Bir şey olacağı yok bölüşecekler bizi ilgilendirmez. Bİz kendimize yanalım siyasal islam ve cehalet ile baş başayız. ![]()
devlet yok, anadolu irfanı yine şaşırtmıyor.
çay 4tl’miş zam yokmuş ama insan bedava dağıtır.
https://twitter.com/neeva_1/status/1483661929080107011?t=LWp-NWMvP9SfwYfkFF5WhA&s=19
astragon Entertainment GmbH, Team 17 Group tarafından 100 Milyon Euro karşılığında satın alındı
https://www.simulasyonturk.com/astragon-entertainment-gmbh-team-17-group-tarafindan-100-milyon-euro-karsiliginda-satin-alindi/
muhtarlara asgari ücret seviyesinde ücret ödenecekmis artık. Bizim muhtar kim, ne yapiyor, nerede duruyor onu bile bilmiyorum. Güzel meslek ![]()
bundan yıllar önceki muhtarlar toplantısında ne talimat verildiğini iyi biliyorum, işleri evrak değil fişleme yapmak.
köylerde kahvehanelerde hep trt açık olurdu sonra herkesin atv’yi açması tesadüf değil.
muhtarlar senelerdir asgari ücret alıyorlar zaten
bak bilmiyordum bunu
Haberlerde neden “artık” diye anlattılar acaba?
Anasını satım merkez dışında her yere kar yağdı buraya yağmıyor. Kar soğuğunu çekiyoruz ama.
Bu şey değil mi FH5
Kış geliyor diye heyecan yaptık sadece dağ başına yağıyor.
https://twitter.com/i/status/1483222108184485896
gerçekten de öyle eskisi gibi değiliz
Harbi çok saçma bir şeydi. Neyse ki oynamıyorum fh4>fh5
He ya bari yağsa gözümüz senlense çok özledim karı.
herşey eskiden güzeldi şimdi herkesin zihniyeti bozuldu çok kötü bi hal aldı
https://www.instagram.com/globaltruckbus/p/CY_iS2_s4uw/?utm_medium=copy_link
Sizce hangisi daha güzel Kamaz mı yoksa Ford Fmax mi ? Bence ikisi de güzel.


