Cafe Simülasyon - Sohbet, Muhabbet, Geyik, Gündem

Bir şey olacağı yok bölüşecekler bizi ilgilendirmez. Bİz kendimize yanalım siyasal islam ve cehalet ile baş başayız. :smiley:

4 Beğeni

devlet yok, anadolu irfanı yine şaşırtmıyor.

çay 4tl’miş zam yokmuş ama insan bedava dağıtır.

https://twitter.com/neeva_1/status/1483661929080107011?t=LWp-NWMvP9SfwYfkFF5WhA&s=19

1 Beğeni

astragon Entertainment GmbH, Team 17 Group tarafından 100 Milyon Euro karşılığında satın alındı
:point_right: https://www.simulasyonturk.com/astragon-entertainment-gmbh-team-17-group-tarafindan-100-milyon-euro-karsiliginda-satin-alindi/

3 Beğeni

muhtarlara asgari ücret seviyesinde ücret ödenecekmis artık. Bizim muhtar kim, ne yapiyor, nerede duruyor onu bile bilmiyorum. Güzel meslek :cowboy_hat_face:

1 Beğeni

bundan yıllar önceki muhtarlar toplantısında ne talimat verildiğini iyi biliyorum, işleri evrak değil fişleme yapmak.

köylerde kahvehanelerde hep trt açık olurdu sonra herkesin atv’yi açması tesadüf değil.

1 Beğeni

muhtarlar senelerdir asgari ücret alıyorlar zaten

bak bilmiyordum bunu :smiley: Haberlerde neden “artık” diye anlattılar acaba?

Adana ne oldu yaw.

2 Beğeni

Anasını satım merkez dışında her yere kar yağdı buraya yağmıyor. Kar soğuğunu çekiyoruz ama.

2 Beğeni

Bu şey değil mi FH5 :laughing: Kış geliyor diye heyecan yaptık sadece dağ başına yağıyor.

5 Beğeni

https://twitter.com/i/status/1483222108184485896

gerçekten de öyle eskisi gibi değiliz

3 Beğeni

Harbi çok saçma bir şeydi. Neyse ki oynamıyorum fh4>fh5

1 Beğeni

Videonun tamamını izlemek isteyenlere, tamamı burada. :slight_smile:

1 Beğeni

He ya bari yağsa gözümüz senlense çok özledim karı.

1 Beğeni


Whaaat da fu😱

2 Beğeni

herşey eskiden güzeldi şimdi herkesin zihniyeti bozuldu çok kötü bi hal aldı

2 Beğeni
3 Beğeni

Metaverse’ün yeni projesi MetaInfluencer. :open_mouth:

https://www.instagram.com/globaltruckbus/p/CY_iS2_s4uw/?utm_medium=copy_link
Sizce hangisi daha güzel Kamaz mı yoksa Ford Fmax mi ? Bence ikisi de güzel.

4 Beğeni