10 Beğeni
Çoğu kişi beğenmiyor tasarımı ama bana göre harika gözüküyor… ![]()
5 Beğeni
Yürüyen çirkinlik
1 Beğeni
Getirin bana ordan Temsa Safir, Tourismo Relax…
2 Beğeni
müthiş duruyor axorcuları kudurtuyor :d ahahahah
2 Beğeni
Bende beğenenler arasındayım. ![]()
Tek garip kısmı içi niye değişmemiş. Daha oturaklı bir konsol lazım buna.
17 Beğeni
bence de mükemmel görünüyor, seninle her konuda aynı fikirdeyim umarım ilerde interior da değişir biraz.
2 Beğeni
Aslında interior’da da farklılık var. Dashboardtaki ekran ve tablet ekran farklı.
Actros MP5
Yeni Actros L
2 Beğeni
Süreyya hanımı tekrardan anıyoruz bu şekilde
7 Beğeni
MirrorCam’ında kenarları inceltilmiş.
Geçenlerde Rize’de gördüm bir tane. 53 plaka.
Yahu hiç akıl edememişler mi mesela? Biz buraya sadece logoyu koyarsak çamaşır makinesine benzetirler diye?
2 Beğeni









