Euro Truck Simulator 2 - 1.60 Güncellemesi [Ana Konu]

1.60 open beta yayınlandı.

Değişiklik Günlüğü
Araçlar

Volvo FH Serisi 6 Güncellemesi
Görsel

Geliştirilmiş Malzeme Sistemi
Hafif Ayarlamalar
Ses

Oyun Radyosu
Kullanıcı Arayüzü/Kullanıcı Deneyimi

İş Detayları Widget’ı
Genişletilmiş Dinlenme Mekaniği

3 Beğeni

Kabin içi çok güzel olmuş bence fakat karanlık yine oluyor .tabiki sanırım bu işlerden anlamıyorum ama şu an yapabılecekleri maxımum bu , ayrıca grafiksel olarak iç mekan cidden çok iyi duruyor madem yapabılıyosunuz nıye onceden yapmıyorsunuz . Yok abi artık cds onu bunu bılmem :grimacing:

4 Beğeni

bahsedilen aydınlatma resimdeki 2020 modeline gelmedi, eski kasa TGX ve yeni Daf NG serisinde var şimdilik

edit: kurup denedim 2020 ve Daf NG serisinde yenilenmiş, genel oyun parlaklığını 60 yaptım

3 Beğeni

Hayır sanırım bu 2020 olan için var ve yeni Daf , Eski Man’a baktım aynı.

Banada ATS’ye kıyasla daha karanlık geldi kabin içi. ATS’de Mack Anthem’i 2500 mil kullandım gayet iyiydi. Artık her şeyin malzemesine göre farkı belli oluyor bu sayede eskisi gibi her yer siyah olmuyor. Eskiden kaplamalar ışığa karşı aynı tepkiyi veriyordu ve tek fark kaplamanın deseniydi. Şimdi malzeme ne ise ona göre ışığa tepki veriyor benim anladığım kadarıyla yani deri, kumaş, metal, ahşap, plastik ne ise onu görüyoruz yansıması sayesinde.

5 Beğeni

Dediğin doğru Daf daha aydınlık,diğer araçları şimdiden merak ettim.

Man Tgx 2020 iç rengi maviye gerçekte de kaçık mı oyunda mı böyle? Bu araç 2023’teki yani 1.59’daki haliyle diyeyim zaten iç mekan gölge olduğu zaman mavi bir renk alıyordu. Bu güncellemeyle içi parlak maviye dönmüş Daf daha başarılı duruyor. Bu durum Scania ng ve süper modelinde de var onun da içi mavimtrak bir görüntü alıyor. Bu mavi iç mekan sorunu Volvo ve S-way’de yok s-way sürüş pozisyonu komedi zaten yorum yok.
Daf’ın göstergelerini güncellemek bu kadar zor geliyor herhalde harita yapmaktan bir hal oldular. Koltuğu istediğimiz kadar geri çeksek S-way da gayet canavar ama adamlar keyfe keder takılıyor.

2 Beğeni

S-way cidden komedi pov :smiley:

1 Beğeni

Garajdan araç değiştirirken yükleme ekranı gelirdi şimdi yok. Neredeyse anında değişiyor.

Neye tıklasam paso çöküyor 1.60 beta yaşayan var mı bu durumu ?

2 Beğeni

bende de çöküyor sürekli ats’de de çöküyor

Bende de ne zaman yük alsam treylere yüklemeden çöküyor.

1.60 sakın indirmeyin size asla oyunu oynatmıyor. Yeni profil açıp süreyim dedim ilk işi teslim ederken gene attı oyundan bozuk baya (Yalnız ATS de olmuyor bu durum)

1 Beğeni

Oyunu 10 yıl geriye götürdüler ileri taşıyalım derken…

2 Beğeni

şimdilik kritik bir sorun yaşamadım, bir eksik fark ettim, .lnk yani kısayol desteği gitmiş, müzik klasörünün kısayolunu 1.60 görmüyor mp3ün kendisini atmak gerekiyor, böyle kalırsa arşivi büyük olana sorun çıkaracak.

fixlendi

Hey gidi Haulin hey. Yeniler bilmez ama eskiler oyun açılırken ki “havasına suyuna taşına toprağına…” diye devam eden müzikle, supermod ile büyüdük. Görünce ister istemez duygulandım, o günlere gittim. Kamyon, TIR simülasyonlarının atasıdır…

3 Beğeni

Her iki oyuna da güncelleme geldi. Oyundan atma olayı düzelmiş olabilir.

1 Beğeni

ETS2’nin yeni 1.60.0.85 sürümü Steam’deki public_beta dalında kullanıma sunuldu.

  • 348946 - Görsel kargo içermeyen işlerde oyun çöküyor
  • 348768 - şanzıman sorunu - kamyon ters yöne gidiyor
  • 348812 - müzik çalar artık kısayolları okumuyor
  • 347397 - offline_radios - Ses değiştirme düğmeleri, kumandadaki oyuncu atamalarına uymuyor.
  • 348004 - Scania S BEV - Take Charge boya uygulaması
  • Volvo FH6 - Ses ayarları ve düzeltmeleri
  • 293682 - Yunanistan - A1 - Yanlış yerleştirilmiş yol çizgisi
  • 272507 - Yunanistan - A1 - Yükseltilmiş arazi
  • 270743 - Yunanistan - E75 - Yükseltilmiş araziler
  • 272508 - Yunanistan - Lamia - Yanlış yerleştirilmiş konteynerler
  • 272505 - Yunanistan - Lamia - Yükseltilmiş araziler
  • 348821 - İsveç - E14 - Östersund’dan Norveç’e - boşluk
  • 311746 - İsveç - Östersund - Geceleyin aktif hareket edenler
  • 348727 - İsveç - Östersund - Çıkmaz sokak ekle
  • 348723 - İsveç - Östersund - Cutplane sorunu
  • 348728 - İsveç - Östersund - Boş ufuk
  • 348725 - İsveç - Östersund - Patlayan bina
  • 311272 - İsveç - Östersund - Doku boşluğu
5 Beğeni

Evet Süper Turkey Mod 3.5 ve 3.6 vardı gerisi çöptü. 3.6 daha iyiydi fazla çökmezdi göstergeler farklıydı Renault tır vardı onu sürerdim. Fx5200 sistemde deli olurdum sonra biraz daha düzgün oynamıştım. Uyku işini daha yeni koymaları bence bizimle dalga geçtiklerini gösteriyor. Koltukların istediğimiz kadar geri çekilmesini istiyorum ki fov’u kendim ayarlayabileyim. Oyun değil eziyet. BeamNG’de koltuğu magmaya kadar çekebiliyorum.

1 Beğeni

scs forum açabilen var mı? alt başlıklar geç yükleniyor