Euro Truck Simulator 2 - 1.32 Güncellemesi [Ana Konu]

ets2
taşımacılık
sürüş
acıkdünya

#192

-BDF Tandem türde araçların römorkları da kişisel olarak sahiplenilebilecek.
-Onları bağlayıp Cargo Market üzerinden iş alabileceğiz.
-Bunu arabalara bağlanan karavanlara da uyarlayabilirsiniz aslında.
-En güzeli de otobüslerde yolcu modu sorunu ortadan kalkacak. Ama otobüsü kullanırken cargo market üzerinden yük/yolcu alabilme olayını çözmeleri lazım. Yoksa çekici olarak görür dorse şartı arar. Ama düzene gireceği ortada.

Modlarda…


#193

Yani 1.32 de bdf lerde mi geliyor? Eğer yanlış anlamadıysam


#194

Benim anladığım şu. İskandinavya ülkelerinde kullanabildiğimiz çift dorselerin arkasındaki dorseden bahsediyor Hasan abi.


#195

Mod mod mod.mod mod mod mod.mod modfhfhdhdhdj


#196

Bdf Tandem Şasi Olarak Gelmeyecek Sadece Dorse Olarak Gelecek Sanırım


#197

Bugün bisey patlamadi be yaw


#198

pişiyor…


#199

mısırlar patlamadı demek


#200

Bildiğim kadarıyla ilk ATS ye gelecek.
Zaten ATS de betalara girdiğinizde orada 1.32 betası var ancak seçtiğinzde herhangi bir şey olmuyor.


#201

Image%205%20(1)
Image%205

Actros da plastik parçalar görmekteyim üstelik jant ve lastiklerde daha kaliteli duruyor. Biliyorum bu araç On The Road ekibinin daha önce kiraladıkları araç ancak Instagram üzerinden bu aracı incelerseniz jant kombinasyonları daha farklı ve bana bu araç daha çok model gibi geldi ama bilemiyorum tabi sadece bir tahmin. Yeni aksesuar paketi Mercedes olabilir gibi geldi bana çünkü Beyond The Baltic Sea DLC görüntüsünde yine Mercedes’i görmekteyiz.


#202

Sisl abi YouTubede yayın açtı 1.32 güncellemesi ile ilgili isteyen bakabilir.


#203

#204

Yeni Mercedes’i kullanmak için sebep geliyor. İnşallah yeni modifiye paketi Mercedes içindir


#205

hala mısır pişiyor,patlamadı yağı biraz daha dolduralım ki hemen patlasın yaw

sisl abinin profil fotografını ben rahmetli alican abiye benzetiyorum


#206

Mersoma paket gelirse geri donerim zaten siçanya ile isimiz ne…
Gece donunce sislin videosunu haberlestiricem sadece paylastim zaten mal ortada
Cuma gunu cikar mi bilemem ama ambargo kalkti o yuzden cuma aksami evde olmam gerek bakicaz artik


#207

Yasak kalktığına göre 1 hafta sonra beta “gelebilir” diye düşünüyorum.


#208

Bence de bu hafta gelir ve gelsin artık.


#209

Bu alacağımız dorselere michelin lastiklerini takamayacak’mıyız???


#210

Kara Gözüktü Kaptan !


#211

Şuan İçin Hayır…