o ne ya 920 gb ne modu koydun iceri ![]()
hocam noktayı koymuşsun valla bunun üstüne kim ne anlatsa boş ![]()
yatarken pc de işin yokken oyunu aç arka plana at 20bin saat yaparsın. en son dlc çıktığında girmişim galiba aralık 2024
daha bismillah 1.55 yeni çıktı tam sürümü
Ben ne düşünüyorum biliyor musunuz ? Belki size saçma gelebilir bilmiyorum ama SCS hella lisansını almalı bence. Biliyorum zor ama alırsa güzel olurdu. Lisanslı bir şekilde ekstra ışıklar ve uyarı lambaları eklenirdi. Hellanın ürün ürün yelpazesinde küçük uyarı ledleri var Şuanda tuning pack bulunan tüm araçlara ledler eklenebiliyor. Oyundaki special transport DLCsi ile gelen uyarı ledlerini pek sevmiyorum. Ama başka led olmadığı için mecbur kullanıyorum. DLCsi çıksada alınır diye düşünüyorum ki gerekli. Sonuçta şuanda lisanslı bir çok parça bulunuyor. Barlar vs. o yüzden uyarı çakarlarında lisanslı olması gerektiğini düşünüyorum.
Şöyle yazı göndermek gerek Scs’ye
Dear SCS Software Team,
As a dedicated Euro Truck Simulator 2 player, I would like to express my appreciation for the ongoing development and support of the game. ETS2 has become an iconic simulation experience, and its realism continues to impress the community.
However, many players feel that the in-game truck accessory system is outdated, particularly when it comes to visual customization options such as lighting, bars, wheels, and interior design. To bring the game in line with modern trucking aesthetics, I would like to propose the inclusion of real-life truck accessory brands—either through licensing agreements initiated by SCS or by encouraging the brands themselves to reach out to SCS.
Brands the Community Would Love to See in ETS2:
Strands Lighting Division – Premium LED bars and marker lights
Kelsa Truck Products – High-quality roof and bumper bars
Hella – Industry-leading lighting solutions
Trux – Scandinavian front bars and accessories
Alcoa Wheels – Lightweight forged aluminum truck wheels
Speedline Truck – Modern alloy rims
WAS Lighting, Lazer Lamps, Hadley, Basuri, and more…
We believe these brands would not only enhance realism but also open doors for brand exposure within a global player base. ETS2 is already used as a platform for showcasing logistics and trucking culture—integrating real accessories would elevate this even further.
Please consider:
Partnering with these brands directly
Providing a developer-friendly API/modding framework for licensed content
Encouraging brands to approach SCS for official representation in-game
Thank you for your time, and for continuously working to improve this beloved simulator. We hope to see more real-world trucking brands represented in ETS2 in the near future.
gönderilen 1 milyonuncu aynı mail olur
Arkada Forvia yazıyor. Yoksa bu bir işaret mi ?
Bu yazdığınız markaların modları mevcut ve severek kullanan bir sürü kullanıcı var aynı zamanda oldukça popüler markalar. SCS bu markaları lisanslı bir şekilde oyunda görmek isteyen sayısız oyuncu olduğunun farkında ama bu markaların oyunda olmamasının nedeni nedir bilinmez. Belki SCS nin onlar ile iletişime geçmedi yada o markalar SCS ile anlaşmadı bunu bilemeyiz fakat SCS herşeyin farkında eminim.
SCS duymasın, her ay modları güncellemekle uğraşırız
Modların sürüm güncellemesi için işlerin kolaylaştırılması gerekiyor. Oyunda köklü değişiklik olsa örneğin aydınlatma fizik veya bir başka şey o zaman neyse ama köklü değişiklikler olmadığı sürece modların uyumsuz olmamasına yarayan bir sistem gelmesi mod yapımcıları için çok iyi olurdu aslında.
Var zaten. Uyumluluk sürüm bilgisi yazmazsan uyumlu görünür. Tabi uyumsuz yapmak istersen tekrar yazman lazım. Dolayısıyla güncelleme vermen lazım.
- Bazıları hiç bir zaman bize dönmedi.
- Bazıları döndü ama ilgilenmediklerini belirtti.
- Bazılarının bize sağlayacağı ürün sayısı çok kısıtlı olduğu için bir DLC ücreti oyuncular için fazla kalır.
- Bazılarının ise ürünlerinin hakkını vermek için oyun içinde kullanmadığımız hesaplara gerektirecek şeyler gerek, şekil olarak getirmek firmaları kesmez.
Kısıtlı olan içerikler birleştirilemez miydi? Üretici onay verdiği takdirde oyun için bir sorun teşkil etmez. 2 Marka 1 DLC. Ücret buna göre belirlenirdi.
Tek DLC ücreti ile çok az içerik olacağına, biraz daha fazlasına 2 Marka’ya ait içerik. X ve Y markası için X & Y DLC gibi.
Aslında Hella lisansını alırlarsa direkt Hella light pack olurdu. Hellada bir sürü ışıkları var. Ayrıca uyarı çakarlarıda bulunuyor. Hella yada lisanslı başka çakar markası gelsin alırım. Ek ışıklar içinde lisans lazım. Lastiklerde var barlarda var. 5. tekerde bile marka gözüküyor. O yüzden ek ışıklarda ve çakarlarda lisans lazım diye düşünüyorum. Hella yada başka bir marka.
- Geri dönüş yapmayan firmalar ayıp etmiş.
- Ürünlerinin reklamı yapılacak buna rağmen ilgilenmemeleri şaşırtıcı ama keyifleri bilir.
- Kısıtlı ürün konusu ise SCS ne istiyorsa verin gitsin 2-3 parça eşya ile cimrilik yapmayın ama herşeye rağmen gelseydi fena olmazdı. SCS tarafından neden az içerik oldudu belirtildiği taktirde anlayış gösterirdik ve yinede alırdık.
- Hakkını verme konusu acaba hangi parça-eşyayı kastediyorsunuz bilmiyorum ama sanırım aydınlatma grubu (Hella veya Strands) Firma sahipleri sıradan aydınlatma işe firma adını zedeler düşüncesi varsa o zaman işler zor tabi.
Maddeler halinde olayı aydınlattığın için sağol abi.




