ETS 2 - Coaches DLC [Ana Konu]

Ciddi mi diyorsun :smiley: ?



Soldaki ekranda bulunan arkası dönük otobüs sanırım Setra S 431 DT stoplar bagaj kapağı ve camlar benziyor.
Sağdaki ekranda gözüken otobüs ise Scania Irizar olması lazım.

13 Beğeni

(A)


Euro Truck Simulator 2’ye gelecek otobüs DLC’sinin geliştirici ekibinde eski bir otobüs şoförü de yer alıyormuş.
‘‘Otobüs şoförü olarak işe başladığımda, bir gün bir bilgisayar oyunu için otobüsleri test edeceğimi hayal bile edemezdim.’’

9 Beğeni

Ortaya çıkan otobüsler…

  • Scania Touring
  • Man Lions Coach
  • Volvo 9700 DD
  • Setra S 431 DT
  • Irizar i4

@Swanky Irizar i4 galiba. Çok benziyor. Senin fotoğraftaki Irizar i6. SCS’nin fotoğrafında modeldeki lastik üzerindeki L band yok.


Imgur
Imgur

Diğer fotoğraflar →

4 Beğeni

Hissediyorum çok yakın zamanda çıkacak ama tarih veremem sadece tahmin ve hislerim öyle diyor

Ordaki otobüsler projenin başından kalma olabilir. Neyin nasıl yapılacağını gösteren ön aşama çalışmasına koymuşlar resimleri. Şuan ki modeller lisansı alınmış güncel otobüsler ilerde devamı gelirse güzel olur. Özellikle Mercedes-Benz ve Setra gelirse efsane olur.

Bu ne kadar çirkin bi otobüs.

İrizar’ın 4 Modeline gelene kadar daha ikonik modeli i6 serisi gelebilir. Görseldeki araçla uzaktan yakından alakası yok. Japon otobüslerini andırıyor.

1 Beğeni

Oyundaki çoğu Türk sürücü Man otobüs sürecektir. Irızar scaina volvo bence bizlik otobüsler değil. Tabi hepsi denenir ama Mercedes Benz zaten favori araçlarımız. 2026 yılbaşında özel olarak Dlc çıkabilir vallaha. Özel ışık aydınlatma butonları, bagaj ve kapı animasyonları. Artık gerçekçi otobüste kullanılan motor cinsleri. Bunlar en azından olacaktır zaten. Olmaması zaten kötülük olur.

SCS Irızar lissansı almış gibi gözüküyor. Darısı TMLye.

‘‘Henüz prodüksion aşamasına geçmemiş’’ tam olarak ne demek ?

Zaten zamanında Scania Irizar lisansı alınmıştı ama bu dlc ile gelecek mi belirsiz. Setra S 431 DT modellenmişti ama lisansı alınmamıştı sanırım. Tahminimce gösterilmeyen ama bu dlc ile gelecek başka otobüsler olacağını düşünüyorum. Mercedes ile görüşmeler taze, MP4 yenilenip MP5 ve MP6 gelip Travego nun gelmemesi saçmalık olur mesela.

Travego’yu hepimiz isteriz ama gelmemesi neden saçmalık olacak o kısmı çok anlayamadım. Eski Travego’yu kast ediyorsanız,RHD versiyonuyla gelir mi bilemem.Üretimi sonlanmış olan her modeli tek tek yaparlarmı şuan için bunu bilmiyoruz. Eğer Yeni Travego’yu kast ediyorsanız gelmemesi saçmalık olmaz. Sebebi bizim dışımızda sadece Arap ülkelerinde olması. Maalesef ki Yeni Travego yapılan modeller kadar evrensel statüde bir araç değil. Yeni Travego’nun Avrupa’daki karşılığını ise Daimler çatısı altında Setra HDH modelleri ile karşılamakta. HDH versiyonu Setra’ları görmemiz çok daha muhtemeldir.

6 Beğeni

Irızar’ı sevmeyen tek ben miyim?

Scania gibi bi marka için aslında Irizar dış görünüş olarak pekde iyi değil bana göre. Doğu Asya kısmındaki otobüslere benziyor :d Touring biraz daha oturaklı ama rakip markaların otobüs modelleri ile kıyaslandığında malesef oda rakiplerin gerisinde kalıyor. Tır olarak gayet yakışıklı iken otobüs kısmında insan şaşırıyor.


Kırmızı işaretim Setra 431 DT DLC ile çıkabilir galiba

1 Beğeni

Travego Flixbus filosunda bulunuyor. Tabi hangi yıl bilmiyorum.

@Swanky Irizar Scania’ya ait değil. Irizar İspanya merkezli zaten. İş birliği anlaşması var sadece. Irizar’ın onayı olmadan Scania tek başına hareket edemez. Otobüs gelirse Irizar markası olarak gelir. Araç önünde Scania amblemi olur mu orasını bilmem.

Irizar, Irizar-Scania otobüs serisini Alman pazarına sunmak için Scania Deutschland ile bir iş birliği anlaşması imzaladı. Bu anlaşmayla Irizar, Irizar i8, i6S ve i6 modelleri ile banliyö Irizar i4 modeli de dahil olmak üzere premium segmente geniş bir araç yelpazesi sunarak şehirlerarası ve otobüs sektöründeki konumunu güçlendirmeyi umuyor. Irizar otobüsleri, halihazırda geniş bir hizmet portföyü, 17 uzman teknik merkez ve 150’den fazla lisanslı servis ağının yanı sıra yakın zamanda kurulan ikinci el otobüs merkeziyle hizmet veren Scania’nın dağıtım ağı aracılığıyla Almanya’da özel olarak satılacak. Belçika’daki Scania Parça Merkezi ve Bremen’de Irizar araçları için özel olarak yedek parça stoklamak üzere kurulan bir depo sayesinde yedek parça bulunabilirliği garanti altına alınacak. Grupo Irizar’ın yeni CEO’su Rafael Sterling, “Yakın gelecekte Avrupa’daki konumumuzu sağlamlaştırmak için çabalarımızı yoğunlaştırıyoruz. Almanya, Irizar için her zaman stratejik bir pazar olmuştur ve bu Irizar-Scania iş birliğinin, Alman müşterilerimize ürün ve hizmetler açısından büyük değer sunmamızı sağlayacağından şüphemiz yok.” dedi.

2 Beğeni

Güzel araştırmışsın :sweat_smile:

İrizar markası, Volvo ve Scania şase ve motor kombinasyonlariyla ünlü, oldukça konforlu ve kaliteli işçilikli otobüs karoseri üreticisidir. Günümüzde çoğu modelden çok daha konforlu ve üst düzey kaliteli üretim yapıyorlar.

İrizar herhangi bir markayla lisans anlaşması yapmasa da direkt olarak kendi markasıyla gelebilir. Marka kendi lisansıyla Paccar altyapısıyla oyuna sunulur.

2 Beğeni