SpinTires: MudRunner Ana Konusu

offroad
realistik
kamyon
sürüş
acıkdünya

#1

Ekim ayında çıkmasını sabırsızlıkla beklediğimiz efsane oyunun yenisi SpinTires: MudRunner için buradayız!

İlk duyuru konusu ve bilgileri

İlk bilgiler böyle gelmişti.

Focus Home Interactive soru&cevap konusu yayınlamıştı.

Ben de bir ön inceleme videosunda oyunla ilgili son gelişmeleri aktarmıştım.


#2

SpinTires: MudRunner oyununu gamescom 2017’de bir programda oynamışlar.

Arayüzde değişiklikler var. Tabii birkaç efekt eksikliği de giderildiği için iyi görünüyor. Konsol sürümü mü oynanmış bilmiyorum ama dinlemedim de gerçi boş muhabbet :smiley: PC’de gamepad ile oynamışlardır. DIF LOCK yazılarının arkasındaki şeffaflık bilemedim fazla eskisi çok sadeydi.
Ayrıca hız göstergeleri yine yok. Kokpit kamerası geldikten sonra tabii olacak ama neyse…
Ekim ayında hangi gün çıkacak bilmiyoruz. Focus açıklayacakmış yakında…

İyi seyirler beyler…


#3

Ulan her gün yeni bir haber bilgi var mı diye rus sayfasına bakıyorum. Şu an sadece bunu bekliyorum :smiley:


#4

Hasan selam
Turkce desteginin olmama nedeni nedir. bununla ilgili birsey duydunmu ?


#5

Sordum ama ben de yanlış kişiye de atmış olabilirim ya da o kişi ilgilenmiyor. Hazır söylemişken bir daha mail atayım. Pure Farming için cevap alabildim ama buna bilmiyorum.


#6

@gampue ama şu da var sonuçta aynı oyun ve Türkçe dil dosyasını açarsak ilk oyunda olduğu gibi modifiye ederim eğer çıkışta olmayacaksa ve bence çıkışta olmayacak artık


#7

Pavel’e yazdim bende :slight_smile: bakalim cevap yazacakmi :slight_smile:


#8

ha sen yaz işte Rusça daha etkili Almanlara da Almanca atar yapmak lazım :smiley: örnek; Fernbus
Pavel çalışıyor diriltti…


#9

Spintires’in üzerine hiçbirşey yok. İşin gerçeği olmasını beklemek de saçma ki Spintires oldukça yeterli bana kalırsa. Ha altyapı olarak MP biraz sıkıntılı, onun dışında modlarla vs. gayet iyi durumda.

Oyunun en büyük eksiğini halen atlıyorlar. Bilmiyorum tanıtım videolarını tam izlemedim ama halen oyunda tutacak zorluk dışında bir hikaye yok. Biraz daha açık dünya haline gelse en azından daha bağlayıcı olabilir.


#10

challenges var görevler yerleştirmişler bunu harita modlarında da insanlar yapabilecekmiş zaten geliştiririlecek ne var ilk oyun hala oynanıyor bi güncelleme gelse mudrunner işte :smiley: ulan bu rezillik yaşanması ne oyun olacaktı neyse çıksın da oynarız


#11

PR ajansına mail attım Türkçe için bakalım ne diyecekler. Neyse aslında biliyorsunuz mesele değil ama ilk oyun Türkçe zaten onu da Yusuf Bölükbaşı o zamanlar betasındaydı çevirmişti. Şimdi işler karışık ama yeter ki çıksın.


#12

Zil 133 6x6 kamyon modunu ekledim. Nehir geçme haritasında öylesine oynayayım.

Abone olmak isteyenler
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1121598387


#13

@HasanOfke kafayı bunla bozmuş durumda …:joy:


#14

Şinorkel rahat geçiriyor. Bir de Ural Next olunca bana mısın demiyor.


#15

Güzel bir haber geldi. PR ajansındaki direktör cevapladı bir fikrim yok diyor ama Focus oyunlarından sorumlu kişiye yönlendirdi. İletişimi kurduk gerisi gelir :smiley: Ondan cevap bekliyorum. Sorumlu olduğumuz bir şey değil diyor buna sinirlendim çünkü ulan bu şirketin oyunlarının PR ajansısın bi zahmet ayarla neyse bakıcaz bir şekilde


#16

Sakin olllll :smile: All is well inşaallah :grin:


#17

Hayır sen Ural Nextsin niye kendini çektiriyorsun ulan yükü aldı hemen oturdu araç lastikleri de değiştirmiştim etkisi var. Bir de neler yaşadım yüklerken ters taklalar mı dersin ooooo zaten sonu yine kötü bitti :smiley:

-Son-


:sob:


#18

1234567890


#20

Yakitin seffaf gorunmesi pek iyi degil kapatilabilir olmasini istiyorlar


#21

Pavel abimden mesaj var mobildeyim yazamam ama kisaca acisini cikaricam diyo

Hello from Pavel!
So… I’ve been working on Spintires for maybe 9 years now!
There are a lot of people who helped build and improve this game, from all around the world, some remaining interested in it from the very first versions, and it feels like there is a whole community of Spintires fans - which everyone in our team really value!
We had several releases so far, starting from Havok Physics Innovation contest, then Intel Level Up 2009, Kickstarter version, Spintires Steam released with Oovee, and now Spintires: MudRunner cross-platform release with Focus and Saber!
First of all, I can see some of the players being frustrated about the game being developed in not exactly the direction they would want. A big part of it is that we still have a very small development team so we have to do each small improvement one by one and it takes a long time!
But rest assured, Spintires: MudRunner is much better than its predecessor, and we worked really hard so that it won’t disappoint and will just be a fun and entertaining experience for you! Of course there is always room from improvement, and we will support this game with patches and DLCs, with a big emphasis on modding tools.
Stay positive and stay tuned, best regards!