güzel bir vibe vermeye başlamış.
Yeni, final sonrası yol haritası.
Planned da Playable Buses from Fernbus Simulator var Fernbustaki otobüsler oyuna mı eklenecek yani.
Öyle olacak. Fernbus ile Tourist Bus otobüslerinin ortak olması gibi olacak diye biliyorum/tahmin ediyorum. Bu aslında çok önceden belli olan bir şeydi fakat ertelendi bir de.
The bus mod editörde fernbus otobüsleri vardı demek ki bu yüzden varmış.
modding editor ilk fernbus’ta denendi hep. the bus’a tekrar para ile çakmaları muazzam alman işi işte
Bundan 4 yıl kadar önce xbox x>tourist bus simulator>serbest sürüşe the bus’taki çift katlı Man gelmişti. Tbs’deki kütük otobüslerden sonra kadife gibi sürüşü vardı, saatlerce ağzımın suyu aka aka sürdüm, amaçsızca otobüs duraklarında durup kapı açıp kapadım. Akşamına discord’ta açıklama yaptılar bir hata olmuş sildik düzelttik diye. Bu da böyle bir anımdır.
Bu arada bir anketod: Yeni çıkan bus simulator 27 oyununu izlerken farkettim, otobüs sürekli bir şeyin üstünde sekiyor, yaylanma değil yani zıplayıp duruyor, sıfır süspansiyon varmış gibi bir fizikle, saçma sapan bir zıplama.
Tee yıllar önce büyük umutlarla bekleyip hüsrana uğradığımız Rig’n Roll’da vardı bu sekme, hatta dişli asfaltta sekmiyordu, kaymak asfaltta sekiyordu, isteyenler youtube’tan bakabilir.
Neyse; Bu TML oyunlarında da bu sinir bozucu sekme var ve ayalardan kapatılabiliyor, kapatınca sadece hafif bir yaylanma kalıyor ve gerçekçi oluyor. Ama gel gelelim bu ayarı ya kimse bilip kapatmıyor ya da ‘‘bedava ve ekstra bir ayar’’ diyerek açık bırakıyor bilemedim ![]()
https://galeri.uludagsozluk.com/r/bedava-ve-ekstra-bir-gıda-482365/
ya o sekme bump olayını scs de getirdi ama yedirdi tabii
Scs’de bir kabin süspansiyonu bir de koltuk süspansiyonu varmış gibi çift ayar yapılabiliyor şu an ama ikisi de bu saydıklarım cinsten değil, bunlar taş üstünde seken at arabası gibi zıplatıyor. Değişik bir kafa.
Hatta yeni çıkan city car driving 2’de de aynı sekme var
Kamera şakası gibi.
ben bilmiyordum. fernbus da da sürerken cep telefonu çalıyor açmak için nereye hangi düğmeye baılacak onu da bilmiyorum. ayarlarda bulamadım
Ben telefon sesleri yolcuların telefonlarından geliyor diye biliyorum.
yok ekranda telefon çıkıyor cevapla yazıyor
Fernbus yüklü değil bakamıyorum ama hatırladığım kadarıyla ‘‘head shaking’’ gibi birşeydi, tick var sonunda, ayarlardan ekran görüntüsü alabilirsen gösteririm. Onu kaldırınca otobüs doğal bir yaylanmayla gidiyor, tick olursa saniye başı hıçkırık gelmiş gibi ekran zıplıyor.
(bu arada eski man, setra 531, 517 ve scania güzel yaylanan otobüsler, geri kalanlar kütük).
teşekkürler