ETS 2 - Coaches DLC [Ana Konu]

En aşağıda kapı kapalı. Kapı açılabilir olsaydı kapısını açık gösterebilirlerdi. Belkide ATSdeki Dinamik yükleme boşalta animasyonu gibi ufak aniamsyon eklenebilir. Yada bir durağa yada otogara yanaştığında enran karayıp yolcular içine spawn olabilir. Artık bu DLC çıktığıdna görebileceğiz.

1 Beğeni

Geçmişteki scs yapımı bus driver oyunuyla aynı mantık olabilir bu oyun. Kapı tuşu olur ama sadece durak bolgesinde animasyonla kapı açıldığını görürüz ve yolcuların tamamı bindiğinde yada indiğinde kendisi yine otomatik kapanır. Bence yolcu tepkileriylede puanlama sistemi olabilir, sizin sürüşünüze göre azalıp çoğalan bir bar olur buna göre çok kötü sürüşlerde iş iptal olabilir. Benim en çok istediğim olay klima sistemi umarım olur.

4 Beğeni

Klima gibi detaylarına gireceklerini sanmam. Kapı açılma kapanma olayı olsa bile bunu manuel yapmazlar. Tahminime göre otogara yada durağa geldiğinde kendisi açılıp animasyona girer. ATSdeki brandayı mesala manuel açmıyorsun. Şirkete girdiğinde otomatik açılıyor dolum bittiğinde otomatik kapanıyor.

1 Beğeni

biraz nostalji

13 Beğeni

Üstad, hiç bir şey Scs de rastgele yazılmaz çizilmez . İleriki yıllar için bir ufak sinyal yakmadır o teaser. Bizim umudumuz sensin Üstad . Gerekirse biz bekleriz bir 1-2 yıl daha. Yeterki umudmuz yitirilmesin :pray:t2::palms_up_together:t2:

Yeni dlcde yolcu sistemi sanki burdaki gibi olacak hissiyatı veriyor bana :joy:
Bu arada favori otobüs oyunumdur üstüne tanımam :laughing:

3 Beğeni

Ama para birimi de Euro olarak ayarlanmış

Scsden olmasada Mobil versiyonu bile var.:smiley:

Aynı yapımcısının coach bus simulator oyunu var. Zamanında oynmıştım güzel oyundur. Linsanslı olmasada Trevago mu turismo mu ne vardı. Noplan man irizar gibi otobüslerde var ama tabi hepsi lisansız.

Otel tur otobüsü mü olacak acaba :slight_smile: (sadece hayal gücü )

2 Beğeni

10 yıl sonra belki oynayabiliriz

Paylaşılan görselde otobüsün üzerinde kör nokta stickeri var, şimdiye kadar eklenen araçlarda yok diye biliyorum. Umut bağlamak gibi olmasın ama bu tarz uyarı stickerları eklenirse hoş olur (tırlar için de).

5 Beğeni

Sticker olayı aslında kolay ama uğraşmıyorlar. Az bişey blenderı anlayınca kendimde yapabildim ama her aracın modelini açıp slot eklemek gerek takılıp çıkarılabilir olması için veya sabit olarak dursun istersen modelin içine eklenebiliyor. Yapım aşamasında eklemişler ama çıkış yaptığında kaldırabilirlerde belli olmaz.

2 Beğeni

İnşallah çıkış yaptığında olur. Tebala eklenmeli diye düşünüyorum. En azından ADR levhası. Aldığın yüke göre değişecek. Dorse boş yada dorsesiz veya başka dorse varsa ADR levhası kapalı şekilde olabilir. Avrupada belki TIR karnesi levhası yoktur ama ADR tebalası illaki vardır. Ayrıca ETS 2ye special Transport DLCdeki yükü aldığıdna otomatik şekilde takılan convoi exceptionnel tarzı tebala olmalı diye düşünüyorum. ATS içinse Overside Load levhası ve bayraklar uzun yük yada yine aynı şekil special Transport DLCdeki yükü aldığında otomatik takılmalı. Konu Coaches DLC olduğu için lafı fazla uzatmak istemiyorum.

Yanlız görsellerde benim dikkatimi çeken başka bir detay otobüsün sürücüsü farklı ve daha kaliteli duruyor, normalde hep ne sürersek sürelim aynı şoför modeliyle oynuyorduk. Belki fotoğraf için herhangi bir yapay zekayı ayarlamış olabilirler ama bence artık birde fazla çeşit çeşit sürücü modelleriyle oynamıza olanak sağlasalar fena olmaz gereksiz ama küçük bir yenilik.

3 Beğeni

herhalde bu dlc harita modlarını destekler diye umuyorum. mesela promods falan

1 Beğeni

Zaten birden fazla sürücü var. Hangi karakter seçersen ona göre sürücü değişir.

SCS çok basit bir sistem getirecekmiş ve amaçları diğer otobüs oyunlarıyla rekabet etmek değil araç çeşitliliğini artırmak olacakmış. Bilet kesme araçtan inip valiz koymak vb. Bunları uzun vadede görmeyiz. Fakat eğer oyuncular otobüslere ilgi gösterirlerse otobüslerin sayısını artıracaklarmış fakat bu otobüsleri ayrı mı satarlarmış yoksa çıkardıkları DLC nin içine mi koyarlarmış henüz bilmiyorlarmış

3 Beğeni

Pavel bahsetmişti sürücü değişecek diye yeni modeller gelecek

O sırada bunu duyan yıllarca değişmeyen şoförümüz

7 Beğeni

Sadece sürücü değil animasyonunda gelmesi lazım. Ne bileyim örneğin geri geri giderken sürücü daha doğrusu şoför bir sağ aynaya bir sol aynaya bakmalı. Mudrunnerde mi ne vardı.

1 Beğeni