Pardus save dosyasını nerde çıkıyor Pardus sa geçtim de bulamadım mod klasörü nü bilen var sa yazabilirmi
? babaeski nerde ?
![]()
??? ![]()
1:19 Ölçekte, öyle harita üzerinde mouse ile işaretlemeyle bir olmuyor ne yazıkki
o yol yapıldı diyelim, sadece bir tane ilçe değil; neredeyse il büyüklüğünde bir ilçeyi daha sığdırmak gerekiyor. Yapılabilir, neden olmasın. Fakat hiç kolay değil ![]()
@Betagamer022 Var bir hayalimiz ![]()
Ama önce Türkiye koridoru ![]()
Ölçekten dolayı Havsa’yı yediler zaten
Diğer şehirler nasıl sığar bilmiyorum.Gönül isterdi ki hepsi olsun.
Yeni güncelleme geldi ![]()
Şehir merkezindeki TIR Parkını İpsala’ya taşıyacaklar demek ki…
@Batuhan Oynanış ayarlarında “Ara sahneleri göster” aktif olmalı.
O kısım aktif ama gözükmedi ara sahne niyeyse. Kapıkule’de x-ray de hatalı çalışıyo kimi zaman, kapı açılmıyor veya görevliler gözükmüyor.
Ben hiç xraye girmiyorum ![]()
![]()
Tamamen şansına. Vallahi billahi.
Ben de ayrıyetten Special rota çıkmıyor
Ekstra yol ekleseler bari dlcye, yapıp bıraktılar.
Doğru diyorsun bu dlc ye hiç önem vermediler maalesef

