arkadaşlar 2 gündür bu hatayı alıyorum hem ets2 de hem de ats de ne yapmam gerekiyor başına gelen oldumu
ets 2 map editörde bilgili biri varsa bana ulaşabilirmi
Bilgisayarın sanal belleği ile ilgili ayarları karıştıranlardan yaşayan varmış, scs forumda paylaşan olmuş benzer hata 0xc0000025 için, moderatör bilgisayarın belleği dolu/sistemde depolama alanı yetersiz demiş. Farklı bir şey bulursam yardımcı olmaya çalışırım.
Ayrıca gamelog, ve gamecrash dosyalarını scs forumda başlık açıp veya varsa yardım bölümünde paylaş hata ile beraber yardımcı olanlar olur.
depolamada sıkıntı yaşamam imkansız gibi 2tb ssd + 4 tb ssd + 4tb hdd var. gamelog dosyasını silince düzeldi. mod hatası vermiş. halbuki mod kullanmıyorum. yardımım için teşekkür ederim
Volvoda da overdrive modu var ama scsnin haberi yok gibi. Yakıt düşmüyor scaniaya göre yüksek kalıyor. Koymaları lazım.
Fh5 ile 26L/100km ortalamayı gördüm daha aşağısını yakalayan varsa bilemem
Scania’da overdrive ile 30 litre altı çok daha kolay tuturuluyor. Volvo da 2.35 şanzımanla 1100 devirde falan gidiliyor o da düşmesini zorlaştırıyor. Aslında gene uzun da ekonomi için overdrive lazım.
@SiSL
Hem ATS hem de ETS 2 de İşler kısmındaki iş kategorilerinin üzerine gelince çıkan yazıların Türkçe halinde sıkıntı var. Oyunlar konsola geleceği için her şey elden geçiriliyor bunu da düzeltmek lazım.
Yük Piyasası
İngilizce hâli →
To access the Cargo Market you must have a trailer assigned first.Türkçe hâli →
Yük Piyasasına erişmek ilk dorsenizi satın almanız gerekir. (Yanlış)
(Olması gereken
)
Yük Piyasasına erişmek için aracınıza bağlı bir kişisel dorseniz olması gerekir.
Haricî Piyasa
İngilizce hâli →
To access the External Market you must have a trailer assigned and have a World or Trucks-Connected profile.Türkçe hâli →
Haricî Piyasaya erişmek için ilk çekicinizi satın almanız ve World of Trucks’a bağlı bir profiliniz olması gerekir. (Yanlış)
(Olması gereken
)
Haricî Piyasaya erişmek için aracınıza bağlı bir kişisel dorseniz ve World Trucks’a bağlı bir profiliniz olması gerekir.
Ekran görüntüleri:
yav gidip localization beta tester ekibine katılsana bari canlı canlı yaparsın ahahahaha
@Downgradeolmusyani Mevcut hali düzgün mü sence?. Çeviri olarak bile yanlış. B. Mühendisiyim bırak işimi yapayım.
madem ilgilenmek istiyorsun işte onu diyoruz ya zaten gidip beta tester başvurusu yapabilirsin daha resmi yoldan fayda sağlamak için hem senin için iyi olur. bunu herkese yazmıyorum farkındaysan.
Scs’nin getiremediği Actros’ları War Thunder’da buldum
Etrafa bolca koymuşlar MP4 görünümlü Actros’ları.
Bu arada Selçuk abi “Holland Style Pack” içerisinde sadece “paintjob” değil “ek tuning parçaları” da olacağını söylemiş.
kendi orijinal canko hesabını niye kullanmıyorsun?
biraz da böyle takılayım
https://x.com/simulasyonturk/status/2002458870388830681
trolllüük ama ne yapayım katlanamıyorum dayanamıyorum sabredemiyorum biraderr
Anatolia mevsimler kar otobüs derken pavel sabretmemize izin vermiyor iyi oynuyor kartları
Gtr ne alaka yav ats ye de yarış dlc si mi geliyor ![]()






