ETS 2 - Heart of Russia DLC [Ana Konu]

Wyoming:

  • Wyoming - Su Oluşumları (19 Haziran)
  • Wyoming - Gameplay (29 Haziran)
  • Wyoming - Gameplay 2 (11 Ağustos)
  • Wyoming Çıkış Tarihi (7 Eylül)

Heart Of Russia:

  • Russia - Su Oluşumları (3 Kasım)
  • Russia - Gameplay (Kasım 2./4. Hafta (?))
  • Russia - Gameplay (Aralık 1./3. Hafta (?))
  • Russia Çıkış Tarihi (Ocak (?))

Tahminim, ilkbahara kalabilir…

1 Beğeni

Şevkinizi kirmak gibi olmasin ama Rusya DLC si cok daha buyuk bir alani kapliyor. Bir de SCS cok agir calisan bir sirket onu da unutmamak lazim.

1 Beğeni

İlk başlarda bir harita sızdırılmıştı 70 ten fazla şehir vardı ve aşağı yukarı gelen her blogta Moskova’nın doğusuna doğru ilerlediklerini gördük. Sanırım bu 70 şehir muhabbeti doğru çıkacak gibi.

1 Beğeni

İlk defa bir dlc için bu kadar sabırsızlanıyorum. Eminim coğrafyası sebebiyle bir çok insan benim gibi dört gözle bekliyordur. Pusudayız :slight_smile:

Sızdırılan haritayı atarmısın

Valla bilmiyorum. O gün yazarken de baktım bulamadım ama haritada olan yerler arasında son bloktaki yerelrde vardı. O yüzden öyle bir yorumda bulundum.

Sanırım sızdırılandan kasıt şu:

https://m.facebook.com/eurotruckbaltic/photos/euro-truck-simulator-2-beyond-the-baltic-sea-dlc-extendedlinl-here-httpsyoutubep/343183353136862/

Ancak bunda Beyaz Rusya da var.

Belarus şehirleri hariç belki doğru olabilir

1 Beğeni

Başım döndü fotoğrafa bakarken. :smiley:

2 Beğeni

Belarus yapılmayacağına göre çok saçma bir şekil alıcak harita

fanmade olması…

13 Beğeni

Kış olmadan çıkarmasınlar.Moskovada güneşli güneşli gezmeyelim :smiley:

4 Beğeni

Mevsimler olmadığı için karda olmuycak o yüzden pek önemi yok bence

2 Beğeni

Heyecanlandırmayan görüntüler part bilmem kaç

9 Beğeni

Horrt.Noldu yav.:smiley:Her dlc çıkmadan önce fiyat muhabbeti yapılırdı.Şimdi canımız yanıyor yaptıkça.
Ana oyunun şu anda 3 dolar olması peki…sfddsdd
Bizi bu kez yerel fiyatlandırma kurtarmayacak diye içimde bir his var…

1 Beğeni

Abi fiyat muhabbetine hiç girme, lütfen :smiley:

2 Beğeni

Üniversite 1e gidiyorum estağfirullah.:smiley:

7 Beğeni

8 Beğeni