Hediye için teşekkürler ne gerek vardı ![]()
Bayram yaklaşıyor hediye dağıtalım
küçük bir hediye canım şey yapmaya gerek yok @Downgradeolmusyani. @Baby
bana yokmu ![]()
![]()
![]()
Steam’den ekle beni ![]()
Ohoo bayram erken gelmiş Park’a ![]()
Aynı şekilde dileyen arkadaşlar beni de ekleyebilir.
Hani bana hani bana ?
Çok yardımsever birileri varsa bana da gönderebilir ![]()
Diğer harita dlc si kesinleşti portekiz ve ispanya scs blogunda bahsetmiş
Selçuk abi ile yayına son 15 dakika.
yayında konuşacağız her şeyi ![]()
ama ispanya portekiz değil de neyse
Konuyu açta uçuk fikirlerimiz ile seni delirtelim ![]()
İlk soracağım soru Türkiye gelecek mi bu DLC ile? ![]()
![]()
Andorra neden yok yazık değil mi ![]()
Andorra olmazsa çok saçma olur ki.
O zaman Lihtenştayn niye yok İsviçre ve Avusturya arasında ülke elden geçmeleri lazım
Ekledim panpa ![]()
Yok daha neler türkiye nerdeeee ispanya nerde fazla uçtun dostum
bende ekledim bana hediye eder misin
Abi olmayacağını zaten biliyorum. Ama böyle soran insanlar muhakkak vardır. Ben dalga amaçlı yazdım onu.