Euro Truck Simulator 2 [Ana Konu]

yol
türkçe
tır
taşımacılık
sürüş

#2839

Q&A yayını 20.12.18 tarihinde! Yani yarın!


#2840

Yayına yetisemem herhalde yolda izlerim neyse bugun zaten yeterinceeeeeeeeeee onemli bir gün


#2841

Verdin yine zehri şimdi işin yoksa akşama kadar sabırsızca bekle yayını :man_facepalming:t4:

Ama artık iki oyun içinde gerçeğe dayalı çalışmaların yapılması lazım mesela benim en istediğim özellik dorsa alıp bırakırken artık kapı adlarına ve dorse numaralarına göre yük alıp bırakmak. Yük alıp bırakırken dorse veya park yerinin etrafında ışık, çizgi, ok vs vs görmek istemiyorum.


#2842

Hocam bu akşamki canlı yayını size özetleyeyim: Olabilir, gelebilir, zor, zaman gerek, önümüzdeki yıllarda gelebilir, çalışılıyor, çıkabilir, kısacası millete gaz vermekten başka bir şey değil.


#2843

Yine 2 yıl derlerse şaşırmam. :joy:


#2844

Bende şimdi tam onu yazacaktım hocam :slight_smile:


#2845

Eski oyunu dx 11 geçirmektense, sıfırdan dx 11 tabanlı bi oyun yapmaları tahminim daha kolay olur gibi ?


#2846

Hadi diyelim ets 3 çıktı onca DLC ne olacak mod yapımcıları ne yapacak SCS bin çıkarabileceği son oyun world of trucks birleşmesidir


#2847

Yeni oyuna kimler geçer ki? Dorse paketi, harita paketi, renk paketi vs. satın aldıktan sonra yeni oyuna şahsen ben geçmem. Ve yeni oyun çıkardı diyelim bunun hindu truck simulator falan olması lazım. :joy:


#2848

Diğer oyunlara ne oluyorsa o olacak.

Bir sonraki oyuna göre modlarını güncelleyecekler.


#2849

arkadaşlar bir sorum olacak oyunda yolun kenarlarında beyaz taşlar oluyor ya betondan onların üstü pembe gözüküyor sizde de öyle mi? öyleyse nasıl eski haline getirebilirim?


#2850

Grafik modu kullanıyormusun? Ondan kaynaklı olabilir.


#2851

hayır kullanmıyorum. multiplayer da da yapıyor single da da


#2852

Brn de ats de o pembelık oluyor.
Yol da hıderken bazı kopru ve vıyaduklerın kenarları uzaktan pembe, mor gıbı gorunuyor dıbıne geldın mı yok oluyor.


#2853

aynen bende de işte. acaba oyunla mı alakalı


#2854

Bosuna Ets3 beklemeyın! Ats daha yenı cıktı:)


#2855

Benım grafık ayarları orta, grafık ayarları dusuk oldugu ıcın olabılır


#2856

benim ki de ortada.


#2857

Her ıkı oyunda da hıc mod kullanmıyorum, Ets2 de pek rast gelmıyor bu durum.


#2858

Allah Allah arkadaşta da oluyor o da merak etti