Cafe Simülasyon - Sohbet, Muhabbet, Geyik, Gündem

9:55

4 Beğeni

Artık tarihi diziler çıkmasın ya. Mekan ve kostüm iyi ama oyunculuklar ve senaryo çok kötü. Gerçek tarih zaten değil o yüzden senaryo dedim. :sweat_smile:

2 Beğeni

Sorun tarihi dizilerde değil zaten o dizileri yapan zihniyette. Aslında yorumda kendi kendini tekzip etmişsin.
Senaryo gerçeklikten o kadar uzak ki mesela Merv ile Rey arası kuş uçuşu 1243 km. Rey ile Vaspurakan (Günümüzde Van ilinin çevresi) 974 km. Ama bu senarist sanırsın bunların hepsinin altında F-35 var, hemen 2 dkda şipşak oradan oraya atlıyorlar.

Bu iktidar bu tür dizilerle insanların beynini iyice uyuşturdu ve millet sanıyor ki dizide sürekli savaş halinde olan tüm hasımlarını yenen Türkler günümüzde de aynısını yapıyor.
Ama daha 2016da El-Bab’da ordunun perişan olduğunu hiç kimse bilmez.

5 Beğeni

Bu arada tarihi dizi demişken neden acaba yakın tarihten dizi çıkmıyor sizce?
2016-2018 arası Vatanım Sensin dışında Kurtuluş Savaşı dönemiyle ilgili son 10 yılda başka dizi çıktı mı hiç hatırlamıyorum.
Ayrıca dizinin son bölümüne kadar ancak Sakarya Meydan Muharebesine kadar gelinmişti. Ne olduysa o son bölümde Sakarya Meydan Muharebesi kazanıldı, Büyük Taarruz ve Başkomutanlık Meydan Muharebesi de alelacele geçildi ve diziye zorla final yaptırıldı.
Nedenini merak edenler için:
21 Mart 2018 tarihi itibarıyla Demirören Medya Grubuna satılmıştır.

3 Beğeni

Muhteşem Yüzyıl öyle bir etki bıraktı ki Türk dizi sektörüne, 10 yıldır herkes uzak tarih temalı bi şeyler çekmeye çalışıyor.

1 Beğeni

Bu yeni çıkan tarihi dizilerin isimlerini görmesem araplara ait diye düşüneceğim. Karakterler Türk’den ziyade ortadoğu insanına benziyor.

5 Beğeni

Muhteşem yüzyıl ve sonrasındaki seride sette çalıştım, muhteşem yüzyıl sektörel anlamda iyi bir işti sonra cıvıttılar, Beylikdüzü tepelerinde savaş çekerken totomuz donuyordu.

1 Beğeni

Vatanım Sensin severek izlediğim dizilerdendi. Çok acele final verdiler. Ne oldu bilmiyorum ama öyle olmamalıydı.

1 Beğeni

Senin şuanki halini görseler onlar da bunlar türkten çok batiliya benziyor derdi ağzı olan herkes yorum yapmak zorunda değil gerçekten gereksiz oluyor

Epic Games Store’daki indirim kuponu önceki kuponların aksine sepete uygulanıyor. Sepetinizi 200 TL’lik doldurursanız 130 TL indirim uygulanıyor. Örnek:

1 Beğeni

bunlar hep microsoft un game pass i sayesinde oluyor bence daha da böyle kuponlar olacak gibi. adamlar bi de activisionla blizzard ı da alınca bunlar da böyle kuponlarla karşımıza çıkıyorlar. ne büyüksün microsoft :smiley:

Ne olduğunu anlattık işte :smiley:

1 Beğeni

https://www.amazon.com.tr/gp/product/B08TJ2649W/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&th=1

dün akşam bunu taktık :smiley: her şey msfs için…

1 Beğeni


Hayırlı işler :rofl:

16 Beğeni

atmak istemiyorum amaaaaaa

adam tb2yi çizdi diye ordu hemen askere aldı

7 Beğeni

Bu tarihi eser rdr2 açar mı? 720p olsa yeter.

Intel(R) Core™ i3-2130 CPU @ 3.40GHz,
8gb ram
rx550 4gb ekran kartı.

@Emre54 Yolun açık olsun başkan, hayırlı teskereler şimdiden :slight_smile:

Açar. 10 karakter

1 Beğeni
5 Beğeni

ahahahahahahahahahahahhaahahahhaahahaha @Emre54 fdsfsdfsfsfdsfds

2 Beğeni