Cafe Simülasyon - Sohbet, Muhabbet, Geyik, Gündem

Harbiden öyle… Kendi mesleğim ve dışındaki tüm diğer mesleklerde gözlemledim bu durumu :confused:

insta kullananlar şu dingil hesabı şikayet edebilir mi? dalyarak reklam ve işbirliği yazmış sanırsın fenomen

12 Beğeni

Küfür etmeyelim lütfen :roll_eyes:

2 Beğeni

dalyarak küfür değil yav hakaret :smiley: sinir oldum anyısı twitch için de geçerli orada da zamanında biri açmış duruyor öyle

4 Beğeni
1 Beğeni

Halimize Şükür Edelim…

1 Beğeni

Bu adam tl değersizleşince youtube türkiyeden çıkmamışmıydı yav?:thinking:

2 Beğeni

Kur korumalı mevduat hesabı yapmış

2 Beğeni

704 ** elektrik geldi. :smiley: Şubat ayında daha fazla gelecek. :smiley:

3 Beğeni

Mart şubattan daha fazla olacak.Marttan sonraki ay daha da fazla olacak,ondan sonraki ay bir önceki aydan daha fazla olacak.

3 Beğeni

get ur freak on🥱

4 Beğeni

ben bu vizyonda ilerliyorum sanki dediğinden beir sdfsdfs

4 Beğeni
3 Beğeni

Siteye ddos saldırısı mi yapılıyor ?

Farklı bir teknik sıkıntı var o yüzden açtık ama zaten her zaman saldırı/attack olur. Bu normal bir şey cloudflare o yüzden koruyor.

7 Beğeni
3 Beğeni

:scream: :scream:

Müthiş bir hamle.Özellikle konsolda sadece FİFA ve COD oynayan en büyük kitleyi düşündüğümüzde,bir tarafı komple koparıp almış oluyor rakipten.Sadece konsol değil ayrıca diğer alanlarda(mobiloyun vs) rakibi olan büyük firmalara da bir gözdağı gerçekten.Futboldaki finansal fairplayin büyük takımlara işlememesi gibi tekelleşme sorunu da Microsoft’a işlemiyor herhalde,o da işin diğer boyutu.Sony köşeye sıkıştı vs yorumları var her yerde,gülüyorum.20 yıllık Playstation kullanıcısıyım,sevdalısıyım ama Microsoft ile Sony sermaye gücü olarak rakip bile değil.Oyun başlığı altında Sony rekabete bir süre daha devam etse de günün sonunda Microsoft başka bir evreye geçti artık.

Black Ops Cold War ve Vanguard’ı oynayamamıştım. Umarım Microsoft bu oyunları Game Pass’e getirir ve oynarız.

#SonDakika Beyaz Saray: “Rus ordusu Ukrayna’yı vurmaya hazırlanıyor. Her an saldırı olabilir.”

Ukrayna ets2ye gelmeden yok olacak gibi :grin:

2 Beğeni