Prof. Dr. Ahmet Övgün Ercan SZC’de (Sonra da Tele1’de) yaptığı konuşmada özetle yaşamınıza normal şekilde devam edin, önemli bir deprem değil dedi. Sonra çıkan Prof. Dr. Osman Bektaş da bu bölgedeki faylar büyük deprem oluşturmuyor, oluşturmaya uygun değil dedi. İkisi de bu deprem için, büyük bir depremin habercisi değil dedi.
Aslında Prof. Dr. Şener Üşümezsoy da buna dikkat çekiyor. Silivri-Kumbargaz arasında 6,0 ile 6,5 arası olur diyor her seferinde. Bunun sebebini de fayın uzun olmamasına bağlıyor. Bunu yanlış anlayıp hani deprem olmayacaktı diyen, her şeyi oturma organıyla algılayan bir kesim var. Adam deprem olmayacak demiyor, olacak ama 6,5’i geçmeyecek diyor.
man varsa adamdır gerisi yalan olmamış falan filan olmaz böyle laflar
neoplan man, ecs’ye gelsin sabah akşam aydarım. ama kızan otobüsü travego gelse binmem sfsdfdsfdsfsdfsfsfs
Ayhancan çok yetenekli bir pilot, nereye gitse kazanacak potansiyeli gösteriyor. DTM artık eskisi gibi değil kendi içinde ama burası GT araçlarının en üst şampiyonası haline geldi pek takip etmesemde böyle görünüyor benim gözüme. O yüzden burda şampiyon olması büyük başarı. Daha çok bireysel şampiyonaları istiyor şuanda ama ilerde Porsche ile Le Mans 24 genel klasman galibiyetini alırken görmek isterim. Toprak’ta Superbike şampiyonluğuna çok yakın, Ali Türkkan’ın da şampiyonluk şansı var Junior Wrc’nin son yarışında ama puan farkının kapanması için rakiplerin sonuçlarına bakılacak.
Edirne’de 2-3 gündür hava yağmurlu bugün hep yağdı. Havalar da soğudu. Meriç nehri patlamak üzereymiş çeltikler su altında kaldı. Biçilmeye başlayacaklardı. Eskiden de oluyordu bu zamanlar ama bayadır olmamıştı.