hatta bu da olabilir.
Daha da ileri gidersek aradığım tam olarak bu.
Beni büyük bir dertten kurtardın @Muhammet234 hocam.
Shazamdan daha hızlı bulduk hocam ![]()
Shazam halt etmiş bizim yanımızda. ![]()
sarkiyi hic duymamistim simdi dinledim, tekrar dinlermiyim hayir
sovyetler zamanina ait sozleride biraz garip geldi. sarkinin adi “seyyar saticilar”
shazam yaz bunu biryere lazim olur
takildigin yer olursada gel sor ![]()
İyi, Petersburg’den bu müzikle giriş yaparsınız artık, azminize hayran kaldım gerçekten. ![]()
@Muhammet234 @LazJedi
valla bana da tanıdık geldi şarkı dedim bunu nerde duymuştum. aklıma enis kirazoğlunun videolarındaki şarkı geldi. enis şarkı yazdım youtube a bi oynatma listesinde buldum bunu ![]()
Ah, bundan emin olabilirsin yoldaş. ![]()
Bir rus halk şarkısıdır. Tetris oyunun kulaklara kazınan müziği bu şarkıdır.
Tetris versiyonu →
Kızıl ordu korosu versiyonu →
Stars of St. Petersburg grubu versiyonu (Sözsüz)->
Artık blog sonrası videosunu da paylaşır oldular, bu da güzel bişey ![]()
Moskova bloğu gelirse bilinki 1.5,2 ay sonra çıkacaktır.
o zaman daha çok var yıl ortasında gelir gibi
Bu harita çıktıktan sonra sadece bu paketi içeren kar modu şart
her şeyin modu var niye bunun olmasın? sadece o bölgeleri içerdiği için dosya boyutu uygun olabilir hem
Ryazan ETS 2 Rusya’nın en büyük şehirlerinden Ryazan tanıtıldı (Heart of Russia DLC)
İstanbul’a rakip şehirler geliyor.
Fotograf Ryazan sehrinden gorunenlerde kopru ayaklari
Ryazan tamam da o nasıl köprü ayağı öyle askeri kontrol kulesi gibi ![]()
Aynen o ustteki yerlere cikiliyor ama ne amacla kullanildigini bilmiyorum ![]()
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1TafRXAUBbWo49mIVbX3uf9QwcJ_9SCtr&usp=sharing
Köprü, Ryazan Kremlin’in çok yakınında bulunuyor. Sovyet zamanından kalma gözetleme ve kontrol kulesi olabilir.
Nehirden gelen gemileri kontrol için mi yaptılar acaba? (belki)

