Hahahahaha ![]()
@ONURKULL eyvallah başkan
Hahahahaha ![]()
@ONURKULL eyvallah başkan
![]()
Memleketim… Allah Utandırmasın… ![]()
KOMANDO

çok güzel yere düşmüşsün tebrik ederim xd
Teşekkür Ederim, güzel düşünceleriniz için…
![]()
Hangi ilçesindensin hemşehrim? Şarkikaraağaç galiba?
Aynen öyle ![]()
Yedek Subay olarak giden var mı?
İyi yakınmışız. Ben de Yenişarbademli’liyim. Memnun oldum.
Askere gidecek arkadaşlarımıza şimdiden hayırlı teskereler dilerim, Allah ayağınıza taş değdirmesin
Havacı yok hic
Steam’da oyun alıcam da ne Visa ile ne de Mastercard ile ödeme yapılamıyor. Sebebini bilen var mı? Aşağıdaki sorun yazmaktadır.
Sorun BoaCompra’da gibi görünüyor. BoaCompra’nın sağladığı bütün ödeme yöntemlerinde bu mesajı veriyor.

Oyunfor’dan Key almak istiyorum ama TC Kimlik numaramı istiyor. Güvenebilir miyim?
BoaCompra kullanmak çok gereksiz ki?