1.61 beta diye gönderi paylaşmışlar.Hakikaten biraz abarttılar.ETS’nin en iyi yanı modlanabilir olması,en kötü yanıda her güncellemede maalesef ki bir çok modun tekrar yeni sürüme uyarlanıp,indirilip,tekrar aktarılması.Güncelleme iyi bir şey buna bir şey diyemem.Oyun sürekli el üstünde tutuluyor ve canlı ama bu mod olayından dolayı sanırım şikayetçi olmayan yoktur.Eskilerden kalan bir çok modu,yapımcısı bırakmış veya ilgilenmiyor olmasından dolayıda kullanamıyoruz.İşin bu tarafıda var maalesef ki. ![]()
Son hız devam eder de haftada bir versiyon güncellemesi yapmazsın ya son halini tam şekilde çıkartır bu şekilde modcuları da delirtmezsin
anlık tepkimiz
edit: blogu şimdi okudum da afedersiniz de la zaten biz bunları klavyeden yapabiliyoruz bunları napcaz biz.
Anlık mod yapımcıları
Şu konsollara çıksa da bizde rahatlasak artık yaa. İyice zıvanadan çıktı. ![]()

1.61’de bir şeyler geliyor. Beklediğimiz büyük şeylerden
ne gibi mesela
Acaba neler gelecek ![]()
1.60 ses sorunlarını giderdi sanırım. Extra moda ihtiyaç duymadan sesler akıcı bir şekilde, hatasız, git-gel yaşamadan çalışıyor.
Otobüs veya izlanda gelmeli. Gerisi kurtarmaz be
daha önce soruldu mu bilmiyorum, takip edemedim ama 1.59 ve 1.60 sürümlerinde sürekli sesler gidiyor. Sinyal sesi gelmiyor, yer yer turbo sesi gelmiyor. bahsettiğin sorun bu mu?
bir sürü modu kaldırdım, sildim yine düzelmiyor.
veya bu sorunu bi ben mi yaşıyorum?
g_traffic eğer yüksekse single da sesler gidiyor diyolardı max 2 ya da 3 yap
g_traffic 1 yapınca düzeliyor(varsayılan değer)
teşekkürler bilgiler için, deneyeceğim
