Euro Truck Simulator 2 - 1.60 Güncellemesi [Ana Konu]

1.61 beta diye gönderi paylaşmışlar.Hakikaten biraz abarttılar.ETS’nin en iyi yanı modlanabilir olması,en kötü yanıda her güncellemede maalesef ki bir çok modun tekrar yeni sürüme uyarlanıp,indirilip,tekrar aktarılması.Güncelleme iyi bir şey buna bir şey diyemem.Oyun sürekli el üstünde tutuluyor ve canlı ama bu mod olayından dolayı sanırım şikayetçi olmayan yoktur.Eskilerden kalan bir çok modu,yapımcısı bırakmış veya ilgilenmiyor olmasından dolayıda kullanamıyoruz.İşin bu tarafıda var maalesef ki. :slightly_frowning_face:

3 Beğeni

Son hız devam eder de haftada bir versiyon güncellemesi yapmazsın ya son halini tam şekilde çıkartır bu şekilde modcuları da delirtmezsin


anlık tepkimiz
edit: blogu şimdi okudum da afedersiniz de la zaten biz bunları klavyeden yapabiliyoruz bunları napcaz biz.

1 Beğeni

Anlık mod yapımcıları

1 Beğeni


Bunu buraya bırakıyorum, anlayan anladı :sweat_smile:

1 Beğeni

Şu konsollara çıksa da bizde rahatlasak artık yaa. İyice zıvanadan çıktı. :rage:

1 Beğeni

gene başladı yine başladı orjinal on Make a GIF

3 Beğeni

1.61’de bir şeyler geliyor. Beklediğimiz büyük şeylerden

3 Beğeni

ne gibi mesela

Acaba neler gelecek :thinking:

1 Beğeni

1.60 ses sorunlarını giderdi sanırım. Extra moda ihtiyaç duymadan sesler akıcı bir şekilde, hatasız, git-gel yaşamadan çalışıyor.

Otobüs veya izlanda gelmeli. Gerisi kurtarmaz be

2 Beğeni

daha önce soruldu mu bilmiyorum, takip edemedim ama 1.59 ve 1.60 sürümlerinde sürekli sesler gidiyor. Sinyal sesi gelmiyor, yer yer turbo sesi gelmiyor. bahsettiğin sorun bu mu?

bir sürü modu kaldırdım, sildim yine düzelmiyor.

veya bu sorunu bi ben mi yaşıyorum?

g_traffic eğer yüksekse single da sesler gidiyor diyolardı max 2 ya da 3 yap

g_traffic 1 yapınca düzeliyor(varsayılan değer)

teşekkürler bilgiler için, deneyeceğim