Sol monitördeki referans aldıkları Scania fotolarına bakacak olursak sanırım Scania Streamline 730 Team Chimera ya çok benziyor.
Soldaki fotolardaki kaplama şekilleri ve sağdaki Scania modelindeki çift renk panjur detayı bunu doğrular nitelikte.
Sol monitördeki referans aldıkları Scania fotolarına bakacak olursak sanırım Scania Streamline 730 Team Chimera ya çok benziyor.
Soldaki fotolardaki kaplama şekilleri ve sağdaki Scania modelindeki çift renk panjur detayı bunu doğrular nitelikte.
Cümle bitirişe bak bastım kahkahayı. ![]()
Ben böyle bir hamle beklemiyordum ama FH4 yenilenmişken eski kasanın yenilenmemesi saçma olur.
2011 fotoğrafı olamaz değil mi?
AGHAFDGHAFGH ama harbiden kötü ya. Yıllarca kullandım yalana gerek yok taki S/R NG gelene kadar. Artık göze çok batıyor. Zaten gelecek yeni tır kalmadı eski tırları yenileyerek eskileri yad edebiliriz.
Yeni fotoğraf scs software ziyaretinden çekilmiş scs forumda paylaşım yapılmış scs software eski scania’yı yeniliyor liveforspeed
eğer cidden yapıyorlarsa iyi olur. eski kasa scania çok kötü. en basiti ön aynası saçma olmaması gereken yerde. rjl’nin aracı kıvamında olursa çok iyi olur.
Bunun gibi tüm eski modellerin yenilenmesi şart
Kesinlikle katılıyorum. Ve tabiki tüm araçlar için tuning pack şart bence.
Bir şey sorabilir miyim; bisiklet süren NPCler var mıdı yoksa Nordic Horizon ile mi geldi ? İlk defa bisiklet süren bir NPC ile karşılaştım yada daha önce dikkat etmedim merak ettim.
Rekor tazelemişler haftasonu. Coaches ve Anadolu geldiği zaman rekorun rekorunu daha tazeleyecek bunlar
Renault Magnum’u yenilesinler
ne sevinirim
Renault işini geçin. Renault Modifiye paketi çıkarken tüm modellere çıkartmak yerine sadece T modeline çıkartmak isteyen Renault firması eski modellerini hiçe saydı. Eski modellerini yok sayan firma ile anlaşılıp da Rework projesi başlatılmaz emin olun. MP3 yenilenir, FH3 yenilenir, eski XF ler bile yenilenir ama Magnum yada Premium yenilenmez.
daha önceden vardı sanki ben görmüştüm
Ben dikkat etmemişsim o zaman.
Merbaha Bişey ANADOLU DLC TÜRKİYE HADİ Mİ
Renault premiumla eski daflar güncellenmeli
gerçekçi ücretsiz tır modu önerebilecek biri varmı
Proje Benelux Rework’un geliştirilmesinde ilerleme kaydedildikçe, size Avrupa’nın kalbinden yeni bir önizleme sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Bugün, Euro Truck Simulator 2’de yakında önemli bir değişime uğrayacak olan, küçük ama çok katmanlı başkent Lüksemburg’a yakından bakıyoruz. Dramatik arazisi, korunmuş surları ve çarpıcı modern semtleriyle ünlü Lüksemburg Şehri, ekibimizin yeniden yaratmak için çok çalıştığı gerçekten olağanüstü sürüş deneyimleri sunuyor.
https://x.com/SCSsoftware/status/1999871942946607398
Videonun 28. saniyesinde Iveco S-Way trafikte gözüküyor. ![]()
S-Way oyunda var. Belki aracı sürüp 0 kamerası ile çekmişlerdir.