Halen daha ön seçim diyorlar, bizim burada ön seçim yapıldığında balkan göçmeni aday seçildi ama İmamoğlu’nun isteği ile hemşerisi ve meslektaşı olan kişiyi aday yaptılar, akp çok büyük salaklık yapıp akp teşkilatlarının bile istemediği adamı aday gösterdiği için belediye halen bunlarda yoksa 30 sene sonra kazandıkları belediyeyi tekrar kaybedeceklerdi, gidin partiye üye olun siyaset yapın hepsi aynı bok, Atatürkmüş dinmiş milliyetçilikmiş takan yok, belediye alınınca ilk işleri sözleşmeliler atılyor sonra kendi kadrolarını işe alıyorlar, adam eml mezunu elektirikçi partide takıldı diye iş arama bürosunda danışman oldu, üniversite mezunu iş arayana danışmanlık yapıyor, iktidara gelseler onu direkt işkur’a alıp devlet memuru yaparlar, z kuşağı meydanlarda boşa dayak yiyor, karşı devriler ülkesi tc 50 senedir aynı döngü.
Kaçırdığımız şey şu ki uzun süredir farklı bir iktidar görEMEDİK…
Bu kahpeliktir işte. Başından beridir muhalefet liderleri Polislere de eşit davrandı ve taşkınlık yapmayın dedi. Bunu yapan kişiler provokatör şerefsizlerdir! 3-5 çapulsuz it yüzünden herkes terörist damgası yiyor. Bunlara fırsat verilmemesi gerekirse en ağır şekilde darp edilmesi gerekir.
eko paket valla ![]()
pazartesi gidip akpye üye kaydımı yapcam bir de böyle deneyelim belki bir şeyler kazanırız
Bence sonlarını getirdiler bile bile… İç savaş çıkması artık an meselesi…
beyaz yakalılar kahve paylaşıyor, mavi yakalılara göre dışardakiler terörist, ne iç savaşı? o asit atan da zamanında otobüse molotof atıp gencecik kızın ölümüne neden olanla aynı yerden çıkmadır.
Çok hafife alınıyor. 1.5M aşkın Saraçhane’de bir o kadarda Büyükşehirlerde ki propagandaları en son Gezi davasında görmüştük. Mevcut hükümet bir günde tepki gösterilir biter diye düşündü ama, artık ülkedeki vatandaşların bu İBB olayıyla beraber yaşanan birikmişlikleri bu noktaya getirdi. Farkettiyseniz eylemlere katılanların çoğu Milliyetçi ve Ülkücü kesim. Artık bazı şeylerin hemen bitmeyeceğini ve daha başlangıcın olduğunu gösteriyor bu olaylar.
sert müdahale gelecek troller asit muhabbetini çeviriyor, o müdahale sonrası gezi gibi herkes eve dağılmazsa bu işin sonu sabah kamyon arkasından ekmek almaya gider.
Geziden çok daha ağır olacağını düşünüyorum. Birikmişliklerin acısı çıkartmak isteyecektir halk. Bu ülkede öaln PİÇİNE konuşma yaptırıldı daha ne olabilir ki… Halkın yaptığı yine bir taşkınlık yok. Provokatör şerefsizler araya sızıp itlik yapma peşinde burası ayrı. Ama bu milleti Polisiyle karşı karşıya getirdiler…
Her şeyi geçtim de ne alaka? Bir yazılımcının çıkıp donanım yorumu yapması gibi garip olmuş. Olay gıda güvenliği değil miydi? İhale ne alaka? Abonelikten çıkmama yetti. Bir de hakaret edildi demiş. Hakaret etmek hoş değil de bu alakasız, taraflı paylaşımdan sonra teşekkür mü bekliyordun?
gıdadedektifi şeydir zaten bu yıllardır böyle yeni görenler oluyor ![]()
neyse z kuşağı ve internete yeni kavuşanlar da boykot falan görsün anlasın işte ama zor ![]()
parasını verirseniz istediğiniz içeriği övüyor, adam kahve dünyasının tambol isimli çikolatalarına indirime girmiş diye bok attı, kahve dünyasının asıl işi çikolatacılıktır, nestle’ye çikolata satan firma, dönem dönem stok eritmek için indirim yapıyor zaten, ülker’i de tehdit etti dava açtılar, şimdi mamalanmış belli, isim ile ifşa edileli çok oldu İngiltere’de yaşıyor.
vallah tambol ile ben yıllar sonra o tür çikolatalardan yemeye başladım dolapta hala kaç tane var tambol güzel la
eti meti bile yiyemiyordum
gofret gibi olan şey kötü maalesef zaten dubai yeşil çikolata fıstıklı bir şey görünce iğreniyorum
silivri soğuktur ![]()
Yav herkes şaşırmış nasıl olabilir falan diyor
Aga bir ben şaşırmadım herhalde. Böyle şeylerin olacağı belliydi zaten. Memlekette gelinebilecek en acayip aşamalardan birindeyiz, aha buraya yazıyorum.
Bir diğer anlamı da şu, biz sizi istediğimiz gibi güdüyoruz, muhalefetiniz havadan ibaret. Körü şey etsen gözü açılırdı bu kadar zamanda ama siz hala gözünüzü açmadınız der gibi şey etmiş.
https://x.com/aykiricomtr/status/1903811113638056238
bugün ayaküstü nasıl oy kullandık ama :d

