ETS 2 - Project Turkey Haritası

Slm.

Ben Project Turkey modunun yapımcısı affluence. 38 yaşındayım. Muğla’lıyım ve İstanbul’da yaşıyorum.

Bu mod ROEX’in eski Türkiye haritası YKS’nin ölçeklendirilmiş versiyonu olan YKSRSK’nin yenilenen versiyonudur. Bu arada YKS Team’e emeklerinden dolayı teşekkürler.

Ben ‘‘affluence’’ olarak bu haritayı güncellemek için şubat ayında ROEX’e katıldım ve şuana kadar 1.0, 1.1 ve son olarak ta 1.2 BETA sürümlerini yayınladık.

Şuana kadar yapılan değişiklikler:
1.0 : Fethiye, Köyceğiz, Muğla, Eskiçine civarı
1.1 : Aydın, İzmir, Manisa, Uşak, Denizli civarı ile İstanbul (YSS Köprüsü)-Adana arası…
1.2 : İstanbul (Orhangazi Köprüsü), Bursa, Balıkesir ve Manisa civarı ile Bandırma, Çanakkale, Edremit ve Menemen civarı.

Haritanın getirdiği değişiklikleri şu linkden takip edebilirsiniz:

Ayrıca Roex üzerinden de modun güncel halini takip edebilirsiniz:
https://roextended.ro/forum/viewforum.php?f=3













İnşallah beğenirsiniz.

NOT: İşlerimden dolayı çok aktif olamasam da yorumlarınızı okuyup dikkate alacağım. Fakat lütfen emirvaki ve seviyesiz yorum ve isteklerde bulunmayın. Sonuçta bu projeyi gönüllü olarak yapıyoruz…

28 Beğeni

Projenin burada konusunun olması iyi oldu, en baştan yapılması daha iyi olurdu bence. Yabancı forumların hepsini takip etmek zor. Kolay gelsin iyi çalışmalar.

4 Beğeni

1.2 betayı denedim.
1- Tüneller içinde yankı uyumu sıfır, f-mod çalışmıyor.
2- İzmir girişi çıkışı çok fazla bug ve drop var,
yine de kolay gelsin.

Yenilenen yerler cok iyi yapılmıs.YKS’nin yaptığı yerler çok çok kötü.Her yer birbirinin aynısı.Oynanması için haritanın çoğunun yenilenmesi gerek bence

1 Beğeni

1.2 betayı indirip Renault clio 5 moduyla Bursa’dan İzmir’e gittim. özellikle Akhisar ilçe merkezi ve Manisa otoyol aynısı olmuş.

Teşekkürler.

Sizin haritayı da bekliyoruz. Çıkarın artık.:+1:

@faruk1984 f-mod’un haritamızla ilgili olduğunu sanmam. Bug ve drop’ları çözücez artık. Tesekkürler

@Nielle @Deniz_Kamiloglu teşekkürler yorumlar için. Haritanın tümünü zamanla yapıcaz artık. Ayrıca takım büyüdükçe hızımız da artar.

5 Beğeni

Elinize sağlık, İzmir ve Sakarya çevresinde fps düşüşleri oluyor sistemim iyi olmasına rağmen onun dışında gayet güzel :slight_smile:

1 Beğeni

Emeğinize sağlık, özellikle Çanakkale bölgesi çok hoşuma gitti. Ağaçlık yollar aslıyla paralel çok güzel olmuş.

Teşekkürler yorumlarıniz için👍

1.2 RTP versiyonu yayınlandı. İyi oyunlar.

Gelecekte Trakya’ya da el atacak mısınız?

Evet yapıcaz tabi. Gelibolu fetibot, Tekirdağ feribot ve Kırklareli’ni düşünüyoruz. Ama şuan için önceliğimiz Anadolu.

4 Beğeni

1.2 gerçekten başarılı. Bundan sonrakinde Kütahya-Afyon-Sandıklı (önce Antalya varsa ondan sonra) bekliyoruz

1 Beğeni

Selam Ets 2 istanbul 15 temmuz şehit köprü otoyolu yok izmit düzce Ankara Aşti Merak versiyonu yayınlandı iyi oyunlar.

1 Beğeni

Selam Ets 2 (İzmir Otogar İzotaş Cevreyolu Gerçek) yok versiyonu … bekleyor misin?
Lazım nasıl oyunlar (Didim Altınkum boş vallah varsa ondan sonra)

1 Beğeni

@Fatih_Cosan where are you from kanka?

3 Beğeni

Hocam galiba arkadaş engelli. Kürşat muharrem dakak isimli arkadaşımız var sitede belki oradan anlarsın

2 Beğeni

@Fatih_Cosan İstanbul’da başka köprü yapılmayacak. Ankara ilerleyen versiyonlarda baştan yapılacak. İzmir Çevreyolu zaten mevcut, sadece olçekten dolayı küçültüldü. Didim değil ama belki ileride Söke gelebilir.

3 Beğeni

Evet Terkiber Afiein

affluence abi
ben izmirden cıkarken otobus ıle izmir manisa yolunda ben cok zorlanıyorum rambada cıktımda arac hasar alıyor yuzde 25’ı goruyor

  • barıyerlerı bıraz genış yapar mısın izmirden ilçe istiyorum allah rızası icin

izmir torbalı eklenmemıstır yol tabelası var yanlız

izmir’i geniş tut abı izmir çeşme izmir karaburun izmir menderes

izmir aliağa izmir menemen

akhisar susurluk bıga lapseki bu ılcelerı isimleri yazar mısın abi ilçeyi eklenmedın mısın

mavi kısımları ayarla abi Konya dan ilçeler istiyorum

beyşehir seydısehır konya sehır merkezı genis yaparsan sevınım

Antalya kısım cok önemlidir abı akseki alanya manavgat gazipaşa anamur vs mersin erdemli rahat gecerım

adana ılce olsun bırazcık imanoğlu yumurtalık kozan seyhan ceyhan pozantı
abi mugla’yı cok sevıyorum bodrum mıras datca bu ılceler ayarla mısın yatagan ılcesı ısımı yok

project turkey mapda mevcut olan ılceler susurluk bıga lapseki gölbaşı sereflikochısar akhisar turgutlu salihli alasehir kale bu ısımlerı yazar mısın harıta gozuksun

(Sakarya hendek bandırma erdek bunlar eklersen sevınım ) iyi calışmalar dilerim kolay gelsin v1.3 cıkartırsın ne zaman cıkacak bı sonrakı sürüm

1 Beğeni

İzmir’i her sürümde güncelliyorum zaten.

Bu harita oyunla aynı ölçekte. Yani 19 kilometreyi 1 kilometreye sıdırmaya çalışıyorum. Dolayısıyla ölçek izin verdiği sürece il ve ilçeler eklenecektir.
Yani bu kadar ilçeyi haritaya ekleyemem malesef. O zaman oynanmaz olur harita. Bazi ilçelerin es geçilmesi lazım yani. Zaten şuanki önceliğim mevcut şehirleri geliştirerek araya eklenebilecek birkaç il ve ilçeyi eklemek. Ama dediğim gibi her ilçeyi ekleyemem. Haritanın tümü bitince mevcut sürumlere de ilçeler eklenecek ileride.

4 Beğeni