ETS 2 & ATS - World of Trucks Yılbaşı Etkinliği 2018 - Ana Konu


#70

Ben her ıkı oyunda da etkınlıgı bıtırdım, o arkaplanı etkınlık bıttıkten sonra her ıkı oyunuda yapınca mı verecekler yoksa ayrı ayrı mı?


#71

Gumus agac mı?


#72

Evet. Steamapp’tan itemler bölümünde bakabilirsin.


#73

Hediyeleri parça parça vermek güzel ama keşke biraz daha değerli olsaymış


#74

Aynen yaaaaa :scream:


#75
  1. asama bıttı gumus agac geldı😃

#76

bir şey soracağım mesela 1 milyon yük götürüldü fakat ben yüklerimi tamamlamadım o zaman ödül alabiliyor muyum?


#77

Hayır alamazsın. 12 tane görevi tamamlaman lazım.


#78

hayır 12 görevi tamamlayacağım fakat ben tamamlamadan önce 1 milyon yük tamamlanırsa alabiliyor muyum?


#79

Nerde o eski etkinlikler ya 2 sene önce tır içine ışık falan vermişlerdi saçma sapan 3 krş 4 krş luk ağaçlardan envanterde yer kalmadı insaf.


#80

Gelmıs gecmıs en ıyı etkınlık BIG SUR’dur!!


#81

Bence alırsın etkınlık herhalde 13 Ocak’ta bıtecek oncekı etkınlıkler de boyle seyler yapılmıstı oyle degılmı?


#82

Öyle olsa bunca insan boşamı 12 tane yük taşıyor öyle bir olay yok ne yazıkki. Etkinlik zamanında yaparsanız ödüllerini alabilirsiniz etkinlik bittiği anda dorseler kalkıyor zaten.


#83

Dorseler o kadar komik ki iç çamaşırlarını andırıyor. Sırf o dorseler yüzünden yapmıyorum, yapmayacağım.


#84

Hamburg-Travemünde arası sabit, gidişte 133 km dönüşte 138 km olarak karşılıklı olarak burda bitirdim etkinliği.Kısa mesafe arayan arkadaşlara yardımcı olur bu rota … ortalama 8-9 dk.


#85

ats de varmı gidiş dönüş sürekli sabit olarak


#86

bu 1 milyon yük e ats de dahil mi yoksa ikisi ayrı ayrı mı 1 milyon yük götürülecek?


#87

Deneyebilirsin.


#88

Toplamda götürülen yük sayısı o miktar.


#89

Bu etkinlik işinin de cılkı çıktı,koyulan hedeflerin de verilen envanterlerin de motive edici bir tarafı pek kalmadı.Zaten kendileri de toleransı arttırdılar,eskiden belirli km şartı felan vardı.
Daha önce bir başka başlıkta belirttiğim üzere ;bence world of sözleşmesine kişisel dorse getirilmeli(ki gelecekmiş) ve belirli bir ton ve üzerinde taşıma yapanlara envanter verilmeli.
Böylece oyundaki yüklerden;o yüklerden gelen,bir noktadan sonra bir anlam ifade etmeyen seviye atlama,para kazanma durumundan farklı olarak motive edici bir tarafı olsun.Böylece World of sitesi de daha dinamik hale gelir.
Yılbaşı gibi istisnai zamanlar için etkinlikler düzenlenebilir