Cafe Simülasyon - Sohbet, Muhabbet, Geyik, Gündem

Bayramınız bereketli ve huzurlu geçsin.İyi bayramlar!

10 Beğeni

Herkesin Kurban Bayramı mübarek olsun nice bayramlara inşallah.

11 Beğeni

Herkesin Kurban bayramını kutluyorum daha nice bayramlara.

12 Beğeni

Cümleten iyi bayramlar.

11 Beğeni

Herkesin bayramı kutlu olsun.

11 Beğeni

Kurban bayramınız mübarek olsun.

10 Beğeni

Hepimizin kurban bayramı mübarek olsun

11 Beğeni

Hayırlı Bayramlar Herkese :slight_smile:

7 Beğeni

Anlık edirne dolu ile karışık yoğun yağış

2 Beğeni


Araçlarda dolu hasarı olabilir feci vuruyor küçük ama seri atıyo kral

3 Beğeni

Göl olmuş yollar yine.

Hepsiburada alışveriş kredisi ile alışveriş yapan oldu mu hiç süreç nasıl işliyor acaba

Adam haklı

4 Beğeni

değil görüntüdeki ortam indie vs. geliştiricilerin ulaşmak istediği güzel bir noktadır. o tür oyunların da başka çözümü yok. nereden başlarsan başla bu noktaya stabil bir oyunla ulaşıp gerekenleri veriyorsan bitmiştir.
adam tamamen olaydan habersiz saçmalamış. karakter yüzlerine bakarak değerlediriyor.

adamların aldıkları paketler hep ayn, market vs işletmeleri hep aynı modeller, sik sok simulator diye ortalık çöp doldu, oyunlar bug dolu zaten, gas station ile Türk yapımı olan kebapçı değişikti gerisi copy-paste, sadece tezgahtaki modeller değişiyor.

1 Beğeni


Alpullu

2 Beğeni

Sizce CTS 2026 almak mı yoksa The Bus almak mı?

CDS almak :clown_face:

5 Beğeni


Alpullu Tren Garı’ndan selamlar

3 Beğeni

askerdeyken bu trenlere un şeker yağ vs yüklerlerdi ya da tam tersi kışlaya buradan ikmal gelirdi, yarım gün çalışıp arazi olmuşluğum var.