Cafe Simülasyon - Sohbet, Muhabbet, Geyik, Gündem

2 Beğeni

Yeni Kamaz çok agresif duruyor.

1 Beğeni

Bu konu bayağı bayağı muhalefet kanalına döndü. Ben gibi kimliği açık olanların fişlendiğini düşünmeden edemiyorum :smiley:

https://twitter.com/search?q=sedef%20kabaş&src=typed_query
Atasözü kullanmadan önce bi kaç kez düşünün paketliyorlar. Haberiniz olsun :smiley:

atasözü nü aşağılamak hakaret etmek için söylersen paket ederler
keşke para cezası yerine direkt tasmasını tutan sahipleriyle beraber ceza evine gönderseler

Aramızda kimler kimler varmış :smiley:

Ülkede normal herhangi bir şey kalmadı galiba…

1 Beğeni

geçmiş olsun balıkesir
resmi olmayan habere göre balıkesir merkezli 22:30 da deprem meydana geldi

edit : Balıkesir’in Dursunbey ilçesinde 4,7 büyüklüğünde deprem meydana gelmiş

2 Beğeni

22.31 saatinde ve 4,8 Mw büyüklüğünde Ayvacık-Dursunbey Balıkesir bölgesinde meydana gelen bir deprem.

http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst7.asp

Sanırım tam o sırada apartmana girmek üzereydim, hiçbir şey hissetmedim. Evdekiler hissetmiş. Konum Esenyurt, İstanbul.

ben Kütahya merkez baya hissettim
önce başım dönüyor zannettim sonra kapı kendiliğinden oynayınca anladım deprem olduğunu

hissedenlere geçmiş olsun.

1 Beğeni

Anadolu yakasındayim İstanbul’dan hissedilmis dediler ama bende hissetmedim depremi yaşayanlara geçmiş olsun

1 Beğeni

puhahahahahaha

1 Beğeni

Gezerken böyle bir hesaba denk geldim otobüs fetişi olanlar takiplemek isteyebilir belki :smiley:

8 Beğeni

:cowboy_hat_face:

6 Beğeni

İstanbul Torium AVM Burger King’te çalışıyorum, dışarıda kar var, millet yine de geliyor şaka gibi… Tabii bu ne ki, şiddetli fırtına varken bile geliyorlardı.

1 Beğeni

Bunlarda Benden Çok güzel yapmışlar

4 Beğeni

bu sohbet alanında durup dururken HİYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA diye bağırmak serbest mi bunu merak ettim