İlk başlarda bir harita sızdırılmıştı 70 ten fazla şehir vardı ve aşağı yukarı gelen her blogta Moskova’nın doğusuna doğru ilerlediklerini gördük. Sanırım bu 70 şehir muhabbeti doğru çıkacak gibi.
Valla bilmiyorum. O gün yazarken de baktım bulamadım ama haritada olan yerler arasında son bloktaki yerelrde vardı. O yüzden öyle bir yorumda bulundum.
Horrt.Noldu yav.Her dlc çıkmadan önce fiyat muhabbeti yapılırdı.Şimdi canımız yanıyor yaptıkça.
Ana oyunun şu anda 3 dolar olması peki…sfddsdd
Bizi bu kez yerel fiyatlandırma kurtarmayacak diye içimde bir his var…