Bug kısmında paylaşman gerekiyor düzgün şekilde yardımcı olurlar
Arkadaşlar yani şarköy filan çıkacak mı cevaplar mısınız?
Yok aga çıkmıcakmış, keşke olsa ben de oralıyım.
keşke gelse babaeskide yaşıyorum haritada babaeski üstü işaretli olunca gidesim gelmiyor ![]()
Toprağım Babaeski’yi yapsalar anca Edirne yolundaki tekstil fabrikalarını yaparlar. Gerek ölçekleme gerekse şehir merkezinde fabrika olmadığı için zor.
maalesef hocam bari burgaz olaydı ![]()
![]()
BİR SONRAKİ YIL ANADOLU GELİYOR!!!
YANINDA DA YUNANİSTAN VEYA KIBRIS’I GETİRME İHTİMALLERİ DE VARMIŞ!!!
Oh be, sonunda!
EDİT:::
---
Geçen yıl için hazırlamıştım atamamıştım ![]()
hele şükür sonunda geliyo as bayrakları as as as !!!
1 Nisanın bence suyu çıktı artık ![]()
Today is April 1st.
Euro Coach şakasında hiç bugün 1 Nisan olduğu aklımda değildi görünce bir an kalbim sıkıştı şaka yüzünden gidiyordum az daha sonradan aklıma geldi 1 Nisan olduğu.Bu daha gerçekçi olmuş ama ![]()
yılın nisan 1 şaka ödülü sana gidiyor kutlarım
Geçen seneki tandem şakasından sonra yok bir daha kanmadım.
Kalbim durdu olm nabıyon ![]()
kalbime indi
Normalde o zaman atacaktım da sırayı @Burak34’e kaptırdık
Ondan önceki de iyiydi az farkla DLC’yi tutturduk ![]()
Anca harita yapanlara uyarsa Babaeski’yi ve Lüleburgaz’ı görebiliriz belki.Koca Lüleburgaz’da çevre yolu yok,ağır vasıtalar şehir içinden geçiyor yıllardır.Trakya ölçek kurbanı oldu.
Lüleburgazda daha önce bulundum babaeski taraflarınıda vs biliyorum buralari kendi haritamda detaylica yapmaya çalışıcam inşallah
danone fabrikasından artık yoğurt felan taşırız lüleburgazdan ![]()
Nasıl sığdırmayı planlıyorsun? Mesela Lüleburgaz’ın şehir içi olacak mı, olursa ne kadarını yansıtabileceksin?
Babaeski’yi çevre yolundan versen yeter.
Havsa’yı da çevre yolundan verebilirsin ayrıca.
Ama Lüleburgaz sıkıntı. Sadece otobandan sanayiye kadar bir yol olabilir. Babaeski’ye de Babaeski gişelerinden yol verilir gibi düşündüm.

