Her postta BALTRAK olması bir mesajmı acaba demeye başladım…
Son blog yazısında Heart of Russia DLC’sinin endüstri bölgeleri tanıtılıyor. ETS 2 Heart of Russia DLC – Endüstri bölgeleri tanıtıldı
yapma yav
Olur olur, yeriz yeriz ![]()
2022 yılında beklenen Heart of Russia DLC’si ile ETS 2 için yeni ormancılık ve kerestecilik alanları geliyor. ETS 2 Heart of Russia DLC – Ormancılık ve Tomrukçuluk
Rusya başkadır. Huş ağacını en iyi Spintirescılar bilir. Biz Rusya’nın taşında toprağında oynamış adamlarız Heart of Russia DLC’si vız gelir tırıs gider. Gözü kapalı geçer gideriz.
Baya baya hazır gibi bloglar çoğaldı, Ocak’ta çıksa bari ![]()
Bence henüz yapılacak çok iş vardır. Hiç yoktan 3 ayı var gibi.
Sondan üçüncü fotoğraftaki yol baya baya dar görünüyor sürmesi keyifli olabilir.
Önümüzdeki 2-3 hafta içerisinde 3 blog gönderisi daha gelecek.
Sonda çalan remix müziğin orijinal adı nedir?
Bilmiyorum ki
Belki bilen biri çıkan veya reklam gibi olmasın Shazam’a dinlet o bulur bakarsın ![]()
Shazam bulamadı özel remix olduğu için. Çok bilindik bir müzik ama ismini bilmiyorum. ![]()
Alexandr Rybak’ın şarkısının remixlenmiş hali değil mi bu? Hani Eurovision birincisi olan.
Ocak’ta çıkmasını çok beklersiniz. ![]()
Eurovision 1.si olan sanatçının şarkısı mıdır bilmem ama Eurovision 1.si olduğu şarkı değil ondan eminim. Fairytale ile alakası yok.
Bize kar lazım kar…
@gampue Serhan abi -25 derece karda yaşıyor.
Moskova’yı öyle görelim.
ETS 2 Heart of Russia DLC’si Yeni endüstri bölgeleri #2
Aynen Hasan’cim kar kesinlikle olmali diye dusunuyorum, cok mu sey istiyoruz ![]()
O değil bu çalgı daha farklı.
Rusya’ya özgü.
Sanırım Kalinka’nın belli bir kısmının remix’i. Neyse daha fazla uzatmayayım. ![]()
Hay yaşa be sonunda bulduk.
Sanırım.
Edit: Halk müziğinin orijinal adı Korobeiniki.


