Cafe Simülasyon - Sohbet, Muhabbet, Geyik, Gündem

Hahahahaha :joy:

@ONURKULL eyvallah başkan

3 Beğeni

Canım Kastamonum ya :rofl:

2 Beğeni

:brain:

3 Beğeni

Memleketim… Allah Utandırmasın… :tr:

2 Beğeni

:tr: KOMANDO

resim_2022-01-28_143953

12 Beğeni

çok güzel yere düşmüşsün tebrik ederim xd

5 Beğeni

Teşekkür Ederim, güzel düşünceleriniz için… :joy: :joy: :joy:

1 Beğeni

Hangi ilçesindensin hemşehrim? Şarkikaraağaç galiba?

1 Beğeni

Aynen öyle :smile:

1 Beğeni

Yedek Subay olarak giden var mı?

İyi yakınmışız. Ben de Yenişarbademli’liyim. Memnun oldum.

1 Beğeni

Askere gidecek arkadaşlarımıza şimdiden hayırlı teskereler dilerim, Allah ayağınıza taş değdirmesin

2 Beğeni

Havacı yok hic

@HasaN.T @Emre54 hayırlı teskereler, sağ salim gidin gelin inşallah.

2 Beğeni

Steam’da oyun alıcam da ne Visa ile ne de Mastercard ile ödeme yapılamıyor. Sebebini bilen var mı? Aşağıdaki sorun yazmaktadır.

  • An itibarıyla bu ödeme metodu ile gerçekleştirilen alımları işleyemiyoruz. Yaşattığımız rahatsızlık için özür dileriz.

Sorun BoaCompra’da gibi görünüyor. BoaCompra’nın sağladığı bütün ödeme yöntemlerinde bu mesajı veriyor.
image

1 Beğeni

Oyunfor’dan Key almak istiyorum ama TC Kimlik numaramı istiyor. Güvenebilir miyim?

BoaCompra kullanmak çok gereksiz ki?

1 Beğeni
5 Beğeni

Ayrıca beklemede kalın;

4 Beğeni