Öylesine bir twitter da geziniyim derken önüme bu haber çıkınca baya üzüldüm. Zamanın da Ets 2 konvoy videoların dan takip ettiğim birisiydi. Allah rahmet eylesin.
https://x.com/bpthaber/status/1968021203534438662?t=8OmgqP5hKXG5S99DsoixwQ&s=19
Öylesine bir twitter da geziniyim derken önüme bu haber çıkınca baya üzüldüm. Zamanın da Ets 2 konvoy videoların dan takip ettiğim birisiydi. Allah rahmet eylesin.
https://x.com/bpthaber/status/1968021203534438662?t=8OmgqP5hKXG5S99DsoixwQ&s=19
Teşekkür ederim. Samsung’un bana verdiği 1.4 dp destekli kablo, senin önerdiğin kablo ile benim kablo arasında ne gibi fark var? Benim ekranda tüm HDR özellikleri açık fakat Windows üzerinden HDR açınca ekranda farklı şekillerde gölgeler ve çizgiler oluşuyor. Bazı zamanlarda ise görüntüye göre rengini açıyor/karartıyor, bu da çok belli oluyor ve sinir bozuyor.
Asetto corsa’yı ets’yi bu adamla tanımıştım, ekipli videoları zamanında çok eğlenceliydi hep hayalimdi girmek ama nasip olmadı hiç. Allah rahmet eylesin.
2017 den beri sık takip ettiğim değer verdiğim severek videolarını izlediğim hatta ets2yi onun videoları sayesinde sevdiğim youtuberdı . Vefat ettiğine inanamadım hala inanamıyorum. Ama maalesef … Vefat ettiğini okuyunca sanki yakınım birini kaybetmiş gibi üzüldüm.
Allah mekanını cennet eylesin… Allah başta ailesine ve sevenlerine sabır versin …
Hadi be
şok oldum şuanda. Bende ets2, asetto corsa, gta v’li videolarından keyifle takip ettiğim biriydi. Ekiple olan videolar çok keyifliydi son zamanlarda onlar olmayınca izlemiyorum diye abonelikten çıkmıştım. Mekanı cennet olsun iyi biriydi, ailesine Allah sabır versin ama kabullenmesi çok zor durum bu.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Allah rahmet eylesin bende gördüm üzüldüm ETS2 ve GTA araç modları videolarını severek izlerdim o zamanlar
Ben de birkaç sene önce denk gelmiştim YouTube’da. Görünce tanıdık geldi. ![]()
Küçükken konvoy videolarını izlerdim, çok keyifliydi. Bu oyunu sevmemde illa ki yardımı dokunmuştur. Görünce üzüldüm, Allah rahmet eylesin.
Başımız sağolsun mekanı cennet olsun. Allah rahmet eylesin. Sevdiğim bir insandı. Haberi gördüğünde üzüldüm.
En baştan beri cidden çok güler yüzlü ve kibar dı ve ekiple olan videoları dönemin youtube una göre baya başarılıydı. Haber in detayına baktığım da bacanağı tarafından vurulmuş bazı haber sayfaları bacanağı ile 10 yıllık bir husumeti olduğunu söylemişler. Artık o an neler döndüğünü bilemeyiz ama çok yazık olmuş.
oha yok artık. allah rahmet eylesin. akrabanın düşmanlığı, itliği her zaman apayrı olur maalesef. her türlü problemi belayı normal düşmandan çok akraba yapar. örnek amcamın ördüğü çorapları normal dolandırıcı bile yapmaz yapamazdı.
Kendisini ETS2 konvoy videoları ile tanımıştım. Ölümün nerede ve ne zaman geleceği belli olmuyor işte. Mekanı cennet olsun.
Ets2’nin tanınan camiasıydı üzüldüm gerçekten Allah rahmet eylesin.
Emre Abi, tanınan sevilen babacan bir adamdı. Ekibi ve kendisi sanal şirket camiasının öncülerindendi. Davranışları hep örnek alınır, takdir edilirdi. Çok üzgünüm, ne diyeceğimi bilemiyorum… Toprağı bol, mekanı Cennet olsun ets camiası en belki de en büyük varlığını kaybetti.
Sabah 5ten beri nereye ne yazacağımı şaşırdım insanın bazen bazı şeylere hiç inanası gelmiyor. Emreyle muhabbetimiz de vardı bir ara buluşur görüşürüz demiştik.
Tüm sevenlerinin başı sağ olsun, nur içinde yatsın…
Bu nasıl bir havadır? Gün yüzü göremedim.
boşver bu havalar çalışmak için daha iyi
Tam uykuluk. Hava açılınca çıkarım
https://www.instagram.com/p/DOtRzSijFeO/?utm_source=ig_web_copy_link
Var mı şöyle köprü falan da fazladan