O nehirden gemi geçer mi ki?
Bunlar ne bilmiyorum ama gemi gibi duruyor
Dilerseniz @ugurekc 'in attığı google maps linkinden bakabilirsiniz
Resme doyduk ama artık…
Yaya geçitli yoldan geçemeyeceğimizi söyleyebilirim ama ispatlayamam.
Oyunda yayalar bizi algılamıyorki? Hiç sanmıyorum programcıların işi başından aşkınken yeni mekanik yazacaklarını.Umarım yanılırım.
Çok güzel görünüyor fotoğraflar. ETS 2 / ATS’ye yazdan beri 3-5 kere girmişimdir toplasam, eskisi gibi sarmıyor çünkü fakat bu DLC sayesinde geri dönebilirim ![]()
insanlık için küçük ama scs için büyük bir adım
Başta baltık v2 geliyor diyordum ama o coğrafyanın hissiyatının farklı olduğunu bloglar geldikçe anladım. 40 civarı şehir geleceğini de düşünürsek beğenilecek bir paket olacağını düşünüyorum.
hareketli led tabela gördüm sanki sonlarda ![]()
Gram hype almıyorum şu haritadan nedense, ya oyun yüzünden ya da ülkenin daraltısı haritaya da yansımış ![]()
Bize artık 81 il lazım … … … ![]()
ATSde Washington sahilden kuzeye çıkarken yoldan geyik geçiyor , ve içinden geçebiliyoruz. Muhtemelen yaya geçtiğini farzedip durma fantazisi olabilir. ???
Yayaların İçinden geçtiğimiz sürece hiç bir işe yaramaz bence
Ne olacak peki. Yayaları ezip pestilini çıkarttıktan sonra kazazedeye ilkyardım mı yapılsın? Ambulans mı arayalım. Polis geldikten sonra tutanak mı tutalım? Bazı şeyleri kafada çok büyütüyorsunuz. En fazla yaya geçidinde yaya varken hayali bir duvar olur tıpkı tren yolundan tren geçerken olduğu gibi.
Çok güldüm Allah’ta seni güldürsün. ![]()
![]()
En fazla ceza kesilir
bence o alan tırların girmediği bir yer
Bende kim yazacak diye bekliyordum. @KeremCanG yazmış, orası sadece arabalar için bir otopark…
![]()
Ezelim geçelim diye yazdımda ben mi göremiyorum yaya geçerken ceza falan kesilmesi lazım demek istedim ayrıca beklenti içinde olurum olmam sizene
İnşallah istediğin gibi olur ne diyim.

