Beyler niye bu kadar kasıp muhabbeti çorbaya çevirdiniz ki? Zamanı geldiğinde ve DLC çıktığında zaten her şey belli olmuş olacak. Yani bu kadar tantananın ya da sürekli varsayımda bulunmanın kimseye faydası yok. SCS’ de zaten varsayım üzerinden ilerlemeyen, oyunun fizik motorunun kaldırabileceği özellikleri getiren bir firma. Hiçbir zaman varsayım üzerinden ilerlemediler. Boşunuza kendinizi yormayın, konuyu da çorba yapmayın artık. Önemli bir şey mi konuşulmuş diye bakıyor insanlar, saçma sapan varsayım muhabbetleri dönüyor.
Şuanki yaptıkları oyunlar bence daha güzel. Bu oyununda gelişmesini isterim. Ya yeni versiyonu çıksın yada güncellensin bence.
Videoda diğer oyunlarda olduğu gibi yolcuların memnuniyet ve memnuniyetsizlikleri sürücünün sürüş davranışlarına göre değişecek ve bu xp arttırıp azaltacak diye bahsediliyor.
Millet burada tahminlerini yapıyor. Zaten Kimse kesin konuşmuyor. Zaten parkın amacı bu değil mi ? Konuşulup kalp kırmadan tartışmak. Önemli bir şey olduğunda zaten SCS kendisi paylaşır.
Temsa gelirse güzel olur. Zaten Avrupadada kullanılan bir marka.
Geçen gün Bus Driver ile iş birliğini unutup Temsa gelmez demiştim haklı olarak güzelde linç yemiştim birinden. O yüzden Temsa gelmez diyemem ama %100 geleceğinide söyleyemem. Gelme ihtimali var elbet. Bekleyip göreceğiz.
temsa,vdl,neoplan ve setra da gelse olur yani bir de irizar
benim aklıma gelenler bunlar mercedes man scania volvo otobüsleri harici.
Bütün Avrupada kullanılan otobüsü saymışsın. Düşünüyorum benim başka gelmiyor.
zaten dlc ye bakılırsa ilk başta 3 otobüs sonrasında ise ekleme yapacaklar ya da 2.paket olarak mı satarlar göreceğiz. fernbus gibi her otobüs için ayrı dlc yaparlarsa yandık
Fernbus gibi olsa büyük ihtimal ücretsiz yaparlar diye düşünüyorum. Tır DLCleri ücretsizdi tabi onları kullanmak için bu DLC almak zorunda bırakırlar. Örneğin ilerleyen zamanda setra topclass s 431 dt DLC çıkarsa setra kullanmak için o DLC ile birlikte bu DLC almak zorunda kalabilirsin. Ama bir DLCde birden fazla otobüs eklenirse örneğin Setra DLC diye genel yapıp DLC içine setra topclass s 431 dt, setra topclass s 417 hdh, setra s 531 dt eklenirse o zaman o DLC paket olmuş olacağı için ücretli olabilir.
ne zaman çıkarırlar acaba ya. merakla bekliyorum
Valla hocam bunun tecrübeyle alakası yok şu an geliştirilme aşamasında. Fakat maksimum 3 yıl içinde çıkar diye düşünüyorum veya çok daha erken bilemeyiz
3 yıl çok ne yaptın sen ya. Basit bir oynanış sistemiyle 3 otobüs getirecekler sadece. 2026 en geç çıkar hatta 2025 için bile ihtimal var
çok fazla ciddi içerik geliştiriliyor ama 3 yıl olmaz.
Çok basit bir şekilde yayınlamaları hata olurdu zaten. 3 yıl çok fazla dediğin gibi. Birkere teaser yayınlandı. Bunun için 3 yıl bekletmezler bence evet.
- 2025 yıl sonu
- 2026 1. Çeyrek
- 2026 2. Çeyrek
- 2026 3. Çeyrek
- 2027
Bu sene gelse keşke, oyuna girmek için sebep arıyorum ![]()
Benim bildiğim SCS bir şeyden sadece bahsetmişse beş, ufak bir şeyler göstermişse de iki seneden önce çıkarmaz o içeriği. Yani en iyi ihtimalle 2027 diyorum. Sanırım mevsimleri, DX12’yi, tek parça (rigit) kamyonları, sürüş akademisini (Yine bayağı bekledikten sonra çıktı) falan çabuk unuttunuz.
SCS bu, duyurur sonra hiç duyurmamış gibi haftalar, aylar, yıllar geçirir.
Tezgah lan bu
Hasan reis 2027 işaretlediyse bilgi gelmiş demek ki
sazan.avi ![]()