Bayramınız bereketli ve huzurlu geçsin.İyi bayramlar!
Herkesin Kurban Bayramı mübarek olsun nice bayramlara inşallah.
Herkesin Kurban bayramını kutluyorum daha nice bayramlara.
Cümleten iyi bayramlar.
Herkesin bayramı kutlu olsun.
Kurban bayramınız mübarek olsun.
Hepimizin kurban bayramı mübarek olsun
Hayırlı Bayramlar Herkese ![]()
Göl olmuş yollar yine.
Hepsiburada alışveriş kredisi ile alışveriş yapan oldu mu hiç süreç nasıl işliyor acaba
değil görüntüdeki ortam indie vs. geliştiricilerin ulaşmak istediği güzel bir noktadır. o tür oyunların da başka çözümü yok. nereden başlarsan başla bu noktaya stabil bir oyunla ulaşıp gerekenleri veriyorsan bitmiştir.
adam tamamen olaydan habersiz saçmalamış. karakter yüzlerine bakarak değerlediriyor.
adamların aldıkları paketler hep ayn, market vs işletmeleri hep aynı modeller, sik sok simulator diye ortalık çöp doldu, oyunlar bug dolu zaten, gas station ile Türk yapımı olan kebapçı değişikti gerisi copy-paste, sadece tezgahtaki modeller değişiyor.
Sizce CTS 2026 almak mı yoksa The Bus almak mı?
CDS almak ![]()
askerdeyken bu trenlere un şeker yağ vs yüklerlerdi ya da tam tersi kışlaya buradan ikmal gelirdi, yarım gün çalışıp arazi olmuşluğum var.





