Ford F-MAX Mod Projesi

Araç modları harita modlarına etki etmez. Yani promods da rahatça kullanabilirsin.

3 Beğeni

Yani evet normal şartlarda araç modları dediğin gibi harita modlarından etkilenmez çünkü marka model ve araçlar standarttır, yapılan standalone modlarda oyunda var olan bir markanın galerisinde çıkmakta. Misal bir kamaz modu reno galerisinde görünebilir. Fakat bu projede Ford oyunda bulunan markalardan ayrı olarak yeni bir marka olarak geliyor. Kendi galerisi, kendi aracı ve tamamen oyunun markalarından ayrı…

Promodsta oyuna yeni gelen mod galerisi kısmından araca erişim sağlayabiliyorsunuz. Bir sorun olmuyor. Sadece bizim Berlin’e eklediğimiz galeri modelini göremeyeceksiniz.

14 Beğeni

arkadaşlar bin defa aynı sorular
1-araç orjinal olacak 1 e 1 yani
2-önceki modun bunun ile alakası yok sadece buna özenerek yapılıyor
3-el freni animasyonu tabiki olacak sorulması bile saçma

4 Beğeni

Gerçekten baya ilerleme Yaptınız Reisler Yavaş yavaş heyecan arttı Paylaşımını Gerçekten Merak ediyorum Sabırsızlıkla Bekliyoruz Emeğinize sağlık Krallar

2 Beğeni

Abilerim merhaba.Bu F-MAX in sinyal sesi nasıl olacak,umarım gerçekteki sesi olur çünkü cidden hoş ve tok bir sinyal sesi var.

1 Beğeni

Emre ve Bertan abime allah sabır versin :smile: F-Max’i yapmak insanlarla uğraşmaktan daha kolay gelmiştir sanırım :smile:

Sabırsızca bekliyorum seviliyorsun ellerinize sağlık :heart:

18 Beğeni

Sürpriz var demiştik yarın açıklamayı planlıyoruz. Bilginize… :face_with_hand_over_mouth: :stuck_out_tongue_closed_eyes: Tok karnına, sakin kafa ile bekleyiniz. :grinning: (Çıkmayacak, çıkış tarihi açıklanmayacak sadece araçla ilgili bir durum)

15 Beğeni

1001 no lu mesaj ve şunu söylemek istiyorum tok karnına beklerseniz karnınız kaldıramaz açıklamayı ve tıkanır :smiley:

2 Beğeni

@200BasanTofas aynen, soda içersekte işlemez. :grin:

@HasanOfke sürprizi saat kaçta açıklayacaksınız ona göre hazırlanıp girelim siteye. :smile:

1 Beğeni

Nerden nereye :man_shrugging:


45 Beğeni

İlk zamanlarda yer çekimi bile yokmuş :smiley:

F MAX ile kendi topraklarımız da gezmek on numara olacak valla düşüncesi bile insanı heyecanlandırıyor. Elinize sağlık :+1:

3 Beğeni

Gerçekten Emeğinize Sağlık Bizlere Güzel bir mod cikaracaksınız F-Max Gerçeğinden Bile Güzel Duruyor Kralsınız

Karnımız tok sırtımız pek bekliyoruz @HasanOfke :innocent::innocent::innocent:

2 Beğeni

Umarım LL şase için coolliner uyumlu skinler yapılır.

1 Beğeni

Merhabalar herkese. Hayırlı forumlar dilerim. Foruma yeni üye olduğum için kurallara şöyle bir göz gezdirdim. Hatam olursa şimdiden kusura bakmayın lütfen.

Aylardır F-Max konusunu dışarıdan takip ediyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Böyle bir projeye eleştiri yapmak haddim olamaz. Çünkü daha oyuna aktarılmadan bile ne kadar kaliteli olduğu, çok emek verildiği ortada.

Sadece nacizane ufak bir sorum olacaktı; bu başlıkta ki çoğu yoruma göz gezdirdim ama bununla ilgili bir soru göremedim. Modun geliştirilmesi sırasında ideal sürüş pozisyonunun ayarlanması, direksiyon derinlik - yükseklik ayarının yapılması, koltuk ayarlarının yapılması ve bunların sonucunda dikiz aynalarıyla hız kadranının açısal anlamda net görünürlüğü ile ilgili herhangi bir çalışma, deneme yapıldı mı acaba ? Çünkü SCS’nin kendi yaptığı çekicilerin bile bazılarında ideal sürüş pozisyonunu bulmak zor olabiliyor. Kimi çekicide ya yeterince koltuk ayarı olmuyor ya da direksiyon ayarı. Özellikle çekiciyi koltuk gömülüyken, gerideyken kullanmayı sevenler, yetersiz ayarlamadan dolayı bazı çekicilerde direksiyonun belli kısmının kadranı kapatabildiğini ya da dış dikiz aynalarının bir kısmının görüş açısı dışında kalabildiğini görmüş olabilirler. F-Max projesinde bu durum nasıl acaba ? Malum, ideal sürüş pozisyonunu ve aynalarla, kadran görünürlüğünü tam ayarlayamadan oyundan keyif almak zorlaşıyor. Şimdiden teşekkürler.

3 Beğeni

Öncelikle aramıza hoşgeldin. Yorumun için çok teşekkürler. Senin gibi bu proje kapsamında Park ailemize katılanları görmek bizi bir hayli sevindiriyor. :slight_smile:

Soruna gelecek olursak; Aracı verilen teknik ölçüleri dahilinde modelleyip ölçülendirdik. Birebir gerçek bir F-Max’in koltuğuna oturup ney tam olarak nasıl görünüyor bir fikir sahibi değiliz ancak neredeyse her açıdan elimize geçen referans görseller sayesinde birşeyler yapabildik. Oyun mekaniğinde kendi istediğiniz direksiyon ve koltuk konumunu ayrıca görüş açısını da ayarlayabiliyorsunuz. Bu gerçeğe yakın bir görünüm için gayet yeterli olacaktır. Kısacası oyun mekanikleri dışında ek olarak eklediğimiz bir ayar bulunmuyor…

11 Beğeni

Hoş buldum hocam. Verdiğiniz cevap sorduğum soru açısından benim için gayet yeterliydi çok teşekkür ederim. Bu cevabınızla birlikte ilk yorumumda söylediğim gibi mod projenizin ne denli kaliteli olduğunu bir kez daha belirtmek isterim. İnşaallah en güzel zamanda hep beraber tadını çıkarabiliriz bu modun. Tekrar cevabınız ve emekleriniz için teşekkürler :slight_smile:

6 Beğeni

Ayrıyeten görüş yetersizliği durumunda pozisyon ayarlama sınırını kaldıran modlar kullanabilirsiniz. Bu uygun pozisyon bulmmanıza yardımcı olacaktır.

3 Beğeni

Şuan modda böyle bir özellik de mevcut zaten. İstersen yan koltuğa bile geçebiliyorsun.

6 Beğeni

ETS 2 Ford Trucks F-MAX çekici modu projesinde orijinal dashboard ekranı işte karşınızda! Aynalar yeniden modelleniyor. Navigasyon ekranı çeşitli olacak(orijinal ekran olacak tabii). El freni animasyonu eklenecek. Sadece orijinal dashboard tanıtımı için hazırlanmıştır. SimülasyonTÜRK’te ücretsiz olarak yayınlanacak olan F-MAX çekicisi Bertan Baday ve Emre Aydın tarafından geliştirilmeye devam edilmektedir. Görüntülerdeki araç henüz bitmemiştir. Tamamen hazır olduğunda çıkacaktır.
F-MAX ► https://fmax.simulasyonturk.com/
Ana Konu ► Ford F-MAX Mod Projesi
SCS Forum Konusu► [REL] Ford Trucks F-MAX v2.0 - SCS Software

29 Beğeni