapıyı geliştirmeye zaman ayırmamız gerekiyor. Bu, etkinliklerin perde arkasında nasıl işlediğini ve oyun içinde nasıl deneyimlendiğini yeniden düzenlemek anlamına geliyor.

Bunun bir parçası olarak, etkinlik deneyiminin çok daha fazlasını doğrudan oyunun içine entegre etmek istiyoruz. Bu, ödülleri görüntüleyebilme ve kullanabilme, başarılar kazanabilme ve görüntüleyebilme, etkinlik ilerlemesini ve topluluk kilometre taşlarını doğrudan oyun içinde takip edebilme gibi özellikleri içeriyor.

Üzerinde çalıştığımız daha birçok fikrimiz var, ancak henüz bunları paylaşmaya hazır değiliz. Zamanı geldiğinde, en sevdiğiniz etkinlikleri tekrar düzenleyeceğiz ve gelecekle ilgili daha fazla bilgi paylaşacağız.

Bunu, gelecekteki etkinlikler için daha güçlü bir temel oluşturmanın ilk adımı olarak düşünebilirsiniz; bu temel, daha ilgi çekici, ödüllendirici ve esnek deneyimler yaratmamıza, daha geniş bir format, fikir ve süre yelpazesini desteklememize olanak tanıyacak.

Bu arada, hem Euro Truck Simulator 2 hem de American Truck Simulator’da yeni içerik, güncellemeler ve iyileştirmeler sunmaya devam edeceğiz ve geliştirme ilerledikçe daha fazlasını sizinle paylaşmayı dört gözle bekliyoruz.

Her zaman olduğu gibi, desteğiniz, geri bildirimleriniz ve tutkunuz için teşekkür ederiz. Bu bizim için gerçekten çok şey ifade ediyor.

Yolda görüşürüz.

.
.
.

World of Trucks’ı oyunun içine entegre edecekler anladığım kadarıyla. Konsollara ön hazırlık devam ediyor. Bir kaç sene(?) etkinlik beklemeyin diyorlar…

2 Beğeni

Evet konsollarda Steamdeki gibi envanter sistemi yok. Dolayısıyla oyunun içine aktaracaklar. Steam envantere gerek kalmayacak. Aylar öncesinden bu konuda nasıl bir karar vereceklerini merak ediyorum yazmıştım. Böyle olacağı çok belliydi.

Driving Academy ödülleri önce kilitli görünüyor. Kazandığımızda kilidi açılıyor. Böyle bir şey olabilir…

3 Beğeni

https://x.com/SCSsoftware_JP/status/2037351544950321598
Japonca hesaplarında “Çok yakında ETS2 ile ilgili çok büyük bir yeni projeyi duyuracağız, bu yüzden lütfen dört gözle bekleyin.” demişler…

Oyuncular gelecekteki güncellemelerden ve planlardan neler bekleyebilirler?
Şu anda çeşitli güncellemeler ve projeler üzerinde çalışılıyor, bunlardan bazıları daha önce duyuruldu. Bunlar arasında İzlanda ve İrlanda için yeni harita DLC’leri ve Birleşik Krallık haritasının yeniden düzenlenmesi yer alıyor.
Ayrıca, çok yakında ETS2 ile ilgili çok büyük bir yeni projeyi duyuracağız, bu yüzden lütfen dört gözle bekleyin.
Ayrıca, kamyonlara ek olarak yeni bir deneyim daha sunmayı planlıyoruz: “otobüs”. Daha fazla güncelleme için lütfen bizi takip etmeye devam edin!
Ayrıca, PlayStation 5 ve Xbox Series X için de yayın planlarımızı duyurduk ve geliştirme günlükleri aracılığıyla ilerlemeyi paylaşacağız.

Yersen büyük proje

6 Beğeni

Seni gören cennetlik bu aralar

Özellik olarak ne gelebilir ki ? DLC olarak anca Türkiye duyurulur büyük malum