1.60 geldi. Otomatik güncelleme’yi nerden kapatabilirim Steam’de. Her güncelleme geldiğinde indir-sil yapmaktan yoruldum.
1.60 Güncelleme notları:
1.60 geldi. Otomatik güncelleme’yi nerden kapatabilirim Steam’de. Her güncelleme geldiğinde indir-sil yapmaktan yoruldum.
1.60 Güncelleme notları:
kütüphanede oyunun özelliklerine gel. sağda betalar gibi bir şey yazması lazım orada en üsttekini seçersen otomatik günceller,değiştirip hangi sürümde kalmak istiyorsan ona gel. 1.59 incompatible mods gibi bir şey yazması lazım örnek
bu kadar beklediğimiz yeter 1.61 açık betası gelsin ![]()
Otomatik güncellememe seçeneği olması lazım aslında. Koskoca steam sonuçta? Her neyse teşekkür ederim hocam.
1.60’ı deneyen var mı? Ne getiriyor, neleri götürüyor?
1.60 ile oyunda neye tıklarsam tıklayım oyundan atıyor çözümü nedir ?
Hocam tek çözümü şimdilik 1.59’da kalmak gibi görünüyor.
Sende de mi aynısı var ? Bu arada snowymoon falan kurulu onla alakası olabilir mi ?
C:\Users\KullanıcıAdınız\Documents\Euro Truck Simulator 2\profiles\Profiliniz bu yoldaki config ve config_local dosyalarını silip girmeyi deneyiniz (Ayarlarınız sıfırlanır tuş ataması ve oynayış) dilerseniz yedek alıp deneyiniz
Çözümü ETS 2 klasöründe plugins dosyasının içine girince PrismCacheFix.dll pluginini silmekmiş. Aynı sorunu yaşayan varsa uygulasın
Açık beta değilde deneyimsel beta geldi. ![]()
Haftada 1 menu ui/ux’i değişip güncelleme atacaklarsa işimiz iş bizim ha
Şaka mı? Sadece UI?
Olm bu adamlar otobüs araba yeni araç veya harita dlcsi falanda getirmiyor niye paso aptalca UI değişiklikleri için sürüm yükseltiyorlar ben anlamıyorum
The Wolverine ve GTA VI gibi oyunlar çıkmadan her iki oyunu da konsollara çıkartmayı mı planlıyorlar. UI/UX değişikliklerinin son hız devam etmesini buna yoruyorum açıkçası. Diğer türlü 2027’ye kalır.
Ben mod fixlemekten bıktım bunlar bıkmadılar ya sabır
1.57 den 1.60 a güncellesem mi diye düşünüyordum en iyisi otobüs dlc sine kadar beklemek 75 tane modu sürekli güncelleyemem
Geleceği için çıkıyor
Fazla çıkmıyor mu ama ya ne bileyim
Ben en sonunda 1.49 sürümüne düşürdum oyunu, güncelleme olayı böyle olacaksa en mantıklı çözüm bu.
Güncelleme işini biraz abartmadılar mı ya. Daha 1.60’a bugün güncelledik. Hayır elle tutulur bir şey de getirmiyorlar. Sürekli mod sil-kur yapmaktan yorulduk ya