TruckersMP - ETS2&ATSMP [Ana Konu]

atsmp
eurotrucksimulator
ets2mp
truckersmp
multiplayer

#312

Anladım teşekkürler.


#313

daha önce soruldu mu bilmiyorum ama truckersmp ye kar modu ne zaman gelir acaba? değişiklik yapılacak mı üzerinde onu merak ediyorum da


#314

Kış modunu unuttular herhalde… Gerçi gelse de geçen seneki modlardan pek bir farkı olmayacak ama yine de görsel olarak değişiklik istiyor insan


#315

değişiklik olacak bence yağmur efekti üzerine yapılırsa zaten öyle yapılıyor.Ama SCS yeni yağmur efekti eklemesi ile biraz değişiklik olucaktır.


#316

ben single da frosty modu kullanıyorum kendi içindeki fizik moduyla beraber keyifli oluyor


#317

Duisburg servisin içler acısı hali. Çıkmak için 30 dakika bekledim…


Cafe Simülasyon - Sohbet, Muhabbet, Geyik, Gündem
#319

TruckersMP yeni oyun modu ile ilgili yeni bir açıklama yapmış.
AI destekli bir trafik modu gelecekti uzun süredir ses soluk yoktu. Tek geliştirici olduğundan böyle büyük özellikler hemen çıkaramazlarmış. Ayrıca oyun içi raporlar için yen ibir sistem üzerinde çalışıyorlarmış. Özetle Haziran 2018’de paylaşılan bu özellik yine bir süre daha gelmeyecek gibi.


#320

ETS2 serverler niye az, akşam aynı şekilde çok oluyorda sanki azalmış gibi.


#321

Aynen tatillerde hep full çekerdi sanırsam millet mp`nin ne kadar boş olduğunun sonunda farkına vardı :smiley:


#322

MP boş da;SP çok mu dolu(?)Yapay zeka trafiği tamamen şerit istikrarına endeksli işliyor.Şerit ihlalini ne kadar az yapıyorsan;yapay zeka trafiği o kadar keyif veriyor.
Şerit istikrarı da ancak 1800 derece direksiyonun oyuna getirilmesi ile mümkin
Acaba TruckerMP,multiye yapay zeka trafiğini getirmeyi düşünürken nasıl bir planlama yapıyor…
Örneğin üç,beş kişilik küçük odacıklar şeklindeki bir durumun bir müddet sonra oyuncuyu soğutacağını düşünüyorum
Çok oyunculu(1000,1500 kişı) durumda da ne kadar düzgün bir oyuncu da olsa; şerit istikrarı sağlayamayan oyuncu,yapay zeka trafiği üzerinden diğer oyuncuyu etkiler…
Multideki D-C yolundaki kaos karmaşaya benzer bir durum yapay zeka trafiğinde yaşanır.
Tabii yapay zekada akıl da yok, deli ederler adamı deli


#323

Ben MP’de rastgele olayları kapatıyorum, bu rastgele yol olaylarını ayarlasalar güzel olur herkeste aynı yerde aynı şekilde bu olaylar çıksa ve herkes bundan etkilense güzel olur, aslında yapılmasının çok kolay olduğuna inanıyorum, TMP saçma sapan şeylerle uğraşıcağına bunu yapsın bir de ATS’de yol kapanma yol kapanma mevzusuda aynı şekilde. Bir de bu olaylar adam akıllı çıkmıyor mesela yolun ortasında 2-3 adam var, sen bir şey yoktur diye geçiyorsun ama görünmez bir yere vurup takla atıyorsun aslında orada araba filan var, bir de tramvayları da ayarlasalar güzel olur.:slightly_smiling_face:


#324

Truckersmp kar olayını kaldırdı mı acaba?herkeste normal mi gözüküyor?


#325

***Modu yüklemek opsiyonel.


#326

Mod varken aktif ken de çalışmıyor anlamadım


#327

1.34 sürümünde şimdilik çalışmıyor güncellemeler ile getirilcekmiş tekrardan.


#328

Beyler youtube da gezinirken gördüm de yeni mp hakkinda bi fikriniz veya bilginiz var mi ?


#329

(ALINTIDIR)
Merhaba Arkadaşlar;

TruckerMP topluluğunda üst yetkililer arasında çıkan anlaşmazlık neticesinde takımdan toplu ayrılmalar olmuş. Bu ayrılmalar sonucunda kendilerine farklı bir Multiplayer modu yapmaya karar vermişler. Bu konu hakkında ayrıntıları aşağıda ki fotoğraflarda görebilirsiniz, daha detaylı incelemek için siteye doluşun https://forum.infinitetruckers.com/ . Discord https://discordapp.com/invite/sqQv7R5 Görüşleriniz nelerdir malumunuz TruckersMP’ye rakip geliyor ayrıca SCS’de yakın bir zamanda Mp’nin olabileceğini twitch yayınlarından birinde söylemişti. Kamyoncuları sizce neler bekliyor ?


#330

…Teşekkürler birader konuya açıklık getirdin eyvallah…


#331

ne demek olan bir bilgiyi paylaştım sadece


#332

Linux uyumluluğunu bu grup bari getirir inşallah. Daha yeni ayrıldılarsa biraz sürer herhalde bu iş.