Kabin içi çok güzel olmuş bence fakat karanlık yine oluyor .tabiki sanırım bu işlerden anlamıyorum ama şu an yapabılecekleri maxımum bu , ayrıca grafiksel olarak iç mekan cidden çok iyi duruyor madem yapabılıyosunuz nıye onceden yapmıyorsunuz . Yok abi artık cds onu bunu bılmem
Banada ATS’ye kıyasla daha karanlık geldi kabin içi. ATS’de Mack Anthem’i 2500 mil kullandım gayet iyiydi. Artık her şeyin malzemesine göre farkı belli oluyor bu sayede eskisi gibi her yer siyah olmuyor. Eskiden kaplamalar ışığa karşı aynı tepkiyi veriyordu ve tek fark kaplamanın deseniydi. Şimdi malzeme ne ise ona göre ışığa tepki veriyor benim anladığım kadarıyla yani deri, kumaş, metal, ahşap, plastik ne ise onu görüyoruz yansıması sayesinde.
Man Tgx 2020 iç rengi maviye gerçekte de kaçık mı oyunda mı böyle? Bu araç 2023’teki yani 1.59’daki haliyle diyeyim zaten iç mekan gölge olduğu zaman mavi bir renk alıyordu. Bu güncellemeyle içi parlak maviye dönmüş Daf daha başarılı duruyor. Bu durum Scania ng ve süper modelinde de var onun da içi mavimtrak bir görüntü alıyor. Bu mavi iç mekan sorunu Volvo ve S-way’de yok s-way sürüş pozisyonu komedi zaten yorum yok.
Daf’ın göstergelerini güncellemek bu kadar zor geliyor herhalde harita yapmaktan bir hal oldular. Koltuğu istediğimiz kadar geri çeksek S-way da gayet canavar ama adamlar keyfe keder takılıyor.
1.60 sakın indirmeyin size asla oyunu oynatmıyor. Yeni profil açıp süreyim dedim ilk işi teslim ederken gene attı oyundan bozuk baya (Yalnız ATS de olmuyor bu durum)
şimdilik kritik bir sorun yaşamadım, bir eksik fark ettim, .lnk yani kısayol desteği gitmiş, müzik klasörünün kısayolunu 1.60 görmüyor mp3ün kendisini atmak gerekiyor, böyle kalırsa arşivi büyük olana sorun çıkaracak.
Hey gidi Haulin hey. Yeniler bilmez ama eskiler oyun açılırken ki “havasına suyuna taşına toprağına…” diye devam eden müzikle, supermod ile büyüdük. Görünce ister istemez duygulandım, o günlere gittim. Kamyon, TIR simülasyonlarının atasıdır…
Evet Süper Turkey Mod 3.5 ve 3.6 vardı gerisi çöptü. 3.6 daha iyiydi fazla çökmezdi göstergeler farklıydı Renault tır vardı onu sürerdim. Fx5200 sistemde deli olurdum sonra biraz daha düzgün oynamıştım. Uyku işini daha yeni koymaları bence bizimle dalga geçtiklerini gösteriyor. Koltukların istediğimiz kadar geri çekilmesini istiyorum ki fov’u kendim ayarlayabileyim. Oyun değil eziyet. BeamNG’de koltuğu magmaya kadar çekebiliyorum.