Farming Simulator 19 - Ana Konu

çiftçiliksimülasyon
tarım
türkçe
realistik

#333

Videodakilere baktım hepsi 4-4lük beni fazlasıyla tatminkar etti. Cc’deki optimizasyon problemleri beni bunalttı resmen toprak dokusu olsun ya da olmasın Giants Software’e SCS Software gibi çıkaracağı her ürünü ve DLC çatır çatır da parayı basarım ki nitekim zaten ön sipariş yaptım çoktan @HasanOfke Serverı açacağın zaman haber ver canım hemen oynayalım


#334

aynen hasan abi bekliyoruz serveri


#335

Yanlış anlama dostum :smiley: Aç tavuk kendini diye bi atasözümüz var bu fs 2009 dan beridir oynarım 2011 orj ina aldım 2 tane hemde 13 çıktı baktım boş 1 çktı baktım boş 17 çıktı baktım boş alınacak bi yanı yok benim için artık tatmin etmiyor oyun çok saçma geliyor demem o ki yani fazla abartmayın beklentileri zira hayal kırıklığı olur . Adamalrın 10 yılda eklediği 2 tane değişiklik farklı araç farklı harita göz boyamadan başka bişey değil yaptıkları.


#336

fikirlerine saygı diyorum bir yandanda katılıyorum ama işte pure farming görünce c&c görünce fs bile efsane geliyor artık :smiley:


#337

Teşekkür ederim. Farm expert Pure farming onları oyun diye sayma zaten Ama cc nin ne olacağı belli değil ben fs yi yolda bırakmasını umuyorum aslına bakarsan ama oynamayınca bişey diyemeyiz merak içinde bekliyorum çıkmasını.

Fs den tek beklediğim adındaki simulator kelimesinin hakkını versin yeni araç ekipman traktör falan istemiyorum aynı şeyleri sunsunlar 19 da hiç önemli değil ama artık oyunu bi değiştirsinler dinamik zeminden tut gerçekçi araç sürüşü gibi fiziksel denge gibi özellikler getirmeliler oyun artık yapmacık geliyor bi ets deki tır sürme hissi gibi fs de traktorden zevk alamıyorsun san andreastaki traktöden pek farkı yok.

Umarım beklentilerimizi karşılar ve bize daha iyi bi oyun deneyimi yaşatır.


#338

1 gönderi var olan bir konu içinde birleştirildi: Farming Simulator 19 “Araçlar, Ekipmanlar”


#339

türkiyeye göndereceklermi binebilecekmiyiz :-))))


Farming Simulator 19 "Araçlar, Ekipmanlar"
#340

sipariş veren varmı şuan


#341

O fiyata affetmez direk verdim :smile:


#342

hayda ilk geliştirici günlüğü paylaşıldı

https://forum.giants-software.com/viewtopic.php?f=876&t=127623

yazıyorum şu an


#343

Aldım bende :smiley:


#344

Hayırlı uğurlu olsun :smiley:


#345

Yeni çiftlik oluşturma sistemini tanıttılar.

Ayrı bir başlık açalım.


#346

Bakalım artık hayırlı mı uğurlu mu :smiley:


#347

valla ekran görüntüleri hiçde abartıldığı gibi görünmüyor ama inşallah çıktığında bizi yanıltmaz.


#348

bu görüntülerde asıl anlaşılması gereken ışıklandırma/aydınlatma sisteminde yapılan iyileştirmelerdir çok daha iyi duruyor
koyun boğucu bir ortam yok
pbrnin kullanıldığı bina modellerinde paslanma vb. efektler var
yine farklı açılarda birkaç hile ile çekildiği için net göremiyoruz muhtemelen bunu oyun motorunda kaydettiler

Türk tarzı bina köy modeli aramaya başlasanız iyi olur :smiley: Farmer’s Dynasty’de bahsettiğim özellik var bakınca sanki onu görüyorum.


#349

Resmi forumdan aldığım görüntüler
UmjwhxuF

Bir aptal gerçekte çiftçilerin bu çiftlik kurma mantığı ile asla çalışmadığını söylemiş :slight_smile: her yerdeler…
Yukarıdaki gördüğünüz her şey birebir(%1000) şekilde oluşturulabiliyor. Zaten olmuyor muydu? :smiley: Oluyordu şimdi daha ayrıntılı işte kimisi gider masa yapar mangal yeri yapar koyar bize ne??? Hazır bahçe koyar??? Ağaçları yerleştirirsiniz farklı bitki türleri vb.

Bütün araziyi istediğiniz gibi kullanma imkanı verilmiş. Diyor ki herkes modlama yapamaz yapamıyor ama oyun içerisinde bunları düzenleyebilir. Etrafına çit koyabilir(zaten vardı). Bu performansı düşürecek bir olay da değil.
Yukarıda olan şeyleri yeni özelliklerle düşünce birebir yapabiliyorsunuz yani aydıklık olayını diyorum ve bina dokuları aynı olabiliyor var zaten canlandırmaya çalışın işte.


#350

Bence grafiklerde çok olmasa da bir yükselme söz konusu. 15’den sonra çıkan 17 beni hiç tatmin etmemişti ama 19, 17’den çıkmasından daha fazla tatmin edecek gibi. Gameplay konusunda baya çeşitlilik getiriyorlar, bence 21 ya da 23’te Grafiklerde bir devrim görebiliriz :smiley:


#351

Bence çiftlik yaratma olayı güzel olmuş. Be hiç sevmiyorum koyun ahırı biyerde inek ahırı biyerde hiç yoktan şimdi hepsini biyere kurabilme şansımız var.


#352

aynen baya güzel oldu