Nebraska DLC - American Truck Simulator [Ana Konu]

Arkadaşlar Nebraska dlc’sinin haftaya çıkacağını düşündüm yanılmamışım çünkü çıkış tarihi 1.5 hafta idi çıkış tarihinin yakın olması beni ilk defa şaşırttı scs software…

1 Beğeni

Nebraska’nın, 16 Mayıs’ta satışa çıkması betanın biteceği anlamına gelmez. DLC, hazırsa bekletmenin anlamı yok. Şöyle düşünün, dlc, beta devam ederken yayınlanır eğer harita da hala hatalar devam ederse beta ile birlikte sorunları giderilir. Tabii, bu da bir teori, sadece 15 Mayıs’a kadar beklememiz gerekecek.

@Hercules Kafayı mı yedin dostum?

  • Ücretli DLCler tam sürüm için çıkar.
  • 1.50 ile uğraşırken ve beta aşamasının neredeyse sonuna yaklaşmışken bir önceki sürüm için DLC yayınlaması zaten mümkün değil.

Sonuç ortada…

Nebraska 1.50 tam sürüm için gelecek.

hiçbir zaman betada dlc çıkmadı diye hatırlıyorum. dlc çıkışları her zaman tam sürümlere gelmişti.

pazartesi-salı atarlar güncellemeyi merak etmeyin. yalnız bize key hala gelmedi. 2-3 gün kala olması daha güzel hatta direkt çıktığı akşam direkt oynayalım.

2 Beğeni

Bugün gameplay yayını var. Tahminim bugün yük alma boşaltma özelliğini gösterirler diye düşünüyorum.
https://x.com/SCSsoftware/status/1789629848396366068

1 Beğeni

Nebraska geldi. İndiriyorum haritayı atar yatarım. Ambargo an itibariyle kalkıyor. Akşama doğru yayın açarız zaten güncellemeyi tamamlayacaklardır.

7 Beğeni


adet bozulmasın ilk harita görüntüsünü yine paylaşalım
moral bozuyo gibi duruyo ilk bakışta :smiley:

eskiden ne yollar beklerdik
heyecanla tırmanırdık dağları
o güzel yolları…
ne oldu bize pavel
ne oldu söyle…

15 Beğeni

eskiden haritalar daha ilgi çekici geliyordu grafikler gelişmeden önce merakımız vardı sonra haritalara alıştık harita dlc’leri artık bir birinin kopyası değil güzel ama en barbat olduğu seviyelerde var arizona new mexico gibi değil berbat çözünürklü bari şu grand canyon parkını yenilesinler çok berbat duruyor utah manzarasında bile arizonada kullanılan eski assetler var buda haritayı berbat biçimde gösteriyor utah l-70 iyi ama utah rota 191(monument walley,bluff,moab etrafı,kanab st george arasındaki yolu) elden geçirilmeli kaliforniya reworkte olduğu gibi o dönem acele edildi utah dlc’sinde geç olsa daha kaliteli olacktı utah malasef söyleceğem bu kadar arkadaşlar…

Üslubuna dikkat et, ben de betadan sonra satışa çıkacağını biliyorum. Sadece bu kadar erken beklemiyordum, acaba açık beta ile birlikte mi devam eder, diye ortaya bir ‘‘teori’’ attım, kesin bir şey değildi. Burada tartışıyoruz, ses yükseltecek/kavga edecek herhangi bir şey yok.

Bu dlc’nin kapağına neden yeni Kenworth’u koymadılar acaba :face_with_raised_eyebrow:

NEBRASKA ÇIKIŞ CANLI YAYINI → 17:00 TSİ

20.00’de çıkacak

Ayrıca Nebraska DLC’si bu bundleda olacakmış

Nebraska’yla beraber bu boya paketi de çıkacakmış

1 Beğeni

Yaw içimiz dışımız boya paketi oldu tamam emek var yapanların elleri dert görmesin de bunun alınacak bi cazibesi yok bana göre. Sevgili SCS yapıyorsanız ya gerçeğe uygun tarzda yapında sevinelim yada elle tutulur başka paketler getirin

Adamlar satılmaz diye direksiyon topuz aksesuar dlcsini iptal ettiler ama boya paketletinden bıkılmasına rağmen hala deli gibi çıkartmaya devam ediyorlar. Ben bu mantığı anlamadım biri anlatabilir mi?

4 Beğeni

Saat 8’de çıkacakmış.

parça modellemektense kağıdı karalayıp paintjob yapalım diyorlar sanırım (Paintjob Truck Simulator)

ne bilim yani kaliteli araçlara taktığımız o milattan önce kalma sis lambaları ve ledleri güncelleseniz yada " hella parts tuning pack " , " strands parts tuning pack " çıkarsanız yada " man tuning pack " , " yeni dafa özel tuning pack " , " pianoblack parts tuning pack " yada lisanslı dorselere custom tampon, led vb parçaları takabileceğimiz bir " trailer tuning pack " yapsanız da şu garibanları sevindirseniz olmaz mı eyyyy SCS

4 Beğeni

Bu şey gibi. Belediyelerden o istenir, bu istenir ama onlar ısrarla sadece yol yaparlar ya. Bu da o hesap. Bari böyle bir boya paketi hazırlıyorsun. Bari ona uygun kabin aksesuarları da hazırla. Bu o kadar zor mu?

1 Beğeni

Bari NASCAR skini, görevi vs de ekleselerdi hem NASCAR yarışları spora girmiyor mu?

1 Beğeni

Hani bir şirket teknolojik ürün çıkarır daha ilk zamanlarda üründe hatalar çıkar müşteri onar diye diretir ama şirket satmaya ve güncelleme yapmamaya devam eder ya hani işte tam olarak bu ya da çok güçlü olacak böyle olacak şöyle canavar olacak denilen Cybertruck’ın her şeyde gecikmesi ve istenilen WLTP menziline erişemediği halde müşterilere inadına okutması vs.