İlk olarak Unreal Engine’de başladı Unity’de devam ettirdi. Ama klasik rus oyununa dönüşmez umarım yani vakit varsa istiyorsan uğraştıkça yaparsın ama iş yayınlamaya gelince yapamıyorsan işler karışır. Ne zaman çıkacak vb. soruları şu an belirsiz. Çok güzel ayrıntıları yapıyor. İbretlik… hem de tek başına… bundaki özelliklerin onda birini yapmaya üşeniyor koca firmalar…
Tek başına böyle bir işe kalkışmak, bu kademeye kadar getirmek. Valla helal olsun. Düşünüp yaptığı detaylar, fizikler falan oldukça iyi. Takip edip bekleyelim, sonu da iyi olur umarım.
Hasan abi çok güzel yani adam iyi düşünmüş fakat bunu böyle yarım bırakmasın hatta alabiliyorsa lisans ta alıp ister amerikadaki çekicilerin isterde avrupadaki çekicilerin bu oyunda olmasını çok isterim bunun gerisi incik boncuk yani helal olsun adama
Burada benim gözlemim, adam bunu zevk için yapıyor. Kamyonun yaylanması, salınması hoşuna gidiyor. Ayrıca kupa/kasa kombinasyonlarını da zevkine göre yapıyor. Vakti zamanında ben de GTA San Andreas’ta Zmodeler ile ufak tefek modifikasyonlar yapardım. Düzyatak kamyonu kapalı kasaya çevirirdim, ne bileyim kasaya ıvır zıvır şeyler eklerdim falan, sadece zevk için. Adam da muhtemelen böyle yapıyor o yüzden pek beklentim yok.
Fizikler çok güzel olmuş 4 merkezli sanırım. Paspaslar bile sallanıyor ince ayrıntı fakat önemli vites geçişleri biraz yavaş olsa kavrama geç olsa daha güzel olur birde patinja oturduğu zaman araba zıplıyor gerçekteki gibi ben hiç bir sim de görmedim bunu.
Rigs of Rods’ta da vardı paspas hareketi.
Bu adam zamanında Rigs of Rods oynamış zaten. Bu adamla zevklerim çok benzer. Yürüyen aksamı izleyerek sürmesinden belli.
Bu tür yapımların atası Rigs of Rods’dur.
Çamurluk paspaslarının sallanması bu videonun başında gözüküyor.