Eskiden Uzunköprü üzerinden tanklar geliyordu.
sen ne aramaya gittin ki teste mi?
Hayrabolu’daydım. Doğrudan araç yok nedense.
Haraç uygun olsa ayrabolu tatlısı yemeye gidilir ya da özgür gelsin bizi alsın ![]()
Alpullu’da da Atatürk Köşkü vardı, şeker fabrikası arazisi içinde. Kapalıydı o gün, gezemedim.
Sahibi de malum oranın
Ziyaret zamanlarını yazmışlar. Bir dahakine gideceğim.
20.yıla özel asus- ekran kartı tek başına benim düşüncem 400-500 bin tl olur…
Kart gerçekten harika görünüyor. Ona lafım yok. Recep Baltaş’ta yine aynı etkinlikte eline alıp incelemişti. 2 ayrı güç girişi bulunuyormuş. Totalde 800-850w güç çekebiliyormuş.
Tüm bunlardan bağımsız olarak ASUS önce ürettiği mevcut ekran kartlarındaki kırmızı led sorununu çözsün. Aldığım günden beri (Dual RTX 5070) oyunlarda herhangi bir performans düşüklüğü yaşamazken bilgisayarı kapattığımda kartta kırmızı led yanıyor. PC aktifken led yok oluyor. Sebebini bulamadım. Aynı sorunu yaşayan yüzlerce insan var ve sorunun çözümüne dair bir paylaşım yok.
https://x.com/i/status/2062993066928025769
Discord açılabilirmiş.
