pavelin yüzünde vatan gülüşü var
Tırla bile hızlıca gezilen harita GTR ile 5dk da biter herhalde ![]()
https://x.com/i/status/2002713913407021317
Aklınızdan geçenleri alıntılayıp yazmak isterdim de neyse ![]()
Bu iş biraz can sıkıcı gibi geldi ama MAN Lion’s Coach blog yazısı için gelen e-bülten mail içeriğinde hariyatı güncellemişler ve Türkiye haritada mevcut değil.
Yeni Hali:
Eki Hali
Umarım düşünceleri çıkmış ve duyuru yapılmış olanları göstermek içindir.
Pavel halihazırda zaten İrlanda’dan sonra duyurulmayan büyük bir DLC yapıldığını çıktığı 3-4 yayında her seferinde sürekli söyledi. Türkiye’yi o pikselli haritadan çıkarmaktan ziyade sadece duyurulan yerleri gösteriyor olabilirler artık. Ukrayna Belarus ve Rusya’da yok haritada.
Duyurulan değil yayınlanan harita DLC lerini gösteriyor çünkü İzlanda ve İrlanda duyruldukları halde yenisinde yok büyük ihtimal yanlış anlaşılmak için artık sadece çıkmış haritaları göstermek daha mantıklı olacağı için böyle bir şey yaptılar. Diğer türlü spekülasyon olacağını düşünmüşlerdir.
Selamın aleyküm mod sürümü güncelleyebilen var ise yazabilirmi.
.scs dosyasını rar’a çevirip içindeki manifest.sii dosyasını silebilirsin
özel modlarda manifest nadir oluyor ya farklı kodlar var
Merhaba dostlar. ETS2/ATS için bir sorum olacaktı. Aşağıda resimleri bıraktım, hafif uzakta olsa çok yakınlaşmadığım sürece dorse kaplamaları, panolar, tabelalar bulanık gözüküyor. %300 ölçekte ve ayarlayabildiğim kadarıyla kişisel en iyi ayarları kullanıyorum. Acaba bu sorunun çözümü var mıdır? NVIDIA ayarlarında veya oyun içi ayarlarında yardımcı olabilirseniz sevinirim.
NVIDIA denetim masası,genel ayarlar bölümünde, eşyönsüz süzme ayarını 16x yapıp deneyebilirsin.
map editörde bilgili biri varsa bana söyleyebilirmi scsnin show in ui mapi kapalı tuttuğu ve X olan yerlerin X ini silince görünmez bir duvar var nasıl sileceğim
Arkadaşlar ETS 2 1.57 sürümünde snowymoon’un V1 lightning modunu denesem sıkıntı çıkarırmı V2 sürümü ilgimi çekmedi
X’in arkasına genel olarak inivisible wall koyuyorlar. Alt+C ya da console’a g_colbox 1 yazarak duvarları görebilirsin. Duvarın bittiği yerlerde bir tarafta kırmızı diğer tarafta yeşil nokta bulunuyor. Kırmızı noktayı silince duvar siliniyor.
Önceden map booster ile eksik dlcleri daha uygun fiyata alıyorduk neden artık yok?
Yeni DLC eklenmiş. Detaylara paketler eklenmiş. Ücretsiz tır DLC si değil. Thermoking olabilir ya da otobüs DLC’si olabilir.
inş otobüs dlcsi değildir. bir tane boya paketidir.
İnşaAllah ![]()
![]()




