ETS 2 - Coaches DLC [Ana Konu]

kopartıyorsun yapma vallah :smiley:

hala türkiye olup olmayacağını tartışmanız :smiley:

ben geçen yayında bu meseleyi tamamiyle anlatıp kapatmıştım. otobüs olayının nasıl yapıldığını da özetlemiştim öyle de çıkmış. malımı biliyorum çünkü başka nasıl yapacaklardı. :smiley: bence baya baya hazır duruyor.

11 Beğeni

Öyle yapmaları çok iyi olur Paris’te daha kuleyi göremiyoz

2 Beğeni

eğer Türkiye genişletme paketine Anıtkabir eklenirse çok güzel olur. Gerçek hayatta en son 2018 yılında Anıtkabir’i ziyaret etmiştim

1 Beğeni

Hiç güleceğim yoktu, gülmedim o yüzden. Park’ı azaltman herkesin yararına olur :pray:

şehirlere uğrama işi güzelmiş :slight_smile:

Şimdi fark ediyorum. Çoklu server işi mi gelicek ?

Bana geri dön diye dürtüyor oyun. Döneceğim ulan, şu DLC bi çıksın döneceğim.

Buradaki service. Server değil. Hizmet anlamında.

  • Coach İstatistikleri
  • Coach Hizmet Kayıtları

image

adamların son videosunu izledim kapak resminin arkasında farklı birşey aramasınlar diyordu spiker umarım formaliteden türkiye haritasını koymamışlardır .

1 Beğeni

Sefer demek istemiştim heyecandan yanlış yazmışsım :smiley:

O konuda konuşuldu zaten. SCSnin ters köşe yaptıklarını düşünüyoruz. Sonuçta yaptıkları ilk değil ve eminim sonda olmayacak.

1 Beğeni

sayfada yazana göre 3 otobüs dışında bir şey beklemek hata olur.

eyyy pavel yıllarca beklettin değdi mi? bak yaptırabiliyormuşsun? basit de görünüyor senden otobüsü aydarken muavinin elinde 2 karton bardağa doldurulmuş sıcak kahve getirip elimize vermesini beklemedik ki birader :joy:

hala niye türkiye olacak mı olmayacak mı davası devam ediyor. :smiley:

20 Beğeni

Eğer otobüslerin kapısı açılırsa ve yolcular animasyonlu olarak binerse ilerde bizim de karakter olarak otobüsten inmemiz belki söz konusu olabilir

Kimbilir otobüslerin kapısı açılırsa tırların da kapılarının açılması gündeme gelebilir (tamamen benim öznel yorumum herhangi bir bilgiye dayanmamaktadır)

İkinci seçenek yolcuları almaya yanaştığımızda enter tuşuna basınca ara sahne çıkması ve yolcuların direk otobüsün içine ışınlanması (bu daha muhtemel görünüyor)

Bakalım…

3 Beğeni

SCSnin ana odağı yol ve a noktasından b noktasına taşıma . Otobüste de Çekicide de kapılar açılmayacak.

5 Beğeni

Konuya yoğunluktan biraz uzak kaldım ama webcastten (yoğunluktan çok da detaylı dinleyemedim ama) çıkarımlarım;

Giriş ekranından coach’a switchleneceğiz gibi anladım; ats için de arabalara switchlenmek gibi görüyorum.

Fernbus gibi bilet kesme, yolcuyla etkileşim falan olmayacak (ki ismi “truck simulator” olan bi oyunda bence saçma olur); full+full bus sim olmayacak diyor pavel.

Arka plandaki hedef; ekipler genişledi, imkanımız var oyuncular bazı şeylere aç, dolayısıyla deneysel takılalım modu. Yani mesela 3 otobüsle giriş yapacaklar, çoklu durakta durulabilecek ama bir sonraki adımda kendileri de bilmiyor, belli bir roadmap yok. Tamamen bizim gösterdiğimiz eğilim yol gösterecek (special jobs mesela çok yürümedi). Yenilikler ayrı dlc mi olur aynı dlc’den mi devam o da belli değil. Bir diğer hissettiğim de yeni haritaları daha detaylı gezdirmek ki buna da katılıyorum; güzel lokasyonlar geliyor ama tırla turistik yerleri gezmek mantıklı değil, gezmeyi motive de etmiyor. Otobüsle turist gezdirme ayağına tüm mapi gezmek çok daha mantıklı ki diğer map dlc’lerine de teşvik eder. Hatta pavel tırla bi lokasyondan tırla geçmekle otobüsle geçmenin arasındaki süre farkından bahsediyordu bi bölümde.

He bir diğer nokta; avrupada ulaşım trendi biz gibi otobüs değil gençler. Yani bizdeki gibi istanbul → ankara 500 farklı turizm şirketi falan yok; hatta webcastte adamların anılarına bakarsanız kayağa zarta zurta turistik amaçlarla binmişler. biz gibi köye giderken otobüsle gitmiyorlar. Dolayısıyla beklentileri Türkiye’deki gibi tutmayın.

Neyse, mod dünyası açısından bence iyi olacak. Süper otobüs modları var, yapanların eline sağlık; ama yolcu alma işi halen felaket kötü. native olarak oyuna yolcu muhabbeti gelirse mod dünyası da 8-10gömlek ileri gider.

16 Beğeni

Bu fotoğraflarda insanlar otobüsün kapısında bekliyorlar. Belki basit bir binme animasyonu görebiliriz.

4 Beğeni

yeni otobüslerin, yeni özelliklerin gelmesi falan filan bunların dlc’ye olan ilgiye bağlı olacağını düşünüyorum

birden çok durakta duracak olmamız benim ilgimi çekti açıkçası ama durağa yanaşıp yolcuların otobüse bindiği bir basit yükleme ekranı ile geçiştirmezler umarım

1 Beğeni

Dünkü videonun belli bir kısmında sağ üstte Wisconsin eyalet bayrağı gözüküyormuş


@ugurekc hayret nasıl fark etmedin

ETS 2 içeriğinin ATS ile ne alakası var? Kimse buna dikkat etmez ki. Çok garip. Fark edilmesi mucize gerçekten.

Yani bu sistemi ATSde deneyip ETS 2ye mi gelecek ? ATSde Wisconsin yok sanırım belkide ATS için Wisconsin geleceğine işaret.