Cafe Simülasyon - Sohbet, Muhabbet, Geyik, Gündem

Eski Toki’deyim ben.

1 Beğeni

Dostlar bu saatten sonra bence dönüşü olmayan bir yola girdik. En başta olması gereken geçte olsa sonunda gerçekleşti. Bu saatten sonra, bu ülkenin geleceği, bekası, iyiliği için Milliyetçi, Türkçü, Atatürkçü, Solcu, Sağcı ayırt etmeden bu yola baş koyması ve desteklemesi gerektiğini düşünüyorum. Bunu ancak hep beraber ve kimsenin ayrışmamasıyla başarabiliriz. Ülkemizin hakkında en iyisi, en güzeli, en hayırlısı neyse o olsun…

NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE!

5 Beğeni

bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü

şu rezilliği gerçekten yaşıyor muyuz ya :smiley:

15 temmuzda siz aile kavgasına halkı çağırırken iyiydi ama :smiley: Binali yildirimin kendisi bir tv programında “15 temmuz en sevmediğim projeydi” diyor.

1 Beğeni

Yok asıl sıkıntı diyarbakır ve vanda bile bile açılan alandır. Orada gördüklerimiz asıl tehlikedir. Bu da iktidara çıkış yolu demektir. Sözde açılım süreci sonunda olacaklar sırasında hükümet değişemez. Yok pkkya malazagirte gelsinler demeler falan allah sonumuzu hayır etsin.

Şu an yürüyüştür falan sonra yaşayacaklarımız yanında çok masum. Ekoya atılan şeyler ortada bi haftaya zaten iyice saçmalayacaklar.

2 Beğeni

Sokaktaki gençlere yazık olacak. 1-2 haftaya net olarak anlarız bunu sanırım.

Her zamanki gibi bu provokatif ortamdan kendilerine pay elde ediyorlar klasik. Baştakiler öğrencilere ses çıkartırken bunlara ses çıkartmayınca böyle oluyor maalesef… Ayrıca söylediklerinde çok haklısın, bu yapılanlar daha başlangıç gibi duruyor. Ama ne yaparlarsa yapsınlar ellerinde patlıyor baştan beri. Bu sefer başaramayacaklarını ve gözümüzü Atatürk Türkiye’sine açacağımızı düşünüyorum…

2 Beğeni

sınırlar da böyle korunsaydı şimdi ülkemizde bu kadar suriyeli afgan olmayacakti :smiley: huzur içinde yaşayacaktık

5 Beğeni

Olur mu canım suriyeliler arabic airlines ile havadan paraşüt açarak geldiler :smiley: Yoksa sınırdan geçen kimse yok sdklfsadfjsdafsdklasfks

2 Beğeni

35 Tane TOMA getirmişlersdlşfklşsdflşkslşkdfs

Bu tip kararlar ancak o bölgede işi olanları olumsuz etkiliyor. Koca İstanbul’da toplanacak, yürüyüş yapılacak yer mi yok? İktidar partisi her zamanki gibi ters taraftan bakıyor.

1 Beğeni

ahsfgffasdjhgghj

1 Beğeni

10 Yıl sonra TÜRKİYE :))

O kadar da değil :smiley: hepsini vururuz

https://www.instagram.com/p/DHhAsceMqGm/

ekrem paket

Ardından Özgürde paket

KK’dan sonra Özgür Özel dönemi harbi ilaç gibi geldi. 3 gündür sağlam muhalefet yaptı valla.

Bu arada akpnin atayacağı kayyum belli olmuş yeni CHP Başkanı ektedir;

Kendisi istememiş diyorlar. Bakalım ne kadar doğru. Özgür bu süreçte kırmızı kart çıkartmadı hep ondan oldu böyle :smile:

eko hikaye tabii de masak raporundan yürüyecekleri için belediye gitti herhalde artık diğer iftiralar boş beleş.

onun aynısından istemiyoruz bunları yapmayacak birini istiyorduk.

tanrılar sonumuzu hayır etsin bundan sonrasını kestirmek zor.

1 Beğeni

İBB’yi bilmemde CHP’nin bir çok belediyesini KCK’dan kayyıma bağlayacaklarını düşünüyorum.

Aynen öyle koltuk,makam ve para hırsı işte. Daha da üzücü olan ise gençlerin başını öne eğdirecek ve CHP’yede kayyım atanmasıyla muhalefet darmadağın olacak. Sokaktaki gençlere yazık olacak.