Euro Truck Simulator 2 [Ana Konu]

yol
türkçe
tır
taşımacılık
sürüş

#2489

seçtikleri isimden de belli zaten sadece türkiyedeki beyaz axor kullanıcılarını hedefliyorlar bence.


#2490

XF varken CF
FH varken FM
Actros varken Axor
gelmez :smiley:


#2491

Zaten çeşitlilik açısından gelmesini istiyorum. Yoksa XF yerine gelsin demiyorum mesela. Ama gerçek hayatta XF ile CF’nin aynı yerde çalıştığını görünce neden olmasın ki diyorum. Hem gerçekçilik açısından da güzel olurdu. Aslında memlekete gidince bir araştırayım belki mod olarak vardır. :smiley:


#2492

Kullanım alanı olarak farklılık gösterdiklerini düşünüyorum. Nasıl hep Axorlar hafriyatta, Actroslar transportta vs. kullanılıyorsa o yüzdendir. Modlar mevcut fakat eski kasalar için var. :slight_smile:


#2493

Modelleme kalitesi en azından SCS’nin eski modellemelerine yakınsa ve modifiye seçenekleri (Motor şanzıman v.b) yeterliyse oynarım valla. :smiley:


#2494

beyler oyuna gelmek ıstedıgmız ozellıkler ınereye yazıyoduk scs nın bı sayfası vardı


#2495

https://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=5


#2496

sayfada turkce yazsak olur dımı


#2497

İngilizceye çevirebilirim istersen


#2498

TR haritasında çok boşluklar vardı bende üzerinden çizdim. istanbuldan sinopa kadar oralarda yol var. haritayı uzaktan baktıgı zaman eksik hissediyorum. bunu YKS ekibine nasıl iletebilirim.

bende böyle bişey yaptım aralarda çok boşluk var kısaları kestirmeli zorlu yollar düşünelim.

pembe olan bursadan körfeze osman gazi köprüsü yapsalar fena olmaz

YKS ekibide scs gibi ufak ufak yol güncelleme getirseler güzel olcak.

YKS ekibe ileteceğim iletişim varsa bana bildirir misin?


#2499

Yolu boşver ısparta nerede :smiley:


#2500

YKS Team harıta bıraktı


#2501

Bıraktı bırakmasına da böyle direk birakma değilde yeni yol ekleyerek boş olan yollari ekleme yapsalar


#2502

tavsiye almazlar ki ya da önerileri boşu boşuna kendine sövdürtme :smiley: ahahahahah


#2503

Kardeş sen buna şükret adamlar kaç senede çıkardılar bu haritayı emeklerine sağlık iyi harita belki yeni bir güncelle ile daha iyi olur ama adamlar bıkmıştır zor gelir güncelleme


#2504

Merhaba sizlere bir sorum olucak ben ets 2 nin tüm başarımlarını yapmaya çalışıyorum bir tek başarım kaldı ne olduğunu pek anlamadım açıklama kısmında Mevcut haritadaki bütün büyük boy yük güzergâhlarında teslimat tamamlayın yazıyor bu başarımı yapan oldumu tam olarak napmam gerekiyor. Yapan biri yardımcı olursa eğer çok sevinirim :slight_smile:

Daha derin araştırma ile buldum benim gibi bu başarımlarla uğraşanlar varsa https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1425875950 Burdan bakarak yapılabilir


#2505

Lisanslama uzmanı Miroslav Zubina, Londra’daki marka lisanslama fuarına gitmiş. Umarız faydalı olur. Sadece çekici lisansı olarak bakmayalım dorse de başka işbirlikleri olabilir.


#2506

hangi araç için acaba


#2507

Geçerlerde bir etkinlikte çekici dorselerinin resimlerini patlaşmışlardı lowbed felan güzel görünüyordu dorse ve çekici olaraktan bakmak gerekir her şey beklenebilir


#2508

Haritayı bıraktılar maalesef ama keşke Türkiye’yi tamamı olsaydı ve büyük şehirlerde biraz ayrıntılı olsa süper olurdu ama maalesef